Opinie o Madera - Festiwal wiecznej wiosny

5.2/6
(348 opinii)
Intensywność programu
4.8
Obsługa hotelowa
4.0
Pilot
5.2
Pokój
2.0
Położenie i okolica
3.0
Program wycieczki
5.1
Rezydent
5.0
Transport
5.6
Wyżywienie
4.7
Zakwaterowanie
4.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Smutno ,bez atrakcji

    Beata Malgorzata 27.03.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025

    Smutno że tak piękna wycieczka została pozbawiona atrakcji . Obserwuje te wycieczkę od 4 lat i w końcu się wybrałam w styczniu 2025 .Wybralam lepszy hotel bo 4 gwiazdki , nazwy w ofercie nie bylo , wiec nie mozna bylo sprawdzić położenia hotelu . Pierwsze zaskoczenie hotel daleko poza Funchal dojazd do stolicy i atrakcji ok 30 minut płatny 2,5 € w jedną stronę . Hotel w remoncie nie działające windy ,

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    47

    Nigdy więcej

    Justyna, Wrocław 15.11.2023 | Termin pobytu: październik 2023

    Od czego tu zacząć…. 1) Już w momencie przelotu samolotem, z uwagi na ciężkie warunki atmosferyczne na Maderze, po wielu próbach lądowania (traumatycznych), skierowano nas na lotnisko na Gran Canarii. Załoga samolotu poprosiła o opuszczenie pokładu, nie informując nas ani o przybliżonym czasie oczekiwania, ani o możliwościach lub ew. noclegu w pobliżu lotniska. Zostaliśmy wypuszczeni na terminal lotniska i oczekiwaliśmy na jakąkolwiek informację. Niestety po wielokrotnych próbach kontaktu z biurem podróży oraz linią lotniczą, nie dostaliśmy żadnej wiadomości. Czekaliśmy z zupełnym brakiem informacji i w chaosie do momentu pojawienia się informacji na tablicy odlotów po około 3h, a to też były tylko nasze domysły i przypuszczenia, że jest to nasz lot. Nie zapewniono nam noclegu, a oczekiwanie na odlot z Grand Canarii na Maderę trwało 14h (!!!). Na Maderze wylądowaliśmy z niemal 20h opoźnieniem. Mimo że brak możliwości wylądowania samolotu na Maderze można usprawiedliwić siłą wyższą - to brak opieki, informacji oraz zapewnienia noclegu (zastępczego hotelu) na Gran Canarii niestety nie. Jedynym źródłem informacji co do dalszych naszych losów były osoby z innego biura, które dostawały co kilka godzin informacje co dalej - my nic. 2) Niestety musimy zwrócić również uwagę na hotel, w którym zostaliśmy zakwaterowani. Notorycznym problemem była psująca się winda, która powodowała, że wielokrotnie musieliśmy pieszo wchodzić na 10 piętro! Na dwie 6-osobowe windy działała TYLKO jedna lub żadna. W pokoju w łazience znajdował się grzyb na ścianie, a sam standard hotelu mocno odbiegał od 3*. Wszystko było stare, zużyte i zniszczone. 3) Nadmienić chcieliśmy również problem z pilotem na Maderze, który wprowadzał dużą dezorganizację wycieczki. Przykład to zostawienie nas w mieście bez informowania nas w którą strone powinniśmy sie udać, po co sie tu zatrzymujemy i co można tutaj zobaczyć (większość ludzi spędzila ten czas w obskurnej kawiarni, bo nie wiedziała co ma ze sobą zrobić). Była również z nami miejscowa przewodniczka, która cały czas opowidała o miejscach w których się znajdywaliśmy w jezyku angielskim - pani pilot tłumaczyła mniej niż połwę. Odradzam bardzo mocno.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Nazywanie wycieczki objazdową to kpina

    Małgorzata Jadwiga 27.04.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025

    Wycieczka tzw objazdowa trwała 2 dni. Opłata za pierwsze miejsca w autokarze 300zł od pary oraz obowiązkowa składka 240 euro czyli ponad tysiąc zł m.in. na napiwki dla kierowców dotyczyły tylko 2 dni na objeździe. W pozostałe dni można było sobie wykupić dodatkowo płatne wycieczki fakultatywne,z których również korzystali uczestnicy hoteli w trakcie odpoczynku. O wiele bardziej opłaca się wykupić pobyt w lepszym hotelu I skorzystać z wybranych wycieczek dodatkowo płatnych również dla uczestników objazdówek. Niestety osoby na tzw objazdówce dostają pokój w hotelu z oknem, za którym w odległości pół metra od okna jest ściana. Pani w recepcji na grzeczną prośbę pilotki o zmianę pokoju zareagowała agresywnie krzycząc, że za takie pokoje płaci Rainbow i ona nie życzy sobie aby ktoś się zwracał z prośbą o zmianę pokoju. Zdecydowanie nie jest to hotel fla osób z klaustrofobią. Zdecydowanie lepiej było te 1300 zł( 300za pierwsze miejsca i ponad tysiąc za dodatkową opłatę,tzn 250 euro) dopłacić do wybranego przez siebie hotelu 4 gwiazdkowego, mieć przyjemny pobyt i zapłacić za wybrane fakultety.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    49

    opinia

    Marek Stanislaw, Ostroleka 27.09.2021

    warunki w hotelu złe/pierwszy pokój z widokiem na cztery ściany pokój po zamianie z widokiem na przewody i klimatyzatory,jedzenie - w stołówce mało miejsca długi czas oczekiwania na wolny stolik,mało urozmaicone- monotonne Rezydentka i lokalny przewodnik bardzo pozytywna opinia . Pobyt udany z wyjątkiem warunków w hotelu i jedzenia /polecam wyjazd ale nie w tym hotelu

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem