Opinie klientów o White Olive Elite Rethymno

5.3 /6
350 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.1
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
4.9
Pokój
5.5
Położenie i okolica
4.4
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

LB 18.06.2022

Hotel słaby... Realnie 3,5*; 4* byłoby optymistycznie

Hotel bardzo słaby. W mojej ocenie 3,5*. ZERO atrakcji. Teoretycznie jest basen ale daleko mu do standardu 5*. Otoczenie basenu wręcz zniechęca do siedzenia - dosłownie zero roślinności/same kamienie i beton. Jedzenie smaczne ale słaby wybór; rzadko podawane owoce morza. I o czym zapomina Rainbow w opisie-basen przy pokoju nie jest basen dla mieszkańców tych pokoi - jest dla wszystkich mieszkańców hotelu!!! Pokoje nie są złe ale łazienki małe a prysznic bez zamknięcia dzięki czemu cała łazienka jest mokra po kąpieli. Brak jakichkolwiek atrakcji. Wieczorem nawet muzyka nie grała codziennie. Kids klub to żart - pusty pokój z kilkoma kręglami. Plaża mała ale faktycznie obok hotelu i to jest poza bardzo miła obsługa jedyny plus hotelu. No i fakt że hotel jest świeżo po remoncie. W okolicy jeden sklep i apkteka. Poza tym dziura zabita dechami. Okolica zniechęca do spacerów które są wręcz niemożliwe bo nie ma chodników. Chociaż w sumie to nie problem bo faktycznie nie gdzie i po co wyjść. Rezydenta to dobry sprzedawca - opis wycieczek podzieliłbym przez 2 (przynajmniej Laguna Balos - zapomniała wspomnieć że dojazd to 3h autobusem w jedną stronę a sama część właściwa to też ok. 3h). I jeszcze jeden irytujący fakt - na wycieczki autobus nie odbiera spod hotelu - trzeba "gdzieś iść". Pomijam fakt, że nagle dzień przed wycieczka wieczorem zmieniono jej godzinę na wcześniejsza przez co nie zdążyliśmy na śniadanie a także lunch boxu już nie mogliśmy zamówić - pomijam że powinna w takim wypadku ogarnąć to rezydentka.

2.5/6

Mateusz, Cieszyn 15.08.2021

Ok

Oferta przedstawiona jako hotel 5* z czego tak realnie klasuje sie w 3 na 5 gwiazdek.

2.5/6

Marika 23.10.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Kreta

Pobyt ocenia na 5+ Pomimo kapryśnej pogody udało nam się i pozwiedzać i opalić 😊 Hotel super, jedzenie, obsługa, wszystko na wysokim poziomie. polecamy.

2.0/6

Agata 10.08.2022

Moje wielkie greckie rozczarowanie.

