Opinie klientów o Astir Beach Kreta

5.3 /6
99 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.2
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Gp 21.08.2022

Wypożyczalnia aut

Rodzina 4-osobowa od 17.08-24.08 2022 Hotel bardziej 3 gwiazdki, pokoje czyste ale z epoki PRL Warto wypożyczyć samochód ( obok jest gość z rent car -Magnus mega sympatyczny gość wszystko wytłumaczy, opowie gdzie warto coś zobaczyć, ubezpieczenie pełne ( wbrew temu co mowi rezydentka zachwalając swoje -droższe biuro, tO samo z wycieczkami lepiej od lokalów taniej i solidniej niż z Rainbow

3.0/6

MARIUSZ, Olsztyn 28.07.2022

Średniawka

Na zewnątrz hotelu zawsze brakowało leżaków, trzeba było się na nie rzucać i zajmować od 8 rano... czyli nie mieliśmy ich nigdy... pokój śmierdzący z widokiem na morze, to nie były 4 gwiazdki... jedzenie w porządku.

3.0/6

Czerwiec 2023 03.07.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

Hotel max. na 3*

Pokój tak ciasny, że brak możliwości rozpakowania walizki. W ofercie przed wyjazdem otrzymaliśmy 20-25 m2. Korytarze PRL. Brudne kanapy, które powinny być oddane na gabaryty.

3.0/6

Dawid, Racibórz 24.07.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Wakacje z dziećmi

Generalnie hotel ok, aczkolwiek podejście osób pracujących na recepcji i biurze dramatyczne. Do sedna. Przyjechaliśmy z dziećmi ok 5.30 rano do hotelu. Osoba tam pracująca poinformowała nas zbywającym tonem, że doba hotelowa zaczyna się o godzinie 14. i generalnie nic go to nie obchodzi, że przelecieliśmy wcześniej. Możemy ewentualnie poczekać w holu. Przypominam, że mamy 2 dzieci- było wiele takich rodzin. Na marginesie-pytaliśmy w biurze stacjonarnym Rainbow o to czy otrzymamy pokój i opaski po przybyciu o tak wczesnej porze. Otrzymaliśmy informację, że zazwyczaj się otrzymuje... delikatny dramat odpowiedzi, nikt się nie pofatygował aby się zorientować w sprawie swoich klientów. Na kolejne pytanie czy jeżeli wylatujemy/ wracamy o 2 w nocy za tydzień ( powrót ) czy będziemy mogli liczyć na jakąś rekompensatę otrzymaliśmy odpowiedź, że przecież przylatujemy do hotelu raniutko, a to się zrekompensuje. Czyli.... przylecieliśmy raniutko, pokoju brak, ZAKAZ korzystania z basenu i atrakcji, a za posiłek ( śniadanie ) musieliśmy ekstra zapłacić- oficjalnie nie jesteśmy jeszcze gośćmi hotelu przecież. W ramach wylotu/ powrotu do Polski o 2 w nocy nikt nie przygotował suchego prowiantu, śniadania, kawy... nic. Dramat. Obsługa w barze średnia, jeden lobby bar na all inclusive, reszta płatna. Bardzo mocno wpływa to na ogólną opinię hotelu. Klimatyzacja w pokoju działająca, ale tak zagrzybiona, że szkoda poruszać w ogóle tego tematu. Można sobie skutecznie popsuć wakacje infekcją. Pokoje sprzątane codziennie, plus. Przy rozmowach z innymi gośćmi również wspominano o tym problemie. Duży plus to obsługa restauracji, szczególnie pani PEPE- ukłony w jej stronę, pracowała za trzech! Największy dramat to rezerwacja ręczników nad basenem, nikt z obsługi nie kontroluje tego, że niewielka ilość leżaków zajęta jest przez osoby, które w tym czasie spędzają czas nas morzem lub zwiedzają miasto. Pierwszego dnia widzieliśmy turystów* rezerwujących miejsce już ok 6-7 rano ( położenie recznika i tyle... ). W szanujących się hotelach obsługa tego pilnuje...
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem