Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Tyle co w komentarzach szczególoeych
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo dobra wycieczka, jednak z pewnymi zastrzeżeniami. Program niedopracowany. zbyt dużo czasu wolnego, gdy w tym czasie organizuje się wycieczki fakultatywne. Pozostali uczestnicy pozostawieni w mieście na kilka godzin nie mają co robić. Bardzo dobry pilot, dużo wiedzy i chęci jej przekazania. Przelot hiszpańskimi liniami PLUSULTRA - jedno wielkie nieporozumienie, samolot wyposażony w stare niewygodne fotele, bez żadnych multimediów, jeden kocyk na 3 pasażerów, cathering -posiłki co 10 godzin !!!! Warunki lotu na 3 godziny a nie na 12. Ogólnie jednak jesteśmy zadowoleni.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Program zwiedzania ciekawy, przyjemny. Sporo czasu wolnego. Biuro Rainbow przed wyjazdem przysyła informację aby zabrać tylko Euro. Na Kubie przyjmują i dolary i euro traktując obie waluty jako równoważne więc lepiej opłaca się zabrać dolar. Peso warto mieć , bo ceny są konkurencyjne do walut światowych. Niestety wymienić peso na dolary i euro się nie da!!!! - nawet w kantorze. Na lotnisku wydanie pozostałych peso graniczy z cudem. Są sklepy i restauracje, gdzie nie przyjmują miejscowej waluty- co dla mnie jest niezrozumiałe, a tylko dewizy.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W naszej ocenie należałoby poprawić bazę hotelową, zwrócić większą uwagę na czystość, jaka występuję w pomieszczeniach gdzie wydaje się posiłki.Obecność karaluchów w restauracji nie powinna mieć miejsca.