Opinie o Porto Plaza

Kategoria lokalna: 4

4.0/6
(28 opinii)
Atrakcje dla dzieci
1.5
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
4.7
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
2.1
Wyżywienie
2.7

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Super wypoczynek!!!

    Anna, --- 04.08.2015

    Hotel nowy, czysty i w spokojnej okolicy. Idealne miejsce na wypoczynek z dala od miasta. Piękne widoki z tarasu. Mały basen przy hotelu, ale gdzie tu sens gdzie logika korzystać z basenu jak przyjechało się nad morze. Plaża piaszczysta, leżaki i parasol gratis przy zamówieniu np. piwa w tawernie (przez cały tydzień raz tylko podeszła do nas kelnerka). Śniadania dobre - zawsze można zjeść coś innego, lunch - codziennie makaron ale nie koniecznie trzeba jeść tylko makaron bo były również inne przystawki jak np. bruschetta z pomidorami (niestety tylko raz), ciasto francuskie z nadzieniem z sera, szpinaku, pizza. Kolacje bardzo dobre. Była grupa narzekających na jedzenie ale przecież każdy wiedział, że lunch będzie tylko z jednego dania. Przecież nie chodzi o to żeby pojechać się najeść ale żeby odpocząć od pracy i cieszyć się czasem spędzonym razem z rodziną. (Żeby wykąpać się w basenie i najeść się to nie trzeba jechać na wakacje). Polecam pojechać na wycieczkę zwiedzić wyspę, nie jest męcząca. Po zwiedzaniu obiad w tawernie polecam zupę rybną (koszt 11,50 EUR - pyszna, duża porcja, a w drodze powrotnej jest kąpiel na plaży - koszt wycieczki 30 EUR / osoba. Również super wycieczka rejs statkiem, kąpiel w morzu w turkusowej wodzie a później poczęstunek na statku, następnie wypoczynek na plaży (w super miejscu - również turkusowe morze), można przepłynąć samemu ze statku do plaży lub skorzystać z motorówki. Koszt 30 EUR / osoba. Następnie powrót do hotelu ok. 16.00. Dojazd i powrót taksówką na koszt biura (nic nie płaciliśmy jak niektórzy piszą ale zawsze najwięcej ma do powiedzenia ten co nie był).Brak animacji w hotelu na czym nam zależało.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    18

    rozczarowani

    Iwona, 07.06.2015

    Byliśmy w tym hotelu od 30.05 do 06.06.2015r. Hotel bardzo ładny i czysty. Położony w ciekawej okolicy-8 km od miasta. Obsługa stara się być miła ale nie ma czym zadowolić klienta. Cała oferta biura to oszustwo.Przy hotelu nie ma żadnej plaży. Plaża jest oddalona około 300 metrów od hotelu i nie jest piaszczysta tylko piaszczysto-kamienista. Dojście z plaży do hotelu jest pod stromą górkę, gdzie starsi ludzie nie wychodzili na plażę. Przy hotelu nie ma żadnego przystanku autobusowego. Taksówka do stolicy Miriny kosztuje 10 euro. All Inclusive to nieporozumienie.Jest to bardzo słabe HB. Śniadania bardzo ubogie a jajecznica przypomina omlet, który trzeba kroić nożem.Przez tydzień nie dostaliśmy żadnego owocu. Lunche przy basenie to maleńka, 1 sztuka małej kanapki lub coś przypominające pizzę, wielkości dłoni dziecka. Przez pierwsze dwa dni były problemy z wszystkimi napojami, zdarzało się , że zamykano prezd nami lodówkę z napojami. Całe szczęście, że blisko był sklep i restauracja przy plaży, w których to musieliśmy uzupełniać wszystkie braki napojów, owoców i wyżywienia, szczególnie obiadów. Ponieważ to co serwował hotel nie wystarczało na na normalne funkcjonowanie.Dodatkowe koszty poniesione na jedzenie to ponad 200 euro na dwie osoby. Pani rezydent nie przyjmowała żadnych naszych argumentów tylko broniła biura i właścicieli hotelu, traktując nas jako bardzo roszczeniową grupę. Nie polecamy wyjazdu, chyba że z własnym wyżywieniem i dodatkową kasą. Czujemy się bardzo oszukani ponieważ wiemy jak wyglądają hotele z ofertą all inclusive na całym świecie.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Trages