Na wstępie - recenzja jest napisana z punktu widzenia klienta, który wybrał hotel deklarujący się jako pięciogwiazdkowy. White Olive należący do Rainbow absolutnie nie zasługuje na 5 gwiazdek, raczej na słabe cztery. Położony tuż przy wąskiej drodze, blisko drogi szybkiego ruchu i w zasadzie pośrodku niczego, w brzydkiej i małej miejscowości Sfakaki. Najbliższe otoczenie hotelu to zachwaszczone pustostany i łąki intensywnie cuchnące w upale śmieciami. Pierwsze wrażenie po wejściu do hotelu umiarkowane, dość surowe i małe, przypominające świetlicę lobby z pięcioma (!) kanapami i raczej nieprzytulna atmosfera. Pokoje są minimalistyczne w stylu i nieduże, łazienki malutkie i na dodatek z drzwiami otwierającymi się do środka, a konstrukcja prysznica w zestawieniu z maleńką szybką sprawia, że po jakimkolwiek jego użyciu cała łazienka włącznie z częścią toaletową tonie w wodzie. Odpływ prysznica śmierdzi i chyba czyszczony był jeszcze za poprzednich właścicieli. W kwestii wyżywienia hotel oferuje w opcji all inclusive trzy główne posiłki i tzw. przekąski pomiędzy nimi. Pomiędzy śniadaniem (7.00-10.00) a lunchem (12.30-14.30) są dwie godziny przerwy, a później na kolację trzeba czekać pięć godzin (19.00-21.30). Wspomniane przekąski to jakieś drobne kawałki pizzy i kanapki z resztek śniadaniowych, których jest mało, szybko się kończą i nikt ich nie uzupełnia. Wyjazd doskonały dla odchudzających się. Jedzenie jest mało urozmaicone, wiecznie niedogrzane, jest go w sumie niewiele i zdarza się, że brakuje go dla osób przychodzących na posiłek trochę później. "Greckich smaków" specjalnie nie widać, chyba, że są reprezentowane przez fetę i oliwki. Kolejna kwestia to pokoje "z widokiem na morze". Właściciel z dumą podkreśla, że wszystkie pokoje mają widok na morze. Jezeli tak faktycznie jest, to nie wiem, skąd się biorą u Operatora spore dopłaty za pokój z widokiem na morze? (https://turystyka.rp.pl/biura-podrozy/art17904281-rainbow-kupil-pieciogwiazdkowy-hotel-na-krecie-zamierza-go-rozbudowac). Co do plaży, to jest niewielka i w stosunku do liczby gości ma naprawdę mało leżaków i parasoli, więc obowiązuje zasada "kto pierwszy, ten lepszy". Plaża to nieduży, nieciekawy i zaniedbany obszar z kilkoma marnymi palmami (9), otoczony gliniastą skarpą. Hotel generalnie jest pozbawiony jakiejkolwiek zewnętrznej rekreacji i dekoracji, aranżacja terenu wokół nie istnieje, tylko piękne morze ratuje sytuację. Oferty rekreacyjnej na plaży brak, jeżeli się nie pływa i nie opala, można sobie dla urozmaicenia pochodzić po gorącym piasku. Podsumowując - to już kolejny z wielu wyjazdów z Rainbow, ale pierwszy, którym jestem bardzo rozczarowana. Hotel ma o sobie wysokie mniemanie, ale cala ta renoma ginie pod mnóstwem niedoróbek, niedbałości o otoczenie, komfort i inne, niż elementarne, potrzeby gości. Nie polecam, zdecydowanie lepiej znaleźć inne miejsce, tutaj jakość nie jest absolutnie adekwatna do ceny. Hotel zdecydowanie zyskałby, gdyby swoje deklarowane pięć gwiazdek oparł na lepszym jedzeniu, zadbaniu o ofertę jakichkolwiek atrakcji, rekreacje i otoczenie niż na marmurach i wnętrzach udających minimalistyczne i luksusowe. Na koniec-nasze wymeldowanie było o 11.00 a wyjazd z hotelu ok.24.00 w nocy więc włóczyliśmy się w gorącu od leżaków do kanap w lobby i od kanap do kanap do restauracji, przy czym restauracja była zamykana o 14.30 i otwierana dopiero o 19.00, więc o przeczekaniu w środku przy stoliku, z czymś do picia, nie było mowy. Zapytany dzień wcześniej o mozliwość rozwiązania tego problemu, hotel zaproponował nam wspaniałomyślnie przedłużenie pobytu i wymeldowanie o 18 (zamiast o przepisowej 11) za jedyne 80 euro. To ostatecznie sprawia, że w całokształcie odradzam pobyt tutaj, przynajmniej w obecnym stanie, przed planowaną rozbudową. Żeby jednak nie koncentrować się wyłącznie na negatywach - morze jest cudowne i cieple, klimatyzacja w pokojach świetna, a obsługa stara się bardzo odpowiadać w miarę możliwości na wszelkie podstawowe zapotrzebowania gości. Ogólnie - nie polecam, jakość nieproporcjonalna do ceny (blisko 4000 zł za 8 dni nominalnie a 7 w rzeczywistości) w hotelu co najwyżej ledwo ledwo 3,5-4 gwiazdkowym, który koło 5 gwiazdkowego nawet nie stał.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem