Opinie o Kuba - Wyspa jak wulkan gorąca

5.2/6
(837 opinii)
Intensywność programu
4.6
Pilot
5.5
Program wycieczki
5.3
Transport
5.4
Wyżywienie
4.5
Zakwaterowanie
4.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Wyjazd 15-30.01.2024

    Beata Ewa, Warszawa 01.02.2024 | Termin pobytu: styczeń 2024

    Wycieczkę kupiliśmy w kwietniu 23. Rozpoczęło się zmianą terminu z 12 na 15 stycznia. Następnie zmieniono nam przewoźnika z LOTu na Plus Ultra. Odlot nastąpił po 50 minutach opóźnienia. Po wylądowaniu wszystko było ok. Pierwszy hotel trochę nas wystraszył, ale to tylko jedna noc. Następnie dwa noclegi w Trynidadzie zupełnie przyzwoicie. W obydwu hotelach jedzenie ku naszemu zdziwieniu bardzo smaczne i różnorodne. Wycieczki wg programu bardzo dobrze zorganizowane i niezwykle ciekawe. Opiekę sprawowała fantastyczna Pani Anna oraz Pani z Kuby. Obydwie niezwykle kompetentne, z olbrzymią wiedzą i umiejętnością opowiadania. Kolejne 4 dni w Hawanie niezwykle ciekawe (wszystko wg programu). Na koniec pobyt na wypoczynku w Varadero w hotelu 4 gwiazdkowym. Pokój duży, ale meble to chyba Rewolucję pamiętały. I to jedyny mankament tych ostatnich 7 dni. Obsługa przemiła, w barze wszystko co potrzeba. Restauracja oferująca różnorodne jedzenie i przemiłą obsługę. Ogólnie będąc szóstką wyjazdowiczów byliśmy bardzo zadowoleni z wyjazdu. Na koniec pobytu zonk z samolotem i zamiast o 16:30 wylecieliśmy o 1:05. Tu jednak Rainbow stanął na wysokości zadania i nie czekaliśmy 7 godzin na lotnisku, a w hotelu na all inclusive. W 2023 Meksyk, w 2024 Kuba, a w 2025 Dominikana z Rainbow, gdyż biuro świadczy naprawdę świetne usługi. Trudno oczekiwać cudów na Kubie, gdzie ludzie cierpią biedę. Turyści przy nich mają raj i trudno byłoby oczekiwać hoteli jak w Europie. Każdemu polecam wyjazd na Kubę z biurem Rainbow. Szczegóły wyjazdu są świetne opisane na stronie biura. Plan wykonany w 100%.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Kuba -Wyspa jak wulkan gorąca

    Zbigniew, POZNAŃ 17.04.2018 | Termin pobytu: luty 2018

    Pani Urszula przewodnik na objeździe w ostatnim dniu pobytu miała klasę. Mówiła pięknym polskim jezykiem,duży zasób wiedzy na temat przyrody i samej wyspy.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Było gorąco

    Anna, --- 04.04.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    Marzenie spełnione, okupione potem ( 38st , 90% wilgotnści ) , brakiem neta ;) , z odrobiną niedosytu...

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    16

    Janusz Benedykt, Warszawa 24.08.2016

    1. Przewodnik polska na objeżdzie rewelacja - poza opieką w powrotnym kursie na lotnisko - rezydentak 90 % czasu rozmwiał z Kierowcą ... ? 2. Kubańska opiekunka dość bezradna - raczej jako wczasowiczka - w czasie interwencji, po złamaniu reki przez jedną z uczesticzek wyjazdu, nie potafiła ani zająć sie grupą, ani pomóc w szpitalu, wszysto załatwiał nasza polska pilotka , a my siedzielismy przed szpitalem, przez cztery godziny na upale, po godzinie, kierowca wyłaczył klimę w autobusie ... 2. Hotel na objezdzie Ok mają swój Klimat, 3. Pogoda wbrew opiniom o deszczach i komarach - bardzo dobra i komarów nie było, 4. Hotel na pobycie bardzo dobry - co do jedzenia to dobre i duzy wybór, może sal jadalna troche przypomianła stołówke studencja na hałas i szczek talezy i sztućcy, natomast przychodząc wczesniej mozna było zjeść w spokoju, 5. Imprezy w hotelu oraz wycieczki OK, ciekawe, 6. Obsługa uprzejma , może torche nadąsana - szczególnie na objeżdzie - nie przypominali radosnych Kubańczyków, odniosłem wrażenia, jakby pracowali za krarę, 7. Wszechobecność koszyków na napiwki, torche irytująca i wprowadzjaca w konsternację : napiwki były w cenie, a czułem się jak "chodzący portfel", z poczuciem, że jak nie zpałace napiwku, to napluja do zupy lub żle przygotują danie na zamówienie, za usługi wykonywane dobrze, z poczuciem humoru lub wzbogacone o dodatkow inforacje lub pomoc, chetnie dawałe napiwek, ale Kierowcy, który nas wióżł na lotnisku i przez 90 % czasu pracy absorbował naszą rezydentką rozmową, a my jechaliśmy przez trzy godziny, nudząc się, nie dałem żadnego napiwku - facet nie zna swojego miejsca i nie ceni swoje pracy ani Klientów - po co wyciaga koszyk na napiwki - za co ... ? Janusz Kozka

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem