Opinie klientów o Parthenon

5.0 /6
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
4.3
Plaża
4.6
Pokój
4.8
Położenie i okolica
4.5
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Anna, Warszawa 16.08.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Polecam, pełne zadowolenie.

Swoje greckie wakacje uważam za bardzo udane! Wszystko co było dla mnie istotne znalazłam na miejscu. To już moje trzecie wakacje na Lesbos - wyspie nastawionej na relaks i wypoczynek, jest to idealne lokalizacja dla osób ceniących sobie spokój i chcących zwolnić tempo życia. Hotel usytuowany przy głównej ulicy, jednak wypoczywałam w ciszy, gdyż gwar ulicy nie dobiegał do pokoju. Do morza trzeba było dojść spacerkiem, mijając piekarnię i sklepy, w których można było kupić wszystko, czego dusza zapragnie. Na plaży dostępne były leżaki i parasole należące do restauracji usytuowanych na brzegu, co oznacza, że należało kupić napoje lub coś do jedzenia, aby móc z nich korzystać. Jest również wypożyczalnia sportu wodnego. Wyposażenie pokoju oceniam wysoko - przestronne łóżko, nowe meble, lodówka + podstawowa zastawa. Obsługa dbała na bieżąco o czystość pokoju, jak i całego ośrodka wraz z basenem. Wszyscy byli bardzo mili, pomocni i gościnni. Na przeciwko hotelu zlokalizowana jest restauracja z pysznym jedzeniem, ogromnie polecam:)

5.5/6

Mariusz 19.08.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Sierpień 2023

Studio zgodne z opisem Czysto, wymiana ręczników bezproblemowo wymiana pościeli raz na tydzień. Gospodarze pomocni, mili, zawsze uśmiechnięci. Restauracja obok hotelu z pysznym jedzeniem. Polecam

5.5/6

Wiktoria 09.09.2023

Wspaniale spędzony czas

Hotel mimo niskiego standardu całkowicie spełnił nasze oczekiwania. Oczywiście jeśli ktoś poszukuje wysokiego standardu i luksusowych wnętrz to powinien wybrać inny hotel. Pokój był czysty, wyposażony w klimatyzację, położony niedaleko plaży. Pościel i ręczniki były zmieniane wystarczająco często, do tego przez całą dobę można było korzystać z hotelowego basenu! Dodatkowo Lesbos to piękna, jeszcze dość dzika wyspa, na której nie roi się od turystów. Skrywa dużo pięknych zakątków, które warto odkryć. Polecamy zarówno hotel Partenon jaki i całą wyspę Lesbos!

3.0/6

Damian, Tychy 19.08.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

słaba oferta

W Związku z zakończeniem pobytu w „hotelu” PARTHENON postanowiliśmy podzielić się uwagami. Najpierw to co dobre: 1 Rezydentka Pani Paulina zasługuje na 5+ w pięciostopniowej skali. Bardzo pomocna i rzeczowa. Odpowiadała na sms-y nawet w swoim wolnym czasie za co bardzo dziękujemy. Załatwiła również sprawę nie do załatwienia w Anaxos, a mianowicie wynajem samochodu. Jej wiedza pozwoliła nam na dobre rozplanowanie urlopu. Info o wylocie pojawiło się w godzinach wczesno rannych więc też duży + Basen i pokoje w miarę OK. Wiadomo południowa czystość. To niestety koniec dobrego. Teraz minusy 1 Podróżuję od ponad 20-tu lat i po raz pierwszy na spotkanie z rezydentem musiałem iść prawie półtora kilometra !!!. Tyle mniej więcej jest z „hotelu” na plażę do restauracji PRIME gdzie było spotkanie, tym samym informacja w ofercie że hotel jest ok 200m od plaży całkowicie mija się z prawdą. 2 Brak informacji o klimatyzacji dodatkowo płatnej w zależności od umiejętności negocjacyjnych 8-10 EURO za dzień 3 coś takiego jak „recepcja” nie istnieje. W nocy odebrała nas jakaś pani i dała klucze do pokoju wraz z informacją o opłacie za klimatyzację. 4 ciepła woda byłą od 4-go dnia. Chyba coś przełączyli, bo sami zorientowali się, że nie działa 5 w ciągu całego pobytu 1 wymiana ręczników, co w tym upale i braku klimatyzacji w pokoju jest raczej kpiną lub żartem 6 w trakcie pobytu 1 raz sprzątano pokój, a co za tym idzie opróżniono kubeł z papierem (tam nie wrzuca się zużytego papieru do toalety, tylko do kubła) 7 w łazience nieprawdopodobny smród z kanalizacji 8 w kuble w łazience był papier po poprzednich gościach. Widok raczej nieciekawy 9 kubły w łazience ogóle nie wymieniane - wystawiliśmy przed drzwi, bo śmierdziało. 10 Basen głęboki do chyba 2.5m i brak jakiegokolwiek koła ratunkowego do rzucenia chyba jest trochę nieodpowiedziane. 11 w google jest napisane „obiekt zamknięty na stałe” Czy normalnym jest kwaterowanie gości w zamkniętym obiekcie?. Być może ten obiekt nie ma odpowiednich dopuszczeń sanitarnych, lub prawnych do przyjęcia gości. 12 brak komunikacji pomiędzy hotelem a Panią Pauliną. Najpierw dostajemy info od Pani Pauliny , że możemy być w pokojach do odjazdu, potem przychodzi pani która nas kwaterowała z karteczką że do 17.30 proszą o opuszczenie pokoi, a następnie ta sama pani mówi, że możemy być do 18.00. Kompleta dezinformacja. Generalnie oferta na waszej stronie wprowadza w błąd i w znaczy stopniu mija się z prawdą. Na podstawie Tabeli Frankfurckiej moglibyśmy wystąpić o określone roszczenia finansowe robiąc wydruk ze strony i porównując ze stanem faktycznym.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem