Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Co do samego hotelu nie mam żadnych zastrzeżen. Niestety Rainbow oszukuje swoich klientów pozostawiając ich bez noclegów. Rezydenci na miejscu są bardzo niepomocni, reklamacja po powrocie w toku.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Brudna plaża, brak wody w butelkach. Wszystko zamykają o 21. Zakaz prawie wszystkiego. Pracownicy chodzą za gośćmi i upominają o wszystko. Bardzo nie polecam.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Biuro sprzedaje pobyt jako 12 dni lecz 11 noclegów. Cały pierwszy dzień lot rozpoczął się o 21.40 czyli na miejscu byliśmy dopiero w nocy drugiego dnia i twierdzą że dostaliśmy kolację 😂 4 suche bułki ala hotdog plus 1 woda. To jest ta kolacja. 11 dzień to już komedia o 11 trzeba opuścić pokój a kot jest 12 dnia o 4.05. 17 godzin masz być bez pokoju i łazienki, ale hitem jest to, że nie należy ci się już kolacja 11 dnia więc trzeba zapłacić 50 euro. czyli od lunchu od 15 do 6.15 następnego dnia nie ma jedzenia jeśli sobie nie kupisz całe 13 godzin!!!!. To jest dramat i złodziejstwo. Polacy są traktowani jak obywatele 2 kategorii. Mają niewyremontowane apartamenty, a inni goście przebywają w hotelu można powiedzieć 4 gwiazdkowym. Dla Polaków to najwyżej 3 gwiazdki, ale nikt o tym nie mówi jak kupujesz pobyt.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Brak wody w butelkach, hotel widmo, brak udogodnień, nie ma siłowni sauny spa, jedzenie bardzo średnie, plaża brudna zaniedbana, pokoje z widokiem na rury z wentylacji kuchennej, standard pokoi lata 80, niesprawna klimatyzacja w pokojach , brudne zniszczone łazienki