Opinie o Summer Beach

4.2/6 (526 opinii)

Kategoria lokalna 3.5

4.2/6
526 opinii
Atrakcje dla dzieci
2.6
Obsługa hotelowa
4.2
Plaża
5.0
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.3
Sport i rozrywka
3.3
Wyżywienie
3.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Oprócz jedzenia, nic więcej nie zasługuje na 3,5 gwiazdki

    W sumie to nie powinienem się czepiać. Pierwszy raz od 10 lat i tylko z powodu Covid wybraliśmy z rodziną taką formę wypoczynku. We wszelkich obliczeniach wyszła to najtańsza i najbezpieczniejsza forma podróży w obecnych niepewnych czasach (ubezpieczenie, pewność powrotu w razie czegoś). Zdecydowaliśmy się na hotel, który miał spełniać zadanie dla nas właściwie bardziej na nocleg, jako baza wypadowa do codziennego zwiedzania wyspy. No i tak właśnie było w większości czasu, ale podczas pobytu zdażyły się 3 dni, w których temperatura doszła do 42 stopni, więc trzeba było zostać przy basenie w cieniu. Nawet słynny Wąwóz Samaria został wtedy zamknięty, za wysoka temperatura do zwiedzania. W te trzy dni niestety zobaczyliśmy jak ten hotel działa. Wcześniej nam to nie przeszkadzało. Jest tylko jedna restauracja na kilka hoteli. Do niej schodzą się ludzie chyba ze 3 lub 4 okolicznych budynków. Ponieważ do pomieszczenia z jedzeniem jest limit wejść (przez Covid) - tylko 10 osoób - więc kolejki były ogromne. Dłużej stało się po jedzenie niż jadło. Tu muszę napisać, że jedzenie było świetne, duży wybór, często zmieniane menu. Basen - oprócz ludzi pływało w nim wszystko: włosy, plastikowe kubki, gumki do włosów, muchy, pszczoły i masa liści, które nawiewało do basenu więcej i więcej, bo na Krecie jednak wieje. Po mojeje prośbie o posprzątanie basenu, barman obsługujący bar przy basenie zadzwonił po szefa hotelu, Pan przyszedł, pogadał coś z barmanem, wzruszył ramionami, że nie ma kto, nie ma ludzi i że to nie jest robota barmana. Własnoręcznie wyczyściłem basen siatką na motyle, którą kupiłem dziecku do zabawy w morzu za 2 Euro. Pewnie to śmieszne, ale zajęło mi to 30 minut, tą małą siateczką, bo Pan powiedział, że nawet nie mają takiej dużej do czyszczenia. Inni klienci hotelu bardzo mi podziękowali, można było przynajmniej wejść i się schłodzić. W pokoju spadła mi zasłona, bo mają tam takie dziadowskie zawieszki do zasłon - leżała na podłodze tydzień - bo Pani sprzątająca chyba nie widziała, że trzeba to zgłosić i zawiesić, albo znowu nie było komu. Ręczniki i pościel elegancko wymieniała i sprzątała. Piszę to wszystko, bo mi to naprawdę nie przeszkadzało, taki hotel sobie wybrałem, zapłaciliśmy nie dużo, więc nie mogę się skarżyć. Ale wiem, że dla niektórych wydanie kilkunastu tysięcy za 4 osoby to dużo pieniędzy, a hotel nie zasługuję na 3,5 gwiazdki według oceny Rainbow. Myślę, że powinien mieć 2 gwiazdki i to tylko za basen i dobre jedzenie, bo tak naprawdę nie powienen nawet nazywać się hotelem. Gdybym kupił sobie te wakacje z opcją leżenia przy basenie i normalnego wypoczynku przeszkadzało by mi tam wszystko. Na szczęście przeżyliśmy te 3 dni gorącej temperatury i dalej mogliśmy pojechać wynajętym samochodem, żeby tam nie siedzieć i zwiedzać wyspę. Podsumowując - dobre miejsce jako baza wypadowa i powrót na kolacje i spanie. Gorąco nie polecam go ludziom na odpoczynek i relaks. Bardzo dobrze oceniamy Panią (chyba Elżbietę) z ramienia Rainbow. Bardzo pomocna, życzliwa, opiekująca się grupą.

