Opinie o Villa Maria

4.7/6 (46 opinii)

Kategoria lokalna 3

4.7/6
46 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.6
Obsługa hotelowa
4.7
Plaża
4.9
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
3.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.0/6

    PRL.. i nic wiecej

    Pomimo prośby o jedno podwójne łóżko otrzymaliśmy dwa pojedyncze jak na koloniach, ale pomijając to, zgłosiłam że nie działa płyta w kuchni przyszedł właściciel stwierdził że działa ale może patelnia jest zła, nie przyniósł nowej. Sprzątanie raz na tydzień, o papier toaletowy trzeba było się upominać. Łóżka nie wygodne. Nie wiem skąd tyle Pozytywnych opinii, dla mnie zmarnowany wyjazd bo za tą cenę spodziewałam się czegoś lepszego. Jedyny plus że blisko do morza, ale Plaży praktycznie nie ma, trzeba kawał drogi pójść dalej. Klimatyzacja płatna 8€ za dobę! Nigdy się nie spotkałam z czymś takim.. i nigdzie nie było info że będzie płatna, klimatyzator stary żółty i albo chłodzi tak że z zimną wytrzymać nie można albo jest za gorąco. Ośrodek dobry tylko dla ludzi mało wymagajacych, plusem jest basen i cisza.. za 1100 zł ok ale nie za ponad 2000 od osoby tak jak my płaciliśmy.. ostrzegam i nie polecam ! Za 1100 zł warto kupić ze względu na bilety lotnicze ale hotel zarezerwować gdzie indziej.. za wyższą kwotę nie polecam nikomu.

    Katarzyna, Zamienie - 15.06.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    16/21 uznało opinię za pomocną

  • 1.5/6

    Villa Maria👎

    Cóż , z przykrością muszę napisać taką opinię. Po pierwsze płatna klimatyzacja , taka informacja zawarta gdzieś daleko w umowie. jJak się okazało to wielu gościu się nacięło ponieważ na zdjęciach pokoju widnieje klimatyzacja. O papier toaletowy trzeba było się prosić każdego dnia pani sprzątającej. i był udzielany po jednej rolce. Brak podstawowego wyposażenia kuchennego . Na start trzeba wszystko kupić ; płyn do naczyń, gąbkę, sól itd.,, Śmieci wyrzucane co trzeci dzień - już wypadające z kosza i nie trzeba chyba pisać że przy tak wysokiej tem to już śmierdzące. Pokoj nie był sprzątany przez cały pobyt. W lodówce urwane drzwiczki do zamrażarki i dodatkowo cała oblodzona. Po zgłoszeniu córka właściciela powiedziała że tak ma być a ja nie chce mieć lody to żebym sobie rozmroziła lodówkę. Uważam, że cena dużo zawyżona i nie jest to hotel trzygwiazdkowy tylko są to kwatery. Cały pobyt uratował basen.

    Barbara, Kraków - 09.07.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    12/13 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Hotel dwugwiazdkowy to i ocena..

    Podczas zameldowania nie wszyscy goście byli traktowani jednakowo. Niektórzy dostali pokój od razu, podczas gdy inni musieli czekać ponad 3-4 godziny. Przydział pokoi nie odbywał się według zasady "kto pierwszy, ten lepszy" – właścicielka hotelu wyczytywała nazwiska z listy według własnego uznania. Pokoje były w fatalnym stanie, a zdjęcia zamieszczone w internecie musiały być wykonane tuż po remoncie, który zapewne miał miejsce 10 lat temu, bo zupełnie nie oddają aktualnego wyglądu. To była jedynie nasza baza noclegowa, więc nie zależało nam na wysokim standardzie. Kupiliśmy wycieczkę w last minute za niecałe 1400 zł na tydzień, podczas gdy same bilety w tym czasie kosztowały 900 zł. Za tę cenę nie można mieć wygórowanych oczekiwań, jednak gdybyśmy zapłacili więcej bądź chcieli w hotely "wypacząć" , bylibyśmy bardzo zawiedzeni. Ponadto, klimatyzacja była dodatkowo płatna, a pokoje nie miały okien, co sprawiało, że nie dało się w nich spać. Niektórzy goście otwierali drzwi na noc, co niestety nierzadko kończyło się kradzieżami. Właściciel hotelu był bardzo wyczulony na kradzieże, do tego stopnia, że potrafił o 22:00 bez pukania wejść do mojego pokoju, każąc zamknąć drzwi. Doceniam jego troskę, ale fakt, że wszedł bez uprzedzenia, był nie do przyjęcia, tym bardziej że moja partnerka właśnie brała prysznic, a ja byłem w samym ręczniku. Właściciel zachowywał się, jakby traktował pokój jako swoją własność, zupełnie nie zwracając uwagi na to, że przebywają w nim goście, którzy chcą zachować swoją prywatność. W ciągu 7 dni pobytu pokój był sprzątany tylko dwa razy, i to w dniach następujących po sobie. W efekcie przez większość czasu mieliśmy brudne ręczniki. Gdy próbowaliśmy wymienić je na nowe, właściciele stwierdzili, że jeszcze nie wróciły z pralni. Lokalizacja była całkiem dobra – w pobliżu znajdowała się ulica z akceptowalnymi restauracjami i barami oraz supermarkety. Niestety, brak było ładnej plaży w pieszej odległości. Hotel nadaje się dla osób planujących wynajem samochodu i zwiedzanie wyspy, którzy nie mają wymagań, wszystkim innym odradzam.

    Kos. - 04.09.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    7/7 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    obiekt wymaga dużo pracy

    Położenie idealne dla osób które potrzebują ciszy, obiekt poza oddziaływaniem hałasu z barów, restauracji z muzyka na żywo. Basen całkiem spory, duża ilość leżaków, prysznic zewnętrzny, parasole - zadbany i czysty. Brak barku w ramach obiektu. Pokój raczej mały i raczej przeciętnie a nawet ubogo, wyposażony w sztućce i naczynia użytku codziennego (talerze, szklanki, sztućce)- Niestety my otrzymaliśmy pokój, który wymaga gruntownej modernizacji. Zapach grzyba i pleśni wydobywający się spod zlewu, który był na przeciwko łóżka sypialnianego, spowodował zmianę obiektu po 1 nocy. Brak możliwości snu przy zamkniętych drzwiach, całą noc musiały być uchylone, co było mało komfortowym rozwiązaniem... Pokój wyposażony w lodówkę, klimatyzacja dodatkowo płatna, krzesła wyłącznie na tarasie. Łazienka bez kubeczków na umywalkach, suszarki. Minimalistycznie, jednak gdyby nie potworny zapach i moja alergia, to w sumie dla osób, które mają w planach zwiedzanie wyspy i nie oczekują w obiekcie 2 gwiazdkowym wysokiego standardu -to ok. wybór plaż publicznych oddalonych od obiektu w granicach 15 min pieszo całkiem spory

    Barbara, Lublin - 23.06.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    12/16 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem