Opinie o Madera - Festiwal wiecznej wiosny

5.2/6
(413 opinie)
Intensywność programu
4.8
Obsługa hotelowa
4.8
Pilot
5.2
Pokój
3.9
Położenie i okolica
4.0
Program wycieczki
5.1
Rezydent
5.7
Transport
5.6
Wyżywienie
4.7
Zakwaterowanie
4.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    nasz wakacje - Madera

    Monika 30.04.2025

    Sporo podróżuję po świecie, nie tylko prywatnie, postaram się opisać praktyczne uwagi i sugestie. Na wycieczce byliśmy w dniach 19-26.04. Zacznę od hotelu Quinta Estrelio - najwyżej 2-3 gwiazdki, ktoś chyba dla dowcipu dorysował 5 ;). Trzeba podejść do niego ze 100 m pod ostrą górkę, bo autobus tam nie podjedzie, ze względu na bardzo wąską ulicę. Winda w dzień przyjazdu zepsuta, na szczęście poza schodami, gdzie trzeba by było wnosić ciężkie bagaże jest lewada ;) , czyli podjazd dla wózków. To nas uratowało od dźwigania. Potwierdziły się opinie, które czytałam przed wyjazdem: śniadania stół szwedzki, ale mało urozmaicone i monotonne. Jajecznica tak śmierdząca, ze przechodząc obok czuć było marnej jakości produkty. Kawa najtańsza, niby z ekspresu, ale niesmaczna. Najlepsze ze śniadań to świeże owoce i musli. Kolacje codziennie inne, serwowane , ale też monotonne w smaku - ryby, kurczaki, gulasz, czasem zupa przecierana, czasem sałatka. Ciasto na deser o tym samym smaku. Wszystko inne dodatkowo płatne, obsługa sprawna i miła. Co robić po kolacji? W hotelu jest mikro sauna i basen zewnętrzny, który był bardzo zimny w tym okresie. Nawet nie dało się posiedzieć przy nim w dzień wolny, kwiecien na Maderze w tym miejscu jest dość chłodny (ok. 16-18 stopni). Ładny ogród wokół hotelu, z pokoju widok na ocean. Z pobliskiej restauracji zalatywało dymem z komina, gdy siedzieliśmy na balkonie, trzeba było uciekać do pokoju. W pokoju lodówka, brak uzupełniania wody mineralnej, nie ma czajnika a za naczynia do kawy, sztućce trzeba zapłacić! Cennik za poszczególne naczynia leżał przy TV. Spotkałam się z tym pierwszy raz, aby płacić (to nie jest zwrotne fee) za łyżeczkę 1,5 Eur! Dużym plusem jest supermarket w pobliżu, a jakiś km dalej lewada. Okolica bardzo górzysta, dla turystów niewprawionych w tak stromym terenie może to być uciążliwe. Program wycieczki - 3 dni objazdu, 3 dni odpoczynku. Ponieważ z hotelu o okolicach totalnie nie ma co robić, trzeba wykupić fakultety, albo pojechać samemu do Funchal i kręcić się po mieście. Stolica nie jest duża, więc 1 dzien starczy, by zobaczyć wszystko co trzeba w wolnym tempie. Sęk w tym, że program zakłada zwiedzanie Funchal, więc miałam wrażenie, że w te 2 dni znam każdą uliczkę. Kupiliśmy 1 dodatkową wycieczkę - treking lewadą przez 4 godziny. To było fajne i to moge polecić ze względu na super widoki, trasa nie była tak męcząca. Czy polecam tę wycieczkę? Nie, nie poleciłabym jej , ani nie wróciłabym na Maderę. Fakt, widoki ładne, krajobrazy zmienne, temperatura też - od 14 w nocy, po 20 stopni w ciągu dnia, wysoko w górach ok 6 stopni, wręcz bardzo zimno i wietrznie, mgliście. Kręte drogi męczą po całym dniu zjazdów i podjazdów, mimo częstych postojów. Na podziękowania zasługuje kierowca autobusu oraz nasza przewodniczka Pani Kasia - bardzo ciekawie mówiła o drobnych szczegółach i czuliśmy się zaopiekowani. Na wycieczcie byłam ze swoim 11 synem, dopytywała jak syn znosi te serpentyny, czekała już ze świeżym sokiem dla mojego dziecka, gdy uczestnicy czekali w barze na ponchę (rum z miodem i sokiem). Takie gesty bardzo cenię i świadczą o tym, że Pani Kasia lubi swoją pracę.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    27

    Porażka Rainbowa

    Jerzy 20.08.2024

    Po wielu latach wyjazdów z BP Rainbow, dość. Opisywanie wszystkich aspektów tej ciężkiej porażki przekracza w tej chwili moje możliwości. Po spokojnej analizie pełen opis będzie merytorycznym wsadem do pozwu o odszkodowanie.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    33

    pieniądze wyrzucone w błoto

    Jarosław, Lusówko 15.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023

    Fatalny hotel podczas objazdu. Pokoje małe, bez klimatyzacji i do tego brudne. Podobno standard 3 gwiazdek, z ledwością dałbym dwie. Program wliczony w cenę bardzo ubogi, a resztę należy dokupić. Rezydentka w żaden sposób nie interesowała się grupą

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    22

    madera

    Barbara Paulina, Kraków 06.01.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024

    więcej dodatkowo płatnych fakultetów jak wycieczki.pilot bardzo słaby w zasadzie w ogóle nie zainteresowany uczestnikami

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    52

    Madera objazd 26 -4 czerwiec 22r

    Monika, - 17.06.2022

    Wyspa przepiękna naprawde polecam wszystkim ale jeśli chodzi o hotel jedzenie to rainbow się nie popisał hotel bez klasy nawet 2* co bylo ukryte nie jawne w jakim hotelu mamy zakwaterowanie, pod górę z walizkami do hotelu, okna nieszczelne wiatr stukal pukał każdą szczelina zgoszono w redepcji przyszedl pan zabil kolkiem okno na stale i nastal brak powietrza zaplacilam 6 tys złotych za 2 posiłki w kasie trudno okreslic na śniadanie każdego dnia mortadela i mielonka maderska jajka i chleb w bulce ser żółty 2 rodzaje masakra!!!? jedyny plus w całym wyżywieniu to swieze ananasy, arbuzy i melony i warzywa gotowane do obiadu jestem b rozczarowana, ludzie wyjezdzajacy na wypoczynek płacili mniej za allinclusive i też mieli możliwość tych samych wycieczek objazdowych co my na objeździe wstyd jednym słowem moja ocena to 2 za hotel i posiłki

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Smutno ,bez atrakcji

    Beata Malgorzata 27.03.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025

    Smutno że tak piękna wycieczka została pozbawiona atrakcji . Obserwuje te wycieczkę od 4 lat i w końcu się wybrałam w styczniu 2025 .Wybralam lepszy hotel bo 4 gwiazdki , nazwy w ofercie nie bylo , wiec nie mozna bylo sprawdzić położenia hotelu . Pierwsze zaskoczenie hotel daleko poza Funchal dojazd do stolicy i atrakcji ok 30 minut płatny 2,5 € w jedną stronę . Hotel w remoncie nie działające windy ,

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    48

    Nigdy więcej

    Justyna, Wrocław 15.11.2023 | Termin pobytu: październik 2023

    Od czego tu zacząć…. 1) Już w momencie przelotu samolotem, z uwagi na ciężkie warunki atmosferyczne na Maderze, po wielu próbach lądowania (traumatycznych), skierowano nas na lotnisko na Gran Canarii. Załoga samolotu poprosiła o opuszczenie pokładu, nie informując nas ani o przybliżonym czasie oczekiwania, ani o możliwościach lub ew. noclegu w pobliżu lotniska. Zostaliśmy wypuszczeni na terminal lotniska i oczekiwaliśmy na jakąkolwiek informację. Niestety po wielokrotnych próbach kontaktu z biurem podróży oraz linią lotniczą, nie dostaliśmy żadnej wiadomości. Czekaliśmy z zupełnym brakiem informacji i w chaosie do momentu pojawienia się informacji na tablicy odlotów po około 3h, a to też były tylko nasze domysły i przypuszczenia, że jest to nasz lot. Nie zapewniono nam noclegu, a oczekiwanie na odlot z Grand Canarii na Maderę trwało 14h (!!!). Na Maderze wylądowaliśmy z niemal 20h opoźnieniem. Mimo że brak możliwości wylądowania samolotu na Maderze można usprawiedliwić siłą wyższą - to brak opieki, informacji oraz zapewnienia noclegu (zastępczego hotelu) na Gran Canarii niestety nie. Jedynym źródłem informacji co do dalszych naszych losów były osoby z innego biura, które dostawały co kilka godzin informacje co dalej - my nic. 2) Niestety musimy zwrócić również uwagę na hotel, w którym zostaliśmy zakwaterowani. Notorycznym problemem była psująca się winda, która powodowała, że wielokrotnie musieliśmy pieszo wchodzić na 10 piętro! Na dwie 6-osobowe windy działała TYLKO jedna lub żadna. W pokoju w łazience znajdował się grzyb na ścianie, a sam standard hotelu mocno odbiegał od 3*. Wszystko było stare, zużyte i zniszczone. 3) Nadmienić chcieliśmy również problem z pilotem na Maderze, który wprowadzał dużą dezorganizację wycieczki. Przykład to zostawienie nas w mieście bez informowania nas w którą strone powinniśmy sie udać, po co sie tu zatrzymujemy i co można tutaj zobaczyć (większość ludzi spędzila ten czas w obskurnej kawiarni, bo nie wiedziała co ma ze sobą zrobić). Była również z nami miejscowa przewodniczka, która cały czas opowidała o miejscach w których się znajdywaliśmy w jezyku angielskim - pani pilot tłumaczyła mniej niż połwę. Odradzam bardzo mocno.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Nazywanie wycieczki objazdową to kpina

    Małgorzata Jadwiga 27.04.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025

    Wycieczka tzw objazdowa trwała 2 dni. Opłata za pierwsze miejsca w autokarze 300zł od pary oraz obowiązkowa składka 240 euro czyli ponad tysiąc zł m.in. na napiwki dla kierowców dotyczyły tylko 2 dni na objeździe. W pozostałe dni można było sobie wykupić dodatkowo płatne wycieczki fakultatywne,z których również korzystali uczestnicy hoteli w trakcie odpoczynku. O wiele bardziej opłaca się wykupić pobyt w lepszym hotelu I skorzystać z wybranych wycieczek dodatkowo płatnych również dla uczestników objazdówek. Niestety osoby na tzw objazdówce dostają pokój w hotelu z oknem, za którym w odległości pół metra od okna jest ściana. Pani w recepcji na grzeczną prośbę pilotki o zmianę pokoju zareagowała agresywnie krzycząc, że za takie pokoje płaci Rainbow i ona nie życzy sobie aby ktoś się zwracał z prośbą o zmianę pokoju. Zdecydowanie nie jest to hotel fla osób z klaustrofobią. Zdecydowanie lepiej było te 1300 zł( 300za pierwsze miejsca i ponad tysiąc za dodatkową opłatę,tzn 250 euro) dopłacić do wybranego przez siebie hotelu 4 gwiazdkowego, mieć przyjemny pobyt i zapłacić za wybrane fakultety.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    49

    opinia

    Marek Stanislaw, Ostroleka 27.09.2021

    warunki w hotelu złe/pierwszy pokój z widokiem na cztery ściany pokój po zamianie z widokiem na przewody i klimatyzatory,jedzenie - w stołówce mało miejsca długi czas oczekiwania na wolny stolik,mało urozmaicone- monotonne Rezydentka i lokalny przewodnik bardzo pozytywna opinia . Pobyt udany z wyjątkiem warunków w hotelu i jedzenia /polecam wyjazd ale nie w tym hotelu

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    38

    Oszukany objazd

    Stanisław 05.09.2024

    Witam, Wykupiliśmy wycieczkę jako objazd. Okazało się jednak po przylocie ze mamy większość to dzień wolny. Jest to zwykłe oszukiwanie. Co sobie sami na własną rękę ogarnęliśmy to było. Wypadało by to zgłosić do rzecznika praw konsumenta do UOKiK, Ponadto hotel 5 gwiazdkowy napisane, a to zwykły pensjonat, klimatyzacja nie działa w całym hotelu. Ponadto hotel daleko od miasta na dalekic.h peryferiach. Na broszurach napisana głupota dołożymy wszelkich starań, żeby Państwo byli zadowoleni, a Pani pilot Monika powtarza tylko, ze nic nie może. Nie polecam wyjazdów z Rainbow, bo to naciąganie ludzi.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem