Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
1. Przewodnik polska na objeżdzie rewelacja - poza opieką w powrotnym kursie na lotnisko - rezydentak 90 % czasu rozmwiał z Kierowcą ... ? 2. Kubańska opiekunka dość bezradna - raczej jako wczasowiczka - w czasie interwencji, po złamaniu reki przez jedną z uczesticzek wyjazdu, nie potafiła ani zająć sie grupą, ani pomóc w szpitalu, wszysto załatwiał nasza polska pilotka , a my siedzielismy przed szpitalem, przez cztery godziny na upale, po godzinie, kierowca wyłaczył klimę w autobusie ... 2. Hotel na objezdzie Ok mają swój Klimat, 3. Pogoda wbrew opiniom o deszczach i komarach - bardzo dobra i komarów nie było, 4. Hotel na pobycie bardzo dobry - co do jedzenia to dobre i duzy wybór, może sal jadalna troche przypomianła stołówke studencja na hałas i szczek talezy i sztućcy, natomast przychodząc wczesniej mozna było zjeść w spokoju, 5. Imprezy w hotelu oraz wycieczki OK, ciekawe, 6. Obsługa uprzejma , może torche nadąsana - szczególnie na objeżdzie - nie przypominali radosnych Kubańczyków, odniosłem wrażenia, jakby pracowali za krarę, 7. Wszechobecność koszyków na napiwki, torche irytująca i wprowadzjaca w konsternację : napiwki były w cenie, a czułem się jak "chodzący portfel", z poczuciem, że jak nie zpałace napiwku, to napluja do zupy lub żle przygotują danie na zamówienie, za usługi wykonywane dobrze, z poczuciem humoru lub wzbogacone o dodatkow inforacje lub pomoc, chetnie dawałe napiwek, ale Kierowcy, który nas wióżł na lotnisku i przez 90 % czasu pracy absorbował naszą rezydentką rozmową, a my jechaliśmy przez trzy godziny, nudząc się, nie dałem żadnego napiwku - facet nie zna swojego miejsca i nie ceni swoje pracy ani Klientów - po co wyciaga koszyk na napiwki - za co ... ? Janusz Kozka
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Piękna wycieczka do "specyficznego socjalizmu" gdzie wszystko jest państwowe i oficjalnie nic ci samemu postanowić nie wolno. Piękne samochody i dużo zaradnych ludzi obchodzących system jak tylko się da.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka ok. Trasa spokojna , wszystko bez pośpiechu. Niezapomniane klimaty Kuby ,cudowni, pozytywni ludzie. Gorąco polecam.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Początki wycieczki fatalne, za co ogromny minus dla biura rainbow. Mianowicie, w Warszawie brak możliwości samodzielnego odprawienia się, pomimo podróżowania z 10 letni dzieckiem, okazało się, że nie ma możliwości wspólnego siedzenia podczas lotu z Paryża na Kubę (ok. 10 godzin), co jest nie zgodnie z przepisami (dzieci do lat 12 mają obowiązek siedzenia obok członka rodziny), miejsca dla naszych 3 osób były w różnych częściach samolotu!!! Nikt nie zainteresował się naszym problemem - poinformowano nas, że mamy sami personel samolotu w Paryżu prosić (!) o zamianę miejsc, jeżeli ktoś nie zna język to brak szans na jakąkolwiek pomoc! Negocjacje ze stewardesą trwały z 20-30 min, co chwilę słyszeliśmy, że brak możliwości zamiany, dziecko może samo siedzieć i nic się jej nie stanie itp. Dopiero, gdy sami zaczęliśmy przesuwać osoby, pytać, prosić, córka siedziała w końcu z jednym z rodziców razem. Problem ten, dotyczył również innych uczestników wycieczki, którzy nie mieli "tyle szczęścia" co my i siedzieli osobno podczas tak długiego lotu. W drodze powrotnej na pomoc przybyła Pani Ania nasza pilotka, która postarała się abyśmy siedzieli wspólnie. Program wycieczki ciekawy i niemęczący dla 10 latki, starsze osoby również nie miały problemu, można stwierdzić, że to taki "light". Widoki przepiękne, miejsca podczas zwiedzania bardzo fajne poukładane. Z dodatkowych wycieczek polecamy jazdę konno - ciekawie i zabawnie, śladami Hemingwaya wycieczka na "4". Zdecydowanie za mało czasu na zwiedzania ogrodu botanicznego - przydałby się dodatkowy czas. (np. 40 min). Hotele średnie, natomiast wyżywienie fatalne, najgorsze było w ostatni hotelu (5 gwiazdek) nad morzem karaibskim, muchy latały wszędzie.