Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd oceniam pozytywnie. Nie mam uwag do programu pobytu. Opiekun grupy Pani Paulina bardzo kontaktowa, merytoryczna i bardzo pomocna w czasie wycieczki. Fatalna ocena dla operatora lotniczego. Wizzair okazał się nierzetelnym przewoźnikiem. Wyjazd z Warszawy z praktycznie trzygodzinnym opóźnieniem a powrót prawie z czterogodzinnym opóźnieniem. Przeloty odbywały się porze nocnej co oznaczało niepotrzebne zmęczenie i dyskomfort pobytu. Przyjemność wyjazdu popsuł Wizzair.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zawsze byłam zadowolona z wyjazdu, tym razem, kosztował mnie dużo zdrowia i zniechęciłam się, a wszystko przez przewoźnika linię Wizzair.O ile zobaczyłam wszystko co mi oferowano w programie, posmakowałem potraw, chłonęłam atmosferę miasta, podziwiałam widoki, o tyle jestem oburzona dojazdem.A raczej można powiedzieć transportem lotniczym. Otóż lot w obie strony był opóźniony i to prawie po 3 godziny. W stronę Lizbony, można powiedzieć, że polecieliśmy dopiero nazajutrz (była już 0,03) mieliśmy tylko 4 godziny odpoczynku przed zwiedzaniem, a odlot mieliśmy z Warszawy czyli wcześniej musiałam dojechać te 350 km,a na powrocie, 2,5h opóźnienie ( w trasie pilot trochę nadrobił) spowodował, że musiałam czekać na połączenie do domu 3 h ponieważ wszystkie poranne pociągi już pojechały.. Następnym razem długo będę się zastanawiać czy wybrać atrakcyjny dla mnie program Rainbow, ale z wątpliwej jakości przewoźnikiem, czy mniej atrakcyjną ale z innym transportem.Oczywiscie zdaję sobie sprawę, że różnie bywa, ale w opóźnienie w obie strony i to z powodu awarii samolotu,albo z powodu opóźnienia z trasy,to już przesada, ( wcześniej czytałam,że Wizzair ma problemy z flotą) Czyli cóż, może trzeba zmienić przewoźnika, bo renoma biura podróży, może znacznie spaść.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo kiepska komunikacja pracowników biura w sprawie wyjazdu. Wysłano maila o dopłatę, ale nie poinformowano, że w wykupionym terminie wycieczka się nie odbędzie...Na miejscu brak możliwości wyboru atrakcji/wejść wszystko płatne z góry i obowiązkowe. Lot opóźniony w obie strony więc pierwsza noc w hotelu to właściwie tylko na drzemkę nie odpoczynek po podróży.