4.7/6 (128 opinii)
Kategoria lokalna 5
4.5/6
proszę poniższą opinię przekazać do kierownictwa firmy Rainbow. Ta wycieczka dla mnie rozpoczęła się zdecydowanie źle. Winę za to ponosi niewłaściwa organizacja wypełnienia wizy kubańskiej tzw. Karty Turysty. Jestem pewien, że nikt z kierownictwa firmy Rainbow nie przeszedł tej procedury, bo pewno by to zmienili. Na czy polega dziadostwo : w momencie przybycia na lotnisko 3 godziny przed odlotem, w punkcie odpraw Lot-u , osoba wydająca karty pokładowe ogłosiła, że należy z paszportem załączyć PRAWIDŁOWO wypełnioną kartę turysty- uśmiechając się delikatnie pod wąsem- teraz wiem dlaczego. Więc biegniemy bo biura Rainbow, a tam cały samolot , ponad 200 osób stoi w kolejce. Każdemu kolejnemu turyście tłumaczy Pan z biura Rainbow, jak wypełnić druk, i żeby się nie pomylić , bo druczek kosztuje 170 zł. Godzina w kolejce i wreszcie mam mój druczek, jeszcze znaleźć długopis i jakieś miejsce do wypełniania, bo tam nie ma oczekujących na turystów biurek do wypełniania druczków. No i pomyliłem się , wpisałem zamiast na dole to u góry rubryczki. Okazało się ,że wcale nie jestem jedyny i z powrotem w kolejkę i oczywiście wysupłać 170zł. Ile i jakich słów niecenzuralnych usłyszałem na temat organizacji tego wypełniania wizy, nie będę pisał.Nasuwa się jednak prosty wniosek z obserwacji polskiej organizacji. Nie umiemy porządnie zorganizować niczego, Arab, Azjata, Murzyn potrafią , a jak Polak za coś się weźmie to spieprzy. Nie oczekuję na żadne Wasze tłumaczenia, jesteście mi winni 170 zł , ciekawe może tak chcecie dorobić ? Wydawajcie wypełnione wizy bo wszystkie potrzebne dane są u Was co najmniej 30 dni przed odlotem - bo od tego właśnie jesteście i za to bierzecie pieniądze !!! Mam nadzieję na podziękowanie za zwrócenie uwagi. Z poważaniem Ryszard Kania PS Wycieczka poza tym wspaniała , Kuba piękna , Kubańczycy zorganizowali wycieczki fakultatywne i nie było żadnych problemów. Hotel Azul , możliwy te 5 gw. trochę na wyrost, ale było fajnie.
4.5/6
Hotel spełnił nasze oczekiwania, aczkolwiek wyposażenie w pokojach i pomieszczeniach wymaga już zmiany,różnorodność posiłków ,szeroka plaża,
4.5/6
W Iberostar Laguna Azul zatrzymaliśmy się na chwilę ( dosłownie pełne trzy dni) po wycieczce objazdowej po Kubie. Hotel bardzo duży. Mieliśmy rezerwację w pokoju z widokiem na morze i na wyższym piętrze. Na naszą prośbę zakwaterowano nas w budynku z windą. Pokój był duży - 2-osobowyz dostawką, Na ostatnim piętrze, z centralnym widokiem na infrastrukturę hotelu i ocean. Łazienka duża, z trójkątną wanną. Duży balkon. W pokojui łazience było czysto. Ręczniki białe, bez plam, czyste. Pościel również. W łazience suszarka. zestawy małych kosmetyków. W pokoju zestaw do kawy, herbaty, żelazko, deska do prasowania, nieodpłatne napoje w barku. Do wielkości i czystości pokoju nie mamy żadnych zastrzeżeń. Bardzo ładne duże lobby, w którym wieczorami można było posłuchać dobrej muzyki. Ładne baseny. Snack bary kiepskie. Największe wzięcie miał bar przy basenie. Bardzo ładna szeroka, piaszczysta plaża. Ocean ciepły. Niby dużo leżaków pod parasolami, ale jak przyszło się trochę później to trudno znaleźć było coś wolnego. Miejsca zwalniały się koło pory obiadowej. Teren hotelu zadbany, Chociaż windy w budynku głównym zaniedbane . Jedzenie w głównej restauracji nieciekawe jakościowo. Najlepsze mango, grejpfruty, biała kapusta, zielona papryka, białe twarożki, niektóre ryby oraz makaron z owocami morza. Obsługa wszędzie w porządku. Z restauracji tematycznych nie korzystaliśmy.
4.0/6
Infrastruktura hotelu, baseny i ogród w porządku. Słabe kolacje. Pokoje czyste, ale wymagają odświeżenia.