Opinie klientów o Silver Beach

5.3 /6
564 
opinie
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
4.7
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.5/6

MONIKA, Kraków 21.08.2019

Czas na relaks

Jeśli lubisz tłok na basenie, plaży i restauracji. Jeśli twoim żywiołem jest głośna muzyka. Jeśli marzysz o nocnym życiu i rozrywkach typowych dla modnych kurortów - to miejsce... nie jest dla Ciebie. Silver Bleach Hotel to spory teren więc każdy zanjdzie swoje miejsce na wypoczynek. Hotel to wygodne pokoje, czystość, miła i bardzo sympatyczna ekipa, smaczne i urozmaicone jedzenie, pięknie utrzymana zieleń ( trawy na boiskach pozazdrościć mógłby niejeden klub). Do tego morze, baseny, siłownia i bary all inclusive w obrębie 30 metrów. A jak ktoś ma potrzebę, to też i sklep (ok 3 min. spacerem). I cisza ( oczywiście przy pominięciu wszechobecnych cykad), i spokój, i relaks :)

5.5/6

Lenka 05.08.2019

Silver Beach

Krásný skvěle udržovaný resort, kdo hledá klid a pohodu, dobrý výběr. Zúčastnili jsme se 2rodiny (4děti ve věku 10-14let)a všichni byli spokojeni. Blízko k moři i bazénu, vždy volná lehátka. Díky dostupnosti aut. zastávky jsme podnikli a výlet do města Chania nebo si půjčili automobil a zajeli na úžasnou pláž Elafonisi. Jídlo moc chutné, pokoj velký, každý den uklizený a hlavně velice milý a ochotný personál.

5.5/6

Agnieszka, Poznań 28.09.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Hot Silver Beach

Doskonale usytuowany hotel, blisko morza, zadbany czysty, pokoje codziennie sprzątane, duża różnorodność posiłków, uprzejmą obsługa na każdym szczeblu. z wielką przyjemnością wrócę do tego miejsca:)

5.5/6

Danuta, WROCŁAW 28.10.2018
Termin pobytu: wrzesień 2018

Moje wakacje w Silver Beach na Krecie

W Silver Beach spędziłam dwa tygodnie na przełomie września i października (23.09 - 7.10.2018). Hotel położony jest praktycznie na odludziu. Do najbliższej małej miejscowości Gerani chyba około 1 km, a droga wiedzie wśród trzicin o wysokości 4-5 metrów. W Gerani przystanki autobusowe w różne strony, więc nawet dla tych, którzy nie korzystają z wypożyczalni samochodów na miejscu, możliwość podróży i indywidualnego zwiedzania . Hotel bardzo przytulny,kameralny (składający się z niskich budynków), zadbany, ukwiecony. Przy hotelu dwa baseny. Mieliśmy wygodny dwupokojowy apartament z aneksem kuchennym i tarasem. Pokoje sprzątane co drugi dzień, pościel i ręczniki zmieniane dwa razy w tygodniu. Wyżywienie bardzo dobre, urozmaicone. wszystkie trzy posiłki w formie bufetu i do tego lokalne napoje alkoholowe ( piwo, wino ). Plaża taka sobie niezbyt szeroka, żwirkowo kamienista, łącząca się z hotelowym zadbanym trawnikiem i drzewa, w cieniu ktorych można odpocząć na leżaku. Polecam ten hotel wszystkim, ktorzy nie lubią odpoczywać w tłumie i hałasie, cenią sobie spokój i jednocześnie chcą dużo zwiedzić zarówno indywidualne, jak i skorzystać z organizowanych na miejscu wycieczek. Tak więc sam pobyt w Silver Beach oceniam bardzo pozytywnie i wszystko byłoby wspaniale gdyby nie podróż na Kretę i droga powrotna.O ile za fatalne rozpoczęcie imprezy nie można winić Rainbow, bo jest to sprawa linii lotniczych Rayanair, ktora podstawiła uszkodzony samolot, tak że po opóźnionej decyzji startu i dotarciu już do pasa startowego lot jednak odwołano i zarządzono powrót do terminalu. W uszkodzonym samolocie spędziliśmy około trzech godzin zanim zdecydowano o zmianie samolotu.W rezultacie w hotelu na Krecie znależliśmy się nad ranem zamiast przed północą. Niestety fatalne było już zakończenie imprezy i to już z winy organizatora. Chciałabym zaznaczyć, że rezerwację imprezy zrobiono 19.12.2017, a jednym z czynników, ktory o tym zadecydował, była możliwość rezerwacji wylotu i przylotu do Wroclawia w którym mieszkamy. Niestety dwa dni przed wylotem dowiedzieliśmy się, że przylotu do Wrocławia nie będzie. Zmiana umowy dwa dni przed wylotem absolutnie nie powinna mieć miejsca. Trudno rezygnować z impezy, kiedy wszystko już zaplanowane i walizki spakowane, w związku z tym pozostało wwybrać inne lotnisko na powrót. Wybraliśmy najbliższe Katowice, co i tak skutkowało niepotrzebnym wydłużeniem czasu podróży, gdyż podróż z lotniska Katowice do miejsca zamieszkania trwała dwa razy dłużej niż podróż z Grecji do Polski. O dodatkowych niedogodnościach i zmęczeniu nie wspominam, a właśnie tego chciałyśmy uniknąć.W naszej sytuacji nie było to bez znaczenia i żadne 100zł , ktore otrzymałyśmy tego nie zrekompensuje. Ważne jest zaufanie do firmy , a w ten sposób się go nie buduje. I jeszcze jedno, co było już totalnie bulwersujące. Tuż przed odlotem z Chanii do Katowic na tablicy z odlotami ukazał się lot Chania- Wroclaw TVP 9471 obsługiwany przez Travel Service Polska, trochę późniejszy niż nasz do Katowic. Wiadomo rownież, że Rayanair lata do Wrocławia dwa razy w tygodniu przynajmniej do końca poździernika. Czy naprawdę nie można było zorganizować powrotu zgodnie z zawartą wcześniej umową? Nie wiem czy Rainbow zaniedbał sprawę, a może obecnie mniej niż kiedyś przejmuje się swoimi klientami, bo zawsze można ich jakoś upchnąć, a do domu i tak jakoś wrócą. Chcialabym nadmienić, że z imprez organizowanych przez Rainbow korzystałyśmy wielokrotnie, mamy kartę klienta, i dotąd wszystko było ok, stąd takie rozczarowanie, bo poważna firma powinna zawsze poważnie traktować swoich klientow.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem