Opinie o Madera - gdzie nogi poniosą, Jardins d’Ajuda

5.1/6
(367 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.1
Intensywność programu
5.1
Obsługa hotelowa
5.2
Pilot
5.2
Plaża
4.1
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.4
Program wycieczki
5.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.3
Transport
5.7
Wyżywienie
4.8
Zakwaterowanie
4.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    POBYT W HOTELU

    Martyna WARSZAWA 04.03.2023 | Termin pobytu: luty 2023

    Hotel ok, pokoje duże i przestronne, czyste. serwis sprzątający codziennie. piękny ogród, basen też ok. jedynym mankamentem jest kuchnia, codziennie te same posiłki, w opcji hb plus napoje na kartki, nie dostaniesz ani ml więcej. wszystko skrupulatnie zapisywane i kontrolowane. hotel fajnie usytuowany, blisko promenady, którą można dotrzeć do centrum miