Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel usytuowany jest ok. 3 km od centrum stolicy wyspy Funchal. Mieliśmy apartament składający się z pokoju z salonem i aneksem kuchennym oraz łazienką, z widokiem na ulicę. Mieliśmy także balkon. Pokoje i łazienki były czyste. Codzienne sprzątane. Śniadania były standardowe. Każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Były one jednak codzienne prawie takie same. Obiadokolacje nie były zbyt urozmaicone, ale również można było znaleźć coś do zjedzenia, co się lubi. W mojej ocenie były one jednak bardzo przeciętne i odpowiedzialność za to ja bym zrzucił na kucharza. Mięso często było zbyt słabo doprawione lub "przeciągnięte" (twarde). Był jednak zawsze wybór: ryby, drób, wołowina lub wieprzowina. Były też surówki, choć sporo z nich było z mięsem. Brakowało mi bardziej urozmaiconych surówek. Stoły były jednak odpowiednio nakryte, a obsługa była bardzo miła. Do obiadokolacji otrzymaliśmy na każdy dzień vouchery na napoje i alkohole. Hotel posiada 2 baseny. Ja raz skorzystałem z wewnętrznego. Była tam możliwość skorzystania również z saun oraz z niewielkiej siłowni. Podczas zameldowania, obsługa hotelowa żądała umowy z biurem podróży. Warto ją mieć przy sobie. Myśmy o tym nie wiedzieli i ściągaliśmy ją z poczty elektronicznej.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Trasa wycieczki ciekawie dobrana. Najciekawsze miejsca na Maderze zaliczone trzeba jednak trafić na dobrą pogodę. Bardzo dobre autokary i świetni lokalni kierowcy. Przewodnik z Rainbow bardzo przeciętny. Taki rzemieślnik. Spotkaliśmy na innych wycieczkach wielu lepszych. Największym minusem jest zakwaterowanie. Hotel Dorisol Estrelicia. O ile obsługa i jedzenie są bardzo ok to pokoje to jest dramat. Bardzo małe, brak klimatyzacji (w zimie da się wytrzymać ale jest duszno). Najgorszy jest brak wyciszenia. Drzwi nie mają progu ani uszczelki, podłogi są z płytek więc słychać wszystko z korytarza. Cały czas słychać też hydraulikę. Wiesz kto bierze kąpiel a kto spuszcza wodę. Ogólnie poza recepcją hotel wygląda na nadający się do remontu. Zmienić hotel, dać lepszego przewodnika i będzie super wycieczka. Aha, i trzeba z pogodą trafić. Bo można stracić dzień wycieczki i wylądować na Wyspach Kanaryjskich. To już nie wina biura. Szkoda tylko, że za loty odpowiada polska linia. Co z tego, że zawiozą cię do hotelu jeśli musisz czekać parę godzin a potem dopiero o 22 okazuje się, że musisz wyjechać z hotelu o 2:30 rano. Turysta nie ma nic do powiedzenia i musi biegać i dowiadywać się bez przerwy czy coś wiadomo.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel piękny ogród, pełen ciekawych drzew bananowców oraz roślin np. Monstery. Posiłki mogłyby być bardziej zróżnicowane. Sama Madera do powtórki 😊
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Plusy: sama Madera, cudowne widoki, pogoda, jedzenie, mili ludzie, pobyt w jednym hotelu bez konieczności przenoszenia się. Ważne - zabrać: - buty do wody na wycieczkę z basenami wulkanicznymi - rzeczy do pływania na wycieczkę „Pocztówki z Madery” - kurtka wiatrówka na trekking na półwysep - butelka z filtrem (są miejsca gdzie jest dostępna woda pitna) - wystarczą dobre adidasy Polecam udać się samodzielnie na wzgórze Monte i skorzystać ze zjazdu saniami. Pilot twierdził, że to przereklamowane, nic bardziej mylnego. Świetna atrakcja. "Must do" na Maderze. Warto także udać się do ogrodu tropikalnego na wzgórzu, o niebo lepszego od ogrodu botanicznego zawartego w programie. Polecam odwiedzić też Muzeum Cristiano Ronaldo, bilety za jedyne 5 euro (uwaga: czynne tylko do 17, zamknięte w weekendy).