Kategoria lokalna 3
4.5/6
Na wstępie zaznaczam, że oceniam hotel przez pryzmat ceny jaką zapłaciłem (1200zł za tydzień). W tej kwocie jest to bardzo dobra oferta. Jedzenie smaczne, codziennie spory wybór potraw. Niektóre pozycje menu pojawiały się każdego dnia, ale nie słyszałem, żeby ktoś narzekał. Obsługa bardzo pomocna, uprzejma i miła. Jedyny mankament to sprzątanie pokoi, a raczej kompletny brak serwisu przez cały tydzień. Mimo obietnic recepcji, że serwis pojawi się kolejnego dnia (głównie ze względu na czyste ręczniki i papier toaletowy;) ) to nikt się nie pofatygował. Finalnie sam odebrałem ręczniki z recepcji.
Włodek - 24.06.2021
3/3 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Jesteśmy zadowoleni z pobytu. Dostaliśmy pokój znacznie większy niż był w ofercie przy zamawianiu wczasów. Wyżywienie urozmaicone, smaczne. Napoje i alkohole również. Obsługa stołówki i hotelu bez zastrzeżeń. Wycieczka do wąwozu Samaria kupiona w lokalnym biurze podróży była dobrze zorganizowana z dobrą opieką Pani przewodnik która szła z nami całą trasę. Polecamy to miejsce tym którzy nie mogą się zdecydować.
Piotr, Pszów - 25.10.2021
4/5 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Hotel odpowiedni do ceny, miejscowość spokojna, bardzo dobra na samodzielne wypady w okolicę, plaża piaszczysta, woda ciepła. Pokoje o ile nie jest to suterena dobre, materace wygodne, pościel i ręczniki zmieniane w razie widocznej potrzeby, kokarda z prześcieradła na łóżku codziennie. Jedzenie obfite i smaczne, dla każdego znajdzie się coś dobrego. Kawa słaba, napoje poza piwem i wodą fatalne. Z basenu nie korzystaliśmy-morze blisko, polecam plażę za rzeką-ok 100 metrów na prawo bo ta bezpośrednio przy hotelu wąska i chodnik za głową.Pomocna Pani rezydent.Pobyt udany, pogoda dopisała. Polecam.
Artur, Skarżysko Kamienna - 10.10.2019
0/0 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Na wstępie z całą pewnością mogę powiedzieć że wakacje jedne z najlepszych w życiu, jednak chciałem zwrócić uwagę na kilka dokuczliwych uniedogodnień. Przyjazd do hotelu ok 8:40 po 1h opóźnieniu lotu (w żadnym razie nie jest to wina RT). Przykra wiadomość na początek, że zakwaterowanie odbywa się od 14:30. Przewidywaliśmy taką sytuację, więc nie można mieć pretensji. O 10:30 otrzymanie opasek all-inclusive i tutaj pierwszy zarzut. Nikt z biura nas nie poinformował, że to uprawnia nas na korzystanie z basenów i innych dogodności przed zakwaterowaniem. Fakt można by się domyśleć, że skoro mamy opaskę to co do zasady możemy korzystać z all-inclusive. Jednakże w związku z faktem ze hotel to duża liczba samodzielnych budynków praktycznie nieoznakowanych co do przynależności i porozrzucanych po sporej częsci miejscowości, nie można było w żaden sposób zidentyfikować gdzie powinniśmy się udać. Mieliśmy to szczęście, że uprzejma Greczynka na recepcji sama nas zapytała "czemu tutaj się smażymy a nie udamy się na przewiewny basen z barem (all-inclusive)? i następnie powiedziałą, gdzie powinniśmy się udać, żeby zaznać chwili wytchnienia (ok 34C i palące słońce non-stop).Po obiedze (ok. 13:30) otrzymaliśmy klucze do pokoju. Apartament piękny, i ogromny dwupokojowy z LEDem na ścianie i nowoczesnym stylem. Natychmiast zakupilśmy klimatyzację na cały okres pobytu tj. 11 dni = 55 euro, gdyż na było naprawde upalnie. I od tej pory zaczęła się grecka tragedia. Niestety nie działała. Po telefonie do rezydenta uzyskaliśmy odpowiedź, że noce są chłodne i że lokal na parterze to wytrzymamy (niedokładny cytat). Generalnie Pan rezydent kompletnie nie widział problemu, a za to wykazał się nieprzeciętną wiedzą meteorogiczną i architektoniczną ;) Pomimo faktu, że klimatyzacja po całym dniu prażenia to dla nas ukojenie wieczorową porą i nieporównywalnie lepsze warunki do spania, Pan rezydent nie zrobił nic. Jeżdząc w takie kierunki jak Kreta klimatyzacja to wg mojej oceny przymus. Po zgłoszeniu problemu na recepcji (ok. 40 minut oczekiwania, aż ktoś zajmie się Tobą) przybył do nas technik o godzinie po 22 (miał być najpożniej o 18) i wszedł do pokoju z własnym kluczem jak gdyby nigdy nic. Tutaj pomijam komentarz :) Po szybkiej diagnozie (ok 5 minut) dostaliśmy info, że płytka stertownicza jest uszkodzona i że nic nie da rady zrobić. A to pech... Sygnatura błędu, którą wyguglowałem wskazywała na coś zupelnie innego, ale tegoż technika widziałem wcześniej, jak i w kolejnych dniach w restauracji przy pizzy, więc postanowiłem tematu nie drążyć :) Przez kolejne 3 dni byłem stałym bywalcem na recepcji (2-3 dziennie wizyty po 30-40 minut każda - wiadomo kolejka), żeby odzyskać nasze 55 euro. Po ok. 8 wizytyach odzyskaliśmy pieniądze, jednakże przy tej ostatniej musiałem z narzeczoną nieco ostrzej rozmawiać (być może z Grekami tak trzeba?). Na szczęście się udało. Dobrą wiadomością było to że był dostępny pokój nieopodal (4. dnia naszego pobytu), w takim samym standardzie (a nawet lepszym) z działającą klimatyzacją. Dokonaliśmy wymianki, a płatność za klimatyzację pokryliśmy jedynie za pozostające dni. Tutaj grecka tragedia się kończy, jednak nie następuje katharsis :) Wszystko byłoby idealne, gdyby nie restauracja tj. jakość (smak, składniki) jedzenia i kolejki do wejścia/talerzy/sztućów i w końcu samego jedzenia. Byłem świadkiem sytuacji, w której gdy obsługa przyniosła talerze, można śmiało porównać z zachwaniem gołebi na krakowskim rynku w momencie rzucenia ziarna. Jednakże jak na standard 3* jedzenia choć powtarzalne nie było najgorsze. Nikt z nas nie chodził głodny. Z "narzekań" to tyle. Wszystko inne było wspaniałe - plaża, morze, miasteczko, baseny, atrakcje, możliwości wycieczek. Również obsługa (pomijając sytuacje (wielokrotne) na recepcji) była znakomita. Pomimo chaosu w restauracji, każdy kelner i kucharz był bardzo życzliwy. Był również Pan witający i żegnający każdego klienta restauracji ciepłym uśmiechem i bardzo miłym przywitaniem. Wczasy jedne z najlepszych w życiu. Byłyby one doskonałe, gdyby nie powyższe narzekania, a tak były one bardzo dobre. Polecam ten hotel. Co mógłbym zasugerować do zapytanie na samym początku możliwości all inclusive oraz (dla tych co potrzebują) o pokój ze sprawną klimatyzacją. Ogólna ocena to 4,5, lecz smiało dałbym 5 gdyby nie nasze problemy z klimatyzacją i lekceważący stosunek rezydenta do problemu.
Igor - 22.07.2018 | Termin pobytu: lipiec 2018
9/9 uznało opinię za pomocną