Kategoria lokalna 4
5.5/6
Krásný skvěle udržovaný resort, kdo hledá klid a pohodu, dobrý výběr. Zúčastnili jsme se 2rodiny (4děti ve věku 10-14let)a všichni byli spokojeni. Blízko k moři i bazénu, vždy volná lehátka. Díky dostupnosti aut. zastávky jsme podnikli a výlet do města Chania nebo si půjčili automobil a zajeli na úžasnou pláž Elafonisi. Jídlo moc chutné, pokoj velký, každý den uklizený a hlavně velice milý a ochotný personál.
Lenka - 05.08.2019
0/0 uznało opinię za pomocną
5.5/6
Doskonale usytuowany hotel, blisko morza, zadbany czysty, pokoje codziennie sprzątane, duża różnorodność posiłków, uprzejmą obsługa na każdym szczeblu. z wielką przyjemnością wrócę do tego miejsca:)
Agnieszka, Poznań - 28.09.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023
1/1 uznało opinię za pomocną
5.5/6
W Silver Beach spędziłam dwa tygodnie na przełomie września i października (23.09 - 7.10.2018). Hotel położony jest praktycznie na odludziu. Do najbliższej małej miejscowości Gerani chyba około 1 km, a droga wiedzie wśród trzicin o wysokości 4-5 metrów. W Gerani przystanki autobusowe w różne strony, więc nawet dla tych, którzy nie korzystają z wypożyczalni samochodów na miejscu, możliwość podróży i indywidualnego zwiedzania . Hotel bardzo przytulny,kameralny (składający się z niskich budynków), zadbany, ukwiecony. Przy hotelu dwa baseny. Mieliśmy wygodny dwupokojowy apartament z aneksem kuchennym i tarasem. Pokoje sprzątane co drugi dzień, pościel i ręczniki zmieniane dwa razy w tygodniu. Wyżywienie bardzo dobre, urozmaicone. wszystkie trzy posiłki w formie bufetu i do tego lokalne napoje alkoholowe ( piwo, wino ). Plaża taka sobie niezbyt szeroka, żwirkowo kamienista, łącząca się z hotelowym zadbanym trawnikiem i drzewa, w cieniu ktorych można odpocząć na leżaku. Polecam ten hotel wszystkim, ktorzy nie lubią odpoczywać w tłumie i hałasie, cenią sobie spokój i jednocześnie chcą dużo zwiedzić zarówno indywidualne, jak i skorzystać z organizowanych na miejscu wycieczek. Tak więc sam pobyt w Silver Beach oceniam bardzo pozytywnie i wszystko byłoby wspaniale gdyby nie podróż na Kretę i droga powrotna.O ile za fatalne rozpoczęcie imprezy nie można winić Rainbow, bo jest to sprawa linii lotniczych Rayanair, ktora podstawiła uszkodzony samolot, tak że po opóźnionej decyzji startu i dotarciu już do pasa startowego lot jednak odwołano i zarządzono powrót do terminalu. W uszkodzonym samolocie spędziliśmy około trzech godzin zanim zdecydowano o zmianie samolotu.W rezultacie w hotelu na Krecie znależliśmy się nad ranem zamiast przed północą. Niestety fatalne było już zakończenie imprezy i to już z winy organizatora. Chciałabym zaznaczyć, że rezerwację imprezy zrobiono 19.12.2017, a jednym z czynników, ktory o tym zadecydował, była możliwość rezerwacji wylotu i przylotu do Wroclawia w którym mieszkamy. Niestety dwa dni przed wylotem dowiedzieliśmy się, że przylotu do Wrocławia nie będzie. Zmiana umowy dwa dni przed wylotem absolutnie nie powinna mieć miejsca. Trudno rezygnować z impezy, kiedy wszystko już zaplanowane i walizki spakowane, w związku z tym pozostało wwybrać inne lotnisko na powrót. Wybraliśmy najbliższe Katowice, co i tak skutkowało niepotrzebnym wydłużeniem czasu podróży, gdyż podróż z lotniska Katowice do miejsca zamieszkania trwała dwa razy dłużej niż podróż z Grecji do Polski. O dodatkowych niedogodnościach i zmęczeniu nie wspominam, a właśnie tego chciałyśmy uniknąć.W naszej sytuacji nie było to bez znaczenia i żadne 100zł , ktore otrzymałyśmy tego nie zrekompensuje. Ważne jest zaufanie do firmy , a w ten sposób się go nie buduje. I jeszcze jedno, co było już totalnie bulwersujące. Tuż przed odlotem z Chanii do Katowic na tablicy z odlotami ukazał się lot Chania- Wroclaw TVP 9471 obsługiwany przez Travel Service Polska, trochę późniejszy niż nasz do Katowic. Wiadomo rownież, że Rayanair lata do Wrocławia dwa razy w tygodniu przynajmniej do końca poździernika. Czy naprawdę nie można było zorganizować powrotu zgodnie z zawartą wcześniej umową? Nie wiem czy Rainbow zaniedbał sprawę, a może obecnie mniej niż kiedyś przejmuje się swoimi klientami, bo zawsze można ich jakoś upchnąć, a do domu i tak jakoś wrócą. Chcialabym nadmienić, że z imprez organizowanych przez Rainbow korzystałyśmy wielokrotnie, mamy kartę klienta, i dotąd wszystko było ok, stąd takie rozczarowanie, bo poważna firma powinna zawsze poważnie traktować swoich klientow.
Danuta, WROCŁAW - 28.10.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018
8/8 uznało opinię za pomocną
5.5/6
Bardzo udany wyjazd począwszy od kontaktu z konsultantem i rezerwacji wakacji aż po wylądowanie w kraju. Sam hotel wywarł na mnie bardzo pozytywne wrażenie - obsługa była bardzo miła i pomocna, a pokoje były dość dobrze urządzone. Dużym plusem jest bliskość plaży, morza i darmowe leżaki dla gości hotelu. Sam hotel położony jest w dość spokojnej okolicy, co może być dużym plusem, jak i minusem. To świetna opcja, żeby odpocząć z dala od miejskiego zgiełku jak i fajna baza wypadowa do dalszych eksploracji wyspy - np. bardzo łatwo dotrzeć komunikają miejską do miasta Chania; warto też wybrać się na wycieczkę lub wynająć samochód aby odwiedzić najsławniejsze plaże np. Elafonisi z różowym piaskiem.
Sylwia - 04.06.2019
0/0 uznało opinię za pomocną