    Dariusz, Nadarzyn 02.06.2015

    All inclusive nie ma nic wspolnego z ogolnie przyjetymi normami.Jestem raczej tolerancyjny ale to przyjecie pani rezydentki bylo ponizej krytyki.To my nie wiemy na czym co polega,a generalnie wszyscy na zebraniu sa stuknieci,bo maja uwagi.Moge przedstawic rachunki ile musialem zaplacic za napoje i drinki,ktore winny byc w all.Inni maja zdjecia jak wyglada lunch.A mialo byc tak pieknie.No ale to wszystko da sie zjesc tylko biuro nie poinformowalo przy platnosci,ze mamy miedzyladowanie.Ja nie lubie latac i na pewno nie kupilbym wycieczki z miedzyladowaniem.Bylem z waszym biurem w listopadzie na kubie i wszystko bylo jak nalezy,teraz ogolnie mowiac kicha.oczekuje zdecydowanej reakcji biura,rekompensaty i przeprosin.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Zależy kto co lubi, ja nie polecam

    Kasia z rodziną - 39 lat 05.07.2015

    Wróciliśmy wczoraj z cudownej wyspy Lemnos, z cudownego hotelu z pięknymi widokami. Hotel bardzo ładny, czysty, sprzątany codziennie, obsługa hotelu bardzo miła. Niestety zdarzało nam się słyszeć podczas posiłków kłótnie właściciela z personelem, nie było to miłe i komfortowe dla nas. Pierwszy raz byliśmy na all, który wyglądał na HB. Mamy dziecko i dlatego korzystamy z tej opcji wyżywienia, dla wygody. Tutaj niestety, to porażka. Śniadania - mały wybór, codziennie to samo, ( jajecznica, jajecznica z pomidorami, jajka sadzone, jajka na twardo, kilka dżemów, pieczywo, kilka rodzajów płatków, ser żółty, pomidor, jedna wędlina typu mielonka) obiad - makaron lub tosty, kto pierwszy ten lepszy. O godz. 13.15 już nic do jedzenia nie było. Kolacja dobra. Najbardziej martwiliśmy się o dzieci, przerwa od 13,00 do 19,00 była duża. Nie po to bierzemy all, żeby dokupywać jedzenie, a tak robiliśmy w pobliskiej tawernie. Napoje były cały dzień, ale często obsługi nie było na barze, musieliśmy czekać, wołać,żeby ktoś podszedł. Lodówka zamykana na kłódkę, a wystarczyło wyciągnąć z niej napoje płatne i każdy brałby sobie wodę kiedy ma na to ochotę, sytuacja żenująca. Szkoda, że do miasteczka,bardzo urokliwego było daleko, bo codziennie płacić 20 euro za taxi, to trochę dużo. Okolice cudne, kilka tawern, miejsce bardzo, bardzo spokojne, tydzień odpoczynku nam wystarczył, dłużej bym nie wytrzymała. Basen głęboki, jeden z bardzo zimną wodą, drugi basen był dla nas niedostępny, mimo iż czynny. Plaża, jak to plaża publiczna, morze ciepłe. Komu polecam? Osobom bezdzietnym, nie ma atrakcji dla dzieci, nie ma brodziku, osobom, które chcą odpocząć w ciszy, jedzenie takie jak opisałam, ale nikt z głodu nie umarł. Nie polecam rodzinom z dziećmi, osobom szukającym rozrywek, osobom starszym - strome podejście do hotelu. Mieliśmy cudownych znajomych, co rekompensowało nam niedogodności, wspaniały lot z liniami ENTER. Czy wrócę? NIE, czy skorzystam z tego biura...hmmmmm zastanowię się.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Wrażenia z pobytu Porto Plaza- Limnos

    Michał, Kraków 16.06.2015

    Tydzień temu powróciliśmy z wakacji w hotelu Porto Plaza i stanowczo przychylamy się do negatywnych opinii zamieszczonych na tej stronie. Ogromne zdziwienie wywołało u mnie zamieszczenie jednej pozytywnej rekomendacji przez ,,Turystkę''. Pozwolę sobie na przytoczenie kilku faktów: 1. Wysoce niestosowne zachowanie rezydentki- byliśmy traktowani przez tę młodą kobietę jak dzieci ze szkoły podstawowej, które z zasady nie mają racji. Z resztą nie omieszkała nadmienić, cytuję: ,,Nie jestem tutaj po to, aby reprezentować Państwa interesy, tylko biura'' 2.Wyżywienie All Inclusive- największy mankament naszego pobytu. Po raz pierwszy zetknęliśmy się z sytuacją, że praktycznie całe wyżywienie poza znośną kolacją musieliśmy kupować w pobliskiej tawernie, gdyż nie wybraliśmy się na wczasy odchudzające i nasze dzieci również. 3.Pokój rodzinny- jest to zwykły pokój dwuosobowy ze wstawionym piętrowym łóżkiem, co nie powinno mieć miejsca w standardzie czterogwiazdkowym, całkowity brak intymności. Jedyny plus- czystość. 4.Basen- wielkość 8m x 4m, drugi niestety nieczynny. 5.Morze- strome zejście długości 200 m. Plaża urokliwa, lecz niestety nie sprzątana.Leżaki wyłącznie płatne w tawernie, chyba że coś się zamówiło. My pozostawialiśmy tam średnio 90 euro/dzień, więc nie było z tym problemu. 6.Napoje- spożywanie wyłącznie przy basenie. Całkowity zakaz zabierania na plażę i do pokoju. 7. Hotel niestety nie przewidział możliwości pobytu dzieci. Nie było nawet kawałka trawnika, gdzie mogłyby się pobawić, nie mówiąc już o jakichkolwiek atrakcjach. Plac zabaw jest nawet w agroturystyce na wsi.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    16

    nie jechać lub jechać świadomie

    Wojtek z Asią 31.05.2015

    Obecnie jesteśmy w w/w hotelu . 1.wszystko w cenie he he. Tak -jak się zapłaci to może się dostanie. 2.pani opiekunka mam wrażenie opiekuję się właścicielami hotelu nie nami. 3. Sprawdzać loty . O miedzy lądowaniu dowiedzieliśmy się około tygodnia przed wylotem. 4.fajne widoki , spokojnie . Ludzie przyjaźni . 5.reasumując tak- tylko nie wierzyć ze wszystko jest w cenie.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    ALL INCLUSIVE - TRAGEDIA! HOTEL czysty! OBSŁUGA MIŁA! WŁAŚCICIELKA TRAGEDIA

    majki 14.09.2015

    zaczne od tego co najbardziej irytowało tak zwane ALL INCLUSIVE w ogóle!!! nie można tego tak nazwać, było to zwykłe 3 dania + alkohol (piwo wino głównie) od 10 do 22. jedzenie kiepskie, lunch podany w ofercie w ogóle nie spełniony przez cały tydzień - tylko makaron przez 5 dni! i 2 dni pizza. tragedia miały być gyrosy, burgery itp a nie było nic. tylko suchy makaron. hotel czysty, sprzątany codziennie! niestety panie od sprzatania wyłączają wciagu dnia klimatyzacje więc trzeba od razu po powrocie wieczorem szybko chłodzić pokój. ogólnie mielismy sytuacje ze 2 dni przed koncem urlopu padła klimatyzacja. po zgłoszeniu tego NIKT, ABSOLUTNIE NIKT nie był zainteresowany naprawieniem tego! BA! nawet Pani właścicielka chciała wcisnać mi kit że to ja zepsułem klimatyzacje poprzez ustawienie 17 stopni zamiast 20. ŻENADA. na szczescie w pokoju był przeciąg, inna pani z obsługi załatwiła wiatrak. no i był to wrzesień więc pogoda nie taka upalna wiec ostatnie 2 noce daliśmy rade. OGÓLNIE GDYBY NIE POGODA BEZ KLIMATYZACJI TRAGEDIA. MOZNA BY BYLO SIE UDUSIĆ W POKOJU. okolicy nie ma co tu opisywać bo jest to ocena hotelu. NA PEWNO NIE BĘDĄ PAŃSTWO ZAWIEDZENI PLAŻAMI, WIDOKAMI I SPOKOJEM NA WYSPIE. WYJAZD POD WZGLĘDEM WYSPY, JEJ UROKÓW I POGODY NA PRAWDE BARDZO UDANY :)

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Hotel - tragedia

    Piotrek i Basia 05.07.2015

    Hotel w którym spędziliśmy tydzień był bardzo czysty, miła dziewczyna na basenie w barze. Na tym kończą się pozytywne opinie na temat hotelu. Przekąski tragedia, to tylko makaron z sosem, podawany o godzinie 13.00 o godzinie 13.20 już nic nie ma, dokładek brak!!!! Kto nie zdążył ten jadł na murku lub na leżaku, 4 stoliki na 40 osób przy basenie. Jedzenie monotonne, mało, raczej nie zaznaczycie tam greckiej kuchni i gościnności. Rano jajecznica, dżemy, pomidory, płatki. Na kolację trochę lepiej ale szału nie ma. Nie chodzi mi o to żeby jechać się najeść tylko żeby poczuć smak Grecji. Z owoców tylko arbuz i brzoskwinie z puszki. Właścicielka hotelu skąpa i pazerna. Sami Grecy którzy nas spotykali w okolicznych tawernach mówili tak o właścicielce. All inclusive - kiepskie, nie nazwałabym tego w ten sposób, nie zapewnia standardów. Okolica ładna, jest gdzie wyjść, można pospacerować, spokój cisza, do miasta i na plażę blisko. Żadne autobusy nie jeżdzą do miasta, zostają tylko taksówki lub 8 km pieszo do miasta.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem