Opinie o Silver Beach Kreta

Kategoria lokalna: 4

5.3/6
(728 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.8
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
4.7
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
5.3
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    18

    Potencjał hotelu większy niż praktyczna 4* ostateczna oferta

    Tomasz, Warszawa 05.07.2017 | Termin pobytu: maj 2017 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    1.Przez dwa tygodnie pobytu nie było nawet 5 minut by w spokoju i względnej ciszy zjeść w sali jadalnej posiłek (śniadanie, obiad lub kolację). Tolerowano bez żadnych ograniczeń wrzaski, piski, bieganie, walenie sztućcami w stół etc. dzieci których rodzice zupełnie nie liczyli się z pozostałymi goścmi. Nie można było przyjść wcześniej lub później np. na śniadanie dlatego, że grupy wielodzitne spędzały cały dostępny czas na dany posiłek. Nie skutkowały też moje prośmy aby wydzielić sektor dla grup z dziećmi lub zaoferować room service. Czas na posiłek był relatywnie bardzo krótki (np. 1 godz. na śniadanie); tak więc nie można było ominąć tych "trudnych" dzieci. Generalnie czas posiłku był stracony, stresujący i naprawdę nie do wytrzymania. Rozwiązaniam może być hotel (jest taki np. w Platanias naprzeciw Lidla) gdzie nie mają wstępu osoby poniżej 16 lat. Mnóstwo tam ludzi a cisza jak makiem zasiał. _________________________________________________________________________________________________________________ 2. Pięć razy (czyli w sumie 5 dni) nie było ciepłej wody do min. 9 rano. Podobno wynika to z zasilania całego hotelu przez baterie słoneczne które przy ciemnym poprzedzającym dniu są za mało wydajne. Szczególnie to niemiłe gdy wyjeżdża sie o 6 rano np. do Knossos. ___________________________________________________________________________________________________________________ 3, Koniecznie trzeba jechać do Chanii; nawet kilka razy. W pół godziny dojedziemy do bus station a potem w drodze do portu weneckigo warto wpaść w Municipal Market. To ogromna hala targowa gdzie możemy naprawdę kupić wszystko co chcemy a przy tym względnie tanio i dobrej jakości.W połowie drogi po prawej stroni jest stoisko w którym właścielowi pomaga Polka. Wie wszystko o prezentach, pamiątkach i doradzi co warto kupić.Warto zrobić zakupy właśnie tylko tam. Polka częstuje też likierem (wódeczką) z miodem i cynamonem (pycha). Polecam też oliwki, mydło z lawy, magnesy na lodówkę i alkohole. 4. Plaża kamienista (szara i brudna). Tylko 14 parasoli na plaży x 2 lażaki = 28 leżaków w sumie. Trochę mało jak na taki hotel. 5. 25 minut do sklepu Lidla; 3 minuty do najbliższego tzw. supermarketu._________________________________________________________________________________________________________6. Gdyby nie w/w minusy (jedzenie w totalnym hałasie) to byłoby bardzo dobre miejsce na wyciszenie i anonimowość.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Urlop we dwoje

    Mariola, --- 12.10.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Plusy hotelu to położenie przy samej plazy i jedzenie.Naprawde pyszna i urozmaicona kuchnia. Niestety sam pokój nie spełnił naszych oczekiwań. Niedziałającą klimatyzacja.mimo próśb nie została naprawiona. W łazience pod prysznicem grzyb. Już w 1 dniu po zameldowaniu weszliśmy do brudnego pokoju. Pod łóżkiem śmieci po poprzednich wczasowiczach ktore wystawaly na tyle ze byly widoczne.zostaly z nami do konca wyjazdu.panie sprzątały średnio 15 min jeden pokój. Nie przykładały się do tego. Pokoje dawno nie widziały remontu.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    hotel Silver Beach 2 standardy

    Izabela, Warszawa 03.10.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    hotel oferowany przez Rainbow ma 2 standardy: wg mnie 3 gwardkowy nie pokazywany na materiałach reklamowych rainbow. to stara część hotelu. i nowsza 4 gwazdkowy, który jest nowsza częścią hotelu pokazywany klientom kupujących ofertę. niestety klienci Raunbow nie sa zakwaterowywania w tej częściktóra widzą w reklamówkach i za która sądzą ze płacą. oceniam strarą część hotelu w której mieszkałam.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Kiepski czarter

    Natalia, Poznań 26.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    W ofercie wyjazd od niedzieli do niedzieli, a de facto wylot w niedzielę o 21:30, w hotelu byliśmy o 4tej rano w poniedziałek. Lot powrotny o 4tej rano w poniedziałek, co oznaczalo, że w niedzielę od 11tej byliśmy już bez pokoju i bez kolacji.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    57

    Duże rozczarowanie

    Adriana 12.06.2019 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Hotel kameralny, bardzo ładny i świetnie położony. Teren hotelu również mogę opisać w samych superlatywach. Ogromnym rozczarowaniem jest oferta wycieczki proponowana przez Biuro podróży RAINBOW, ponieważ już w ofercie podano nieprawdziwe dane tj. termin pobytu określony na 8 dni. Co jest zwykłym oszustwem, ponieważ tak naprawdę pobyt trwał naciągane 7 dni. Dotarliśmy do hotelu 3 czerwca o godzinie ok. 3,30 rano, a jak się potem okazało nasza doba hotelowa zaczęła się już w niedzielę (dzień wcześniej). Samolot powrotny mieliśmy 10 czerwca o godzinie 4 rano, jednak pokój hotelowy musieliśmy zdać do godziny 12, czyli wiele godzin błąkania się po hotelu i okolicy. A co śmieszne kolacja również się nam nie należała i Pani z obsługi hotelowej wręcz zabrała nam z rąk talerze. Wstyd i brak podstawowych zasad kultury. Po rozmowie z rezydentką usłyszeliśmy, że przykro jej bardzo, ale tak nam się niefortunnie loty złożyły, że praktycznie straciliśmy ponad dobę pobytu, za który zapłaciliśmy. Biuro podróży RAINBOW nieprawdziwa ofertą wprowadza w błąd osoby chcące skorzystać z oferty. Gdybym wiedziała, że tak to wygląda, nigdy bym z tej oferty nie skorzystała, tym bardziej, że w tej cenie było naprawdę bardzo wiele ofert i nie w wersji all inclusive light. Dodam jeszcze, że w pokojach była zepsuta klimatyzacja i pomimo iż barek i prysznice przy basenie miały być otwarte do godziny 19, zamykano je już o 18.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Przeciętnie jak na Grecję

    Turysta 04.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Tygodniowy pobyt rodziny 3+1 w lipcu - otrzymaliśmy pokój z 2 dostawkami bez kołder wyłącznie z samymi prześcieradłami. Hotel podzielony na 2 części. Gości z rainbow lokowano w starej niewyremontowanej części hotelu. Nasz pokój nie posiadał sprawnej klimatyzacji. O usterce informowaliśmy w recepcji. Menadżer hotelu nie przeprosił za złe przygotowanie pokoju i próbował rozwiązać problem przez kilka dni. Dopiero 2 dni przed powrotem do Polski zaproponowano nam wymianę pokoju. Standard pokoju bardzo słaby jak na 4 gwiazdki. Zdjęcia pokoju nie są adekwatne do rzeczywistości. W oknach brak moskitiery, co było dość uciążliwe przy niedziałającej klimatyzacji. Pokoje sprzątane codziennie oprócz przedostatniego dnia pobytu. Ręczniki wymieniane, co 2 dni. Jeśli chodzi o wyżywienie - tragedia!! Wszystko zimne, bez smaku, bez opisu, montonne. Bardzo ubogi wybór świeżych owoców i warzyw jak na Grecję. Napoje - soki owocopodobne i woda tylko do 21. Za wszystkie drinki wymagana dodatkowa opłata. Na plaży mała ilość leżaków. Plaża kamienista, raczej ciężko bez butów, ale wyłączenie dla gości hotelowych. Jedynym plusem hotelu jest położenia. Łatwy dojazd do Chani i pobliskich miasteczek. Z 7 dniowego pobytu został nam zabrany 1 dzień, ze względu na nocny wylot. Koszt pobytu nieadekwatny do jakości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki.

    Marzena, Suwałki 27.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 46-55 lat, ze znajomymi

    Hotel w ładnymi basenami (głównie w pełnym słońcu, nawet parasole nie pomagają), bezpośrednio przy kamienistej plaży z dość stromym zejściem do wody. Swobodny dostęp do leżaków. Położony na odludziu, ale jedna tawerna i sklep 5 minut od hotelu. Do rozrywek około pół godziny pieszo. Jedzenie bez szału, ale głodny nie chodzisz. Alkohole lokalne tylko do 21.00. Do 18.00 drinki 5 euro, później 10.00 euro-chętnych niewielu :). Pani z recepcji miła tylko do momentu kiedy gość nie chce czegoś co jej nie odpowiada. Pierwszy raz w życiu spotkałam się z sytuacją, kiedy Pani z recepcji darła się na mnie. Nie wiem nawet kiedy skończyła bo wyszłam. Chodziło o zamianę pokoju. Mimo zaznaczenia w rezerwacji otrzymaliśmy pokój z jednym łóżkiem a nie z dwoma. Zamianę zaproponowano dopiero po 3 nocach a alternatywą było spanie przez jedną dorosłą osobę na sofie (metr na dwa). Z rozmów z gośćmi wynikało, że nie tylko my mieliśmy taki problem. W 4 gwiazdkowym hotelu to nieporozumienie. W końcu pokój nam zamieniono, ale niesmak pozostał. Pokoje też znacznie się od siebie różniły. Pierwszy był znacznie mniejszy - choć ogólnie trzeba przyznać, że nie był mały. Drugi był dużo przestronniejszy z nowszą łazienką i dwoma balkonami. Także ja tam nie wrócę, ale jak ktoś szuka spokoju, nie przeszkadza mu kamienista plaża, może trafi lepiej.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    16

    Kreta 2015

    Iwona, Gdynia 20.11.2015 | Tagi: 56-65 lat, z rodziną

    uroki Krety rekompensują niedogodności pobytu

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Pobyt oceniamy srednio

    Aneta 07.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel Silver Beach: Plusy: Blisko do plaży, plaża kamienista Pokój z widokiem na morze, baseny Dwa baseny, leżaki wygodne i o każdej porze znajdą się wolne Minusy: Komary, niestety nie zostaliśmy ostrzeżeni że otwarcie okna grozi inwazja komarów a tym samym walki z nimi nocą zamiast snu Klimatyzacja przez pierwsze dwa dni była awaria więc w pokoju temperatura jak w saunie Niestety taka kombinacja gdzie Klimatyzacja zamiast chłodzić grzeje zmusza do otwarcia okna a wtedy Komary są nieuniknione:( Jedzenie, fakt nie chodziliśmy głodni ale wybór był praktycznie żaden i w dodatku jedzenie jest monotonne. Rozrywka- brak, tylko we wtorek była muzyka na żywo, bar w opcji all inclusive zamyka się o 21:00

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Zepsuta klima i słabe wyżywienie

    Zawiedzeni 26.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Hotel naprawdę ładny, zaciszny, dobry dla rodziców z małymi dziećmi (które już nie jeżdżą w wózku). Niestety problemy z klimatyzacją, oporność obsługi by coś zaradzić, słabe wyżywienie mocno obniżają ocenę, a szkoda. Dodatkowo mieliśmy mieć aneks kuchenny w pokoju, był tylko czajnik. Ogólnie nie polecam.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem