Kategoria lokalna 4
3.0/6
Pokój okropny w tzw aneksie,budynek po drugiej stronie ulicy niż główny budynek hotelowy, brudny brak ciepłej wody przez 3dni, widok z tarasu na jakiś zaśmiecony ogród Jedzenie natomiast bardzo smaczne i urozmaicone , plaża hotelowa taka sobie, za to 250 metrów dalej super plaża i z niej korzystaliśmy
Krzysztof, Borkowo - 16.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024
4/4 uznało opinię za pomocną
3.0/6
W hotelu Malia Bay spędziłam tydzień w drugiej połowie lipca. Pokój otrzymałam w budynku po drugiej stronie hotelu, o czym nie było mowy w trakcie zakupu wycieczki. W recepcji i lobby brak klimatyzacji, co było bardzo uciążliwe przy tak wysokich temperaturach. Nawet nie było jak odpocząć w oczekiwaniu na pokój. Tak samo w restauracji. Z powodu takiego ciepła niektóre potrawy (sałatki z sosami czy masło) były kwaśne. Dania na ciepło były smaczne. Napoje bardzo słodkie. Brak wody gazowanej w barze przy basenie. Kubki z tworzywa bardzo brudne. Przy basenie kilka parasoli wątpliwej jakości. Plaża hotelowa z serwisem oczywiscie hotelowym ale płatnym. Tam leżaki i parasole dobrej jakości. Nie wrócę w to miejsce.
Aleksandra - 24.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024
2/2 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Rada jaką chciałabym sama dostać przed zarezerwowaniem tego wyjazdu: jeśli chcesz zarezerwować tu nocleg w celu wypoczynku i relaksu, upewnij się, że nie dostaniesz pokoju w głównym budynku. Na plus: przyjemna przestrzeń na terenie hotelu - 3 baseny, dużo leżaków, świetne widoki z każdej strony, bezpośrednie zejście z hotelu na piaszczystą plażę, smaczne i różnorodne posiłki, miła obsługa, blisko do Heraklionu (autobus miejski za 4euro jedzie godzinę). Na minus: z 7dniowej wycieczki mieliśmy tak na prawdę 5 dni (2 dni stracone na podróż, loty w beznadziejnych godzinach, kupując wycieczkę zaakceptowałam te warunki, ale i tak szkoda tych 2 dni). Dopłaciłam do pokoju „superior”, a dostałam klitkę na parterze przy recepcji, całodobowy hałas i brak snu znacznie wpłynął na to, że te wakacje były dla mnie słabe, najgorsze ze wszystkich na jakich byłam. Pokój po pierwszej nocy i naszej interwencji został zmieniony, jednak zostaliśmy praktycznie w tym samym miejscu, więc nie odczuliśmy znacznej poprawy warunków :( Hotel też nie przestrzega własnych zasad - pomimo wywieszonych komunikatów o zakazie rezerwowania leżaków, nikt tego nie pilnuje. Po godzinie 10:00 właściwie nie ma po co iść na basen, leżaki są zajęte ręcznikami. Widziałam nawet, że niektórzy już wieczorem (po 23:00) zostawiali ręczniki rezerwując leżaki. Dotychczas spotkałam się w innych hotelach z zasadą, że jeśli leżaki stały puste przez 30 minut, obsługa zabierała ręczniki, żeby udostępnić miejsce innym gościom, tutaj mi tęgo brakowało. Na szczęście był dostępny kawałek trawnika niedaleko basenu, na którym można było się rozłożyć.
A.M. - 14.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024
3/3 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Z przykrością muszę wystawić opinię która jest wynikiem nie impulsu chwili (piszę ją po upływie miesiąca od powrotu) ale przemyśleń i odpowiedzi biura na złożoną reklamację. Pokoje hotelowe kategoryzowane pod kraj pochodzenia turysty - Polacy mieli te w gorszych standardach. Woda w basenie zimna bez względu na porę dnia uzupełniana wężem ogrodowym co tłumaczy jej temperaturę.Rozwalony prysznic - woda wycieka po całej łazience. W odpowiedzi na reklamację usłyszałam że zimna woda to moja subiektywna ocenia nie ma dowodu kiedy zrobiłam zdjęcia sposobu uzupełniania wody w basenie a rozwalony prysznic to rozwiązanie stosowane w Grecji. Pani Rezydent w sposób bezczelny odpowiadała na niewygodne pytania - ukierunkowana jedynie na sprzedaż wycieczek bądź wypożyczenie samochodu - czyli wszystkiego tego co można kupić po wyjściu z hotelu za połowę ceny - tuz przed jego wejściem! Skandal!
Zawiedziona rodzina - 18.11.2024
7/11 uznało opinię za pomocną