    Artur, Wrocław - 30.07.2021

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Mniej więcej.

    Część Summer Beach udostępniana klientom Rainbow, to b. wygodne apartamenty wyposażone w nowe i przyjemne meble, sanitariaty na poziomie. Mieszkać można przyjemnie, pod warunkiem, że nie trafi się do pokoju na tzw parterze (poziom "0", lub nawet "-" - piwnica), bo to może oznaczać wieczny mrok i wilgoć, brak jakiegokolwiek sensownego widoku. Zapisowi w umowie i życzliwości rezydentki zawdzięczamy, że taki los nie był naszym udziałem, mimo niedobrego przydziału ("R" nie zadbał, aby nasza uwaga znalazła się w hotelowym arkuszu). Teren hotelu niewielki, więc zabudowa ciasna. Restauracja, a raczej siermiężna stołówka serwowała jedzenie, choć powtarzalne, to w ilości pozwalającej na komponowanie sensownych posiłków przyzwoitej jakości. All inclusiv, to wino białe i czerwone z nalewaka lub dużego kartonu (polecam raczej białe), ouzo, rakija z dzbanka (dowolnie wzbogacana na wejściu wodą), piwo. Marnie. Wadą sali jadalnej było to, że był to taras- wiata bez możliwości takiego domknięcia, aby móc podczas posiłku schronić się przed wiatrem i większym deszczem. Miejscowość Georgioupoli sympatyczna, dobrze skomunikowana z Chanią i Rethymnonem, dająca możliwość przyjemnego plażowania, spacerów, wycieczek autobusowych, a przede wszystkim wynajętym samochodem. Cenę 2110 zł w październiku za poziom usług hotelu uważam za wygórowaną.

    Andrzej, --- - 13.10.2019

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Mój pobyt w hotelu Summer Beach 25.08-08.09.2021

    Kupując wczasy w tym hotelu przeczytałem część opinii o nim , bo lubię wiedzieć jak spędzili tam wakacje ludzie przede mną . Nauczyłem się czytać te opinie , bo okazuje się , że poddawane są pewnym manipulacjom przez administratora . Otóż na samym początku wyświetlane są bardzo pozytywne opinie i to z przed kilku lat ! Chcąc poznać opinie aktualne trzeba je czytać od ostatniej strony a nie od początku ! Ale do rzeczy : podróż na Kretę i transfer z lotniska bez zarzutów . W hotelu byliśmy o 20. 30 , więc założono nam opaski i zaprowadzono na kolację . Plus . Po kolacji powrót do recepcji i wypełnianie formularzy . Po angielsku , bez pomocy , bo recepcja nie mówi po polsku . Potem rozprowadzono nas po pokojach . My mieliśmy apartament , którego układ przyprawił nas o zdziwienie : dwa pokoje z łazienką , w mniejszym łóżko małżeńskie i szafą i z lodówką . W drugim dwa łóżka i telewizor na ścianie , którego nie da się oglądać z żadnego łóżka , a już na pewno NIE z sypialni . Nic to , bo i tak nic ciekawego w nim nie znajdziesz , oprócz kanałów muzycznych . Apartament ten był na parterze w pobliżu basenu . W apartamencie są 4 ( ! ) drzwi , w tym trzy w połowie szklane , zasłaniane grubymi zasłonami , bez firanek , więc do wyboru była ciemność w pokoju lub brak intymności . W pokoju jest klimatyzacja , ale dodatkowo płatna . To , że pokój był na parterze powodowało , że było w nim fajnie chłodno nawet przy 38*C na zewnątrz i nie była potrzebna klima . Pokoje były sprzątane pobieżnie , ręczniki wymieniane praktycznie codziennie . Stołówka nieopodal hotelu . Jedzenie mało urozmaicone , ale smaczne i nie chodziliśmy głodni . Teraz najlepsze : po tygodniu zaczęły się problemy z kanalizacją . Okazało się , że sztucznie wywołanymi i tylko w pokojach zajmowanych przez Polaków !!! Zaproponowano nam przeniesienie do gorszego hotelu Fereniki , zamknięto wewnętrzny basen i bar przy nim . Tylko dla Polaków !!! Chwyty poniżej pasa . Zamiast powiedzieć , że na te pokoje mają lepszych klientów , to próbowano nas potraktować jak intruzów . Ale myśmy się nie dali , bo byliśmy razem i dostaliśmy pomoc od rezydentki pani Elżbiety Marek . Brawo . W końcu przenieśli nas do hotelu Mare butik nad samą promenadą , gdzie mieliśmy mniejszy pokój , ale z klimą i sejfem w cenie . Ale stołówka tam , to jakieś nieporozumienie . Jedzenie dobre , ale jej wielkość ...mamy większą kuchnię ! Mogły w niej być trzy osoby a reszta musiała czekać w kolejce . Trochę nie tak wyobrażaliśmy sobie te wakacje . Jednak sama Kreta , krajobraz ,jezioro Kavros , grota po drodze na Elafonisi i sama droga pozostawią niezatarte wspomnienia. Jeszcze o Elafonisi : piękne widoki , woda i plaże , ale nieprzebrane tłumy ludzi , okropny upał," bitwa"o leżaki i wiatr prawie huragan . To się nie mogło podobać . Ogromnym plusem było zachowanie rodaków w hotelu i na "mieście" . Wszyscy byli dla siebie mili , grzeczni i uśmiechali się do siebie. To bardzo budujące . Brawo ! Jednak my będziemy serdecznie wspominać poznanych tam Marysię , Halinkę i Andrzeja z Małgosią . Byliśmy grupą , która rzucała się w oczy i uszy . Pozdrawiamy Was serdecznie i chętnie pojedziemy z Wami na kolejne wczasy , ale nie do Summer Beach . I nikomu tego hotelu NIE polecamy . Jedżcie gdzie indziej . Pozdrawiamy panią rezydent Elżbietę Marek i dziękujemy .

    Marek, Świętochłowice - 22.09.2021

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Nowa część hotelu TAK, ale bez All inclusive

    Hotel ogólnie stary, wymagający gruntownego remontu. Wyjątek stanowi jedna cześć pokoi, które były całkowicie odnowione zimą, i w którym mieliśmy szczęście mieszkać. Brak dobrej organizacji i bałagan przy zameldowaniu w hotelu. Recepcjonista przydzielił nam pokój, w którym mieszkali inni goście. Można sobie wyobrazić ich zdziwienie, kiedy nad ranem ktoś otwiera drzwi ich pokoju i wchodzi z walizkami. Po godzinie doczekaliśmy się pokoju, ale w starej części, który "wyposażony" był w pleśń, grzyb i nieprzyjemny zapach- bardzo delikatnie to ujmując. Na szczęście rano Pan rezydent, którego bardzo serdecznie pozdrawiam, załatwił nam pokój w nowej części kompleksu, która w większości była przeznaczona dla klientów Rainbow. Ten był przestronny- salon, sypialnia, ogromna łazienka z wanną i osobnym dodatkowym prysznicem. Restauracja zdecydowanie za mała na tylu gości, kolejki do wejścia, kolejki do talerzy, jedzenia, wolnego stolika, po picie, a chodziliśmy o różnych porach. Jedzenie dobre, ale bardzo monotonne i mało zróżnicowane. Plus, dokładane do samego końca. Ogólnie opcja All inclusive kompletnie nie sprawdziła się. W barach często nie działały dystrybutory, a napoje alkoholowe były podawane ciepłe. Hotel bardzo blisko pięknej piaszczystej plaży. Rezydent zawsze służył pomocą, zorientowany, znający lokalne zwyczaje, nic nie stanowiło dla niego problemu.

    Małgosia - 08.08.2018  | Termin pobytu: czerwiec 2018

    0/0 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem