Opinie klientów o Aldemar Royal Mare

5.4 /6
72 
opinie
Atrakcje dla dzieci
3.6
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
4.4
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Ewa 01.08.2021

Hotel

od 25 lipca do 1 sierpnia byliśmy wraz z rodziną na wakacjach na Krecie. Ofertę kupiłam tydzień przed wylotem i zauważyłam iż na umowie jest informacja że zostaniemy zakwaterowani w Aldemar Royal Mare. Nie sposób było się dowiedzieć dlaczego . Nic lepszego nie znaleźliśmy więc tak trochę w ciemno pojechaliśmy. Hotel w którym nas zakwaterowana jest w bezpośrednim sąsiedztwie Creatian Village. Royal Mare to hotel 5 gwiazdkowy absolutny luksus. Poszliśmy do hotelu Creatian Village i jak się okazało hotel jest zamknięty. Pod koniec pobytu widziałam że napełnili basen, zaczęli coś odmalowywać. Nie byłam w środku ale z zewnątrz porażka. Wszystko stare obdrapane. Max 3 *. Dziękuję za wspaniałe wakacje w 5 * luksusie.

3.5/6

Krystyna i Waldek 18.07.2021

Nie polecam

Hotel został nam zaproponowany w zamian za pierwotnie wybrany trzy dni przed wylotem. Zamiast jednego dużego pokoju dostaliśmy 2 małe dla dwóch dorosłych osób i dwójki dzieci. Meble stare, popękane, pokój na zachodnią stronę przy ruchliwej ulicy, szczególnie nocne taksówki i dostawcze samochody. Sprzątanie teoretycznie co drugi dzień, tzw. " na odwal się", nie były wymieniane ręczniki ani pościel, a jeżeli to wybiórczo, o papier toaletowy trzeba było się prosić. Musieliśmy interweniować w recepcji, co i tak nie przyniosło wielkiej poprawy. Tzw. podatek grecki został przez nas uiszczony w recepcji w obecności rezydentki, która twierdziła, że ten fakt został odnotowany w systemie i nie potrzebujemy dodatkowego pokwitowania. Przy wymeldowaniu (o 6 rano), inny recepcjonista, zażądał od nas tej opłaty, nie przyjmując naszych wyjaśnień. Opłata nie została odnotowana w systemie. Musieliśmy dzwonić do rezydentki, całe szczęście, że była świadkiem płatności. W jadalni obsługa powolna, na czyste stoliki trzeba było czekać. Całkowite odludzie, do najbliższego miasteczka i sklepów 5 km, dojazd tylko taksówką za jedyne 8 EUR w jedną stronę. Nie ma plaży. Nie można nazywać plażą kawałka kamienistej powierzchni szerokiej na długość rozłożonego leżaka. Nie było ratownika ani wydzielonego miejsca do kąpieli. Na cały hotel jeden czynny basen, Po kilku dniach został otwarty drugi, ale tak źle wyremontowany, że dziecko skaleczyło sobie stopę na nierównym dnie. Wieczorami hotel wymierał. Brak jakichkolwiek wieczornych rozrywek. Nie polecamy.

3.5/6

JoannaLe 29.06.2022

Hotel aldemar royal mare

Miła i uczynna obsługa. Hotel wymaga w niektórych obszarach remontu. Klimatyzacja w pokoju ledwo działa. Pole do mini golfa w opłakanym stanie, dostaliśmy piłkę do ping ponga, bo golfowych nie było. Miały być animacje, nie było nic. W ramach tygodniowego pobytu 2 restauracje ala carte do wyboru (przy przyjeździe już brak miejsc).

3.5/6

Iwona, Łódź 01.06.2022

W maju brak większości oferowanych atrakcji

Pobyt w połowie maja nie do końca udany- poza posiłkami głównymi (mało urozmaiconymi) brak dodatkowych przekąsek. Nie organizowano warsztatów kuchni greckien tłumacząc to zbyt małym obłożeniem hotelu. Podczas dnia BRAK jakichkolwiek animacji, jedynie wieczorem muzyka na żywo (każdego dnia tylko to)... Czuję się rozczarowana pobytem, żałuję, że nie zostałam poinformowana o tym, że oferta będzie okrojona do minimum. Pobyt co najwyżej poprawny.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem