Opinie o Porto Greco

4.6/6 (81 opinii)

Kategoria lokalna 4

4.6/6
81 opinii
Atrakcje dla dzieci
2.1
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
4.1
Pokój
3.9
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
3.2
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    w mojej opini 7/10

    Hotel położony blisko plaży, niekoniecznie piaszczystej. Hotel zapewnia swoją plażę, natomiast jest bardzo mała i cała zajęta poprzez ich leżaki, które oczywiście trzeba dodatkowo wykupić. W ofercie można korzystać z pobliskich restauracji jednak tylko z drinków. W barze przepyszne mrożone kawy, drinki niekoniecznie, często czegoś brakowało, szczególnie lodu. Fajna opcja skorzystania raz poprzez cały pobyt z restauracji znajdującej się poza hotelem. Hotel sam w sobie w porządku jednak wystąpiły drobne niedociągnięcia - prace remontowe przy jednym z basenów (dochodzące dźwięki raczej zakłócały odpoczynek). W ciągu pobytu 7-mio dniowego dwa razy nie było prądu przez około godzinę w godzinach wieczornych. Wydajność klimatyzacji w pokoju do poprawy. Korzystanie z basenów tylko i wyłącznie do godzinny 19:00. Jedzenie bardzo dobre, serwis działał bez zarzutów. Okolica bardzo ładna, bardzo blisko miasto, blisko do wykupienia np. wycieczek, samochodu itp.

    Katarzyna, Jeziorany - 09.09.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Wakacje rodzinne

    Na wakacjach byliśmy w drugiej połowie lipca z dwójką dzieci ( 11 i 15 lat). Hotel super położony prawie przy samej linii brzegowej ( dojscie do męża dzieli tylko słabo ruchliwa ulica. Przylecieliśmy rano do Heraklionu więc transfer szybki bo zaledwie 30 minut. W hotelu niespodzianka , bo musimy poczekać na bransoletki all inclusive godzinę, więc jedzenie czy inne usługi odpadają. Pokój też dopiero zostanie przydzielony po 14 ( chodź o dziwo udało się go dostać wcześniej bo po 12). Drinki i napój wydawane tylko do 23 ( to też duże zaskoczenie). Po przekąski z głównego hotelu trzeba się przespacerować troszkę kawałek od hotelu. Lokalizacja hotelu to świetna baza wypadową na lokalne wycieczki. Leżaki niestety często zajęta ale jakoś sobie mozna z tym poradzić. Menadżerki chodza i sprawdzają czy ktoś leży jeśli nie to ściąga ręczniki. Dla malutkich dzieci malutki basen . Do plaży zejście po schodach gdzie sporo leżaków za które oczywiście trzeba dodatkowo zapłacic, ale można wziąć koc i gdzieś znaleźć miejsce na leżenie 😁 Jedzonko smaczne chodź nie wiele było kuchni tradycyjnej i troszkę więcej spodziewałam się owoców morza ( było ich prawie wcale)

    Ilona, --- - 31.07.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Joanna , 01.07.2024 , Rzeszów

    Hotel dosyć przyjemny , z doskonałym położeniem , blisko plaży Bardzo smaczne , różnorodne jedzenie , przyjazny personel Natomiast same pokoje pozostawiają wiele do życzenia Stosunkowo małe z mikroskopijną łazienką , stosunkowo czyste Korytarz , winda obskurna

    Joanna , Rzeszów - 01.07.2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Hotel Ok biuro podróży tragiczne

    Polecam wizytę w hotelu na własną rękę. Nowa część hotelu jest bardzo ładna, jedzenie dobre i różnorodne. Minusem jest mała ilość dostępnych leżaków i cena leżaków na plaży 25eur sztuka. Niestety rainbow sprzedawał wycieczkę z zapewnieniem o zakwaterowaniu w pokoju remontowanym w 2023 czyli w nowej części hotelu. Po przyjeździe okazało się, że pokój który dostaliśmy jest stary i remontowany dawno temu, do tego miał okno, którego nie dało się zasłonić i bazar z głośną arabską muzyką grającą codziennie do 24. Po kontakcie z rezydentem dowiedzieliśmy się, że w ofercie i umowie był błąd i biuro podróży nie zorganizuje nam pokoju za który zapłaciliśmy. Polecono nam złożyć reklamację po powrocie, na którą dalej nie dostaliśmy odpowiedzi a mijają już dwa tygodnie. Postawa rezydenta i biura podróży przypomina kultowe „nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi”. Podsumowując sam hotel polecam, ale trzeba zaznaczyć, że chcemy nowy pokój, a biuro podróży stanowczo odradzam.

    Adam, Warszawa - 03.08.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem