Kategoria lokalna 4
4.5/6
Zgłosiłam o tym ze nie działa klimatyzacja. Niestety nie naprawili .Polecam z dziecmi . Basejny super. Personal miły .
IULIIA, Kraków - 01.09.2020
0/1 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Pobyt udany. Miejsce prawie bez zastrzeżeń. Nie wiemy tylko dlaczego Rainbow nie korzysta z całości hotelu (wg. informacji z recepcji hotelu klienci Rainbow nie mieli możliwości wynajmu pokoi w nowszym pawilonie bo biuro nie podpisało umowy). Wyżywienie jak na all inclusive bardzo dobre. Pewne zastrzeżenia do napojów. W pobliżu kilka tawern więc jak komuś znudzi się wyżywienie hotelowe zawsze może coś zmienić. Przystanek i podstawowe sklepy w zasięgu marszu. Dojazd do Chanii bez problemu. Możliwość korzystania z wypożyczalni samochodów (w hotelu dwie, w pobliskich miejscowościach - kilkanaście).
Bozena Elzbieta, Warszawa - 29.08.2022
3/3 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Było super, miejsce hotel jest super, dwie baseny i blisko plaża.
ZUZANNA BOŻENA, BYDGOSZCZ - 10.09.2019
1/1 uznało opinię za pomocną
4.5/6
największa zaleta to bliskość morza , sama plaża nieciekawa gruby piasek i kamienie morze od brzegu również kamieniste, parasole na plaży zbyt małe nie dają większego cienia za to genialne rozwiązanie szpaler drzew tamaryszka wzdłuż plaży gdzie można się schować przed zbyt dużym słońcem. Ogólnie hotel dla ludzi którym nie zależy na hałaśliwych rozrywkach a raczej szukających świętego spokoju.
Jan, KOZIEGŁOWY - 04.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024
0/0 uznało opinię za pomocną