Opinie o Madera - gdzie nogi poniosą, Jardins d’Ajuda

5.1/6
(401 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.2
Intensywność programu
5.1
Obsługa hotelowa
5.2
Pilot
5.3
Plaża
4.1
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.4
Program wycieczki
5.4
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.3
Transport
5.7
Wyżywienie
4.8
Zakwaterowanie
4.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Miła obsługa

    Mateusz, Wrocław 03.05.2022

    Hotel swoje lata świetności przeżywał ok 20 do 30 lat temu. Teraz niestety w rozsypce, dosłownie.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Zawód totalny - biuro dało ciała po całości

    Mariusz 25.03.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    Wyjazd w terminie 15-22 marzec. Ogólnie nie dopisała pogoda i pozamykali nam szlaki. Biuro zamiast zorganizować nam alternatywne objazdy to odwołało wycieczki i zrobili dni wolne (dwa dni pod rząd). Hotel to jakaś abstrakcja. Niby 3 gwiazdki ale chyba na niebie. Pokój bez okien, bez balkonu i bez gniazdek. Pokój wymalowany na biało jak w szpitalu. Także ten pokój to miał raczej jedną gwiazdkę. W czasie kiedy buro zrezygnowało z wycieczek, robiliśmy je na własną rękę. Natomiast przedostatniego dnia buro przyparte do muru i zorganizowało nam objazdówkę i zabrało nas w te same miejscy w których byliśmy prywatnie dzień wcześniej... to był gwóźdź do trumny. W naszej grypie nie dało się przełożyć Jeepów Safari, natomiast w drugim hotelu z drugą grupą był inny przewodnik , i u takiego nie było problemu z tym jakoś się dało.... Wiem że ludzie chwalą to biuro, być może przy innych wyjazdach jest ok, natomiast przy Maderze była to totalna porażka. Byłem z biurem pierwszy raz i nie wiem czy nie ostatni.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    21

    Mocno rozczarowujaca

    GRZEGORZ ROBERT, Toruń 31.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Zaczynając od najważniejszego, pilot był dramatyczny. Cała grupa na niego narzekała. Opowiadał tak strasznie, że lepiej jak się w ogóle nie odzywał, co robił często. Był strasznie nieogarnięty i niekompetentny. Idąc dalej hotel miał być 4 gwiazdkowy a w pokojach obdrapane ściany. Grzyb miedzy kafelkami i pęknięcia na praktycznie na każdej ścianie. Telewizor działał ale żadnego kanału nie było. Klimatyzacja była ale nie działała. Do tego nasza grupa została oszukana. Wycieczka fakultatywna nie została zrealizowana. Szlak na Pico Ruivo po ostatnich pożarach był zamknięty o czym wiedziała cała grupa. Mimo naszego przekonania, że nie da się wejść na szczyt pilot zapewniał nas, że lokalny przewodnik nas tam doprowadzi. Po czym w trakcie wchodzenia lokalny przewodnik poinformował nas, że dowiedział się właśnie w barze, że jednak szczyt zamknięty. Tłumaczył się, że od pożaru ani razu jeszcze nie szedł tym najbardziej popularnym szlakiem i nie miał takiej wiedzy. Przewodnik z biura turystycznego, które zajmuje się organizacją wejścia na szczyt nie wie, że na szczyt nie da się wejść, a turyści z Polski taka wiedzę już mają. Porażka i naciągactwo pod przyzwoleniem Rainbowa. Reklamacja oczywiście nieuznana "bo nie ich wina przecież, czynniki od nich niezależne". Jest mi bardzo przykro bo byłem zachwycony poprzednia wycieczka do Albani z tym biurem.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    23

    Jardins d'Ajuda 21.09.2024-29.09.2024

    Janusz, Poznan 01.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    po przyjeździe do hotelu w środku nocy otrzymaliśmy pokój gdzie kule brudu z kurzem zwisały z telewizora szafy i lamp, pokój z oknem na ruchliwą ulicę po 6 godzinach "snu" byliśmy jak zombi. Pani rezydentka próbowaa nam pomóc, w recepcji nie byli zdziwieni brudem tylko usłyszeliśmy, że musimy czekać. Po dwóch nocach otrzymaliśmy pokój po parze z Krakowa, która nie mogła wytrzymać ze względu na zapach chloru z basenu, pokój był w suterenie z widokiem ok. 40 cm na korzenie bananowców, żeby było ciekawiej para z Krakowa dopłacała i Rainbow on był jako ten lepszy. my stwierdziliśmy, że wolimy zapach chloru niż hałas i wytrzymamy. W pokojach nie domykają się okna, dokumenty i pieniadze trzeba zabierać nawet idąc na kawę, obsługi to nie dziwi . Spojrzałam na cennik hotelu i Rainbow ma pokoje w najgorszym standarcie i najtańsze, goście z innych biur z Polski mieli przynajmniej pokoje z widokiem na ogród na wyższych piętrach, nasza grupa stwierdziła musimy przetrwać innego wyjścia nie mamy, nie mogliśmy nawet dopłacić bo to niezgodne z regulaminem. Może ktoś z Rainbow kto to sprzedaje zanocował by sobie w jednym z tych pokoi . Aby moja opinia nie była bezpodstawna służę zdjęciami, ale zdjęcia nie oddadzą zapachu wykadziny na korytarzach, stęchlizna z wilgocią sprzed około 20 lat sądząc po wzorze. Nie pozdrawiamy bo na to nie zasłużyliście. Longina i Janusz Serafin

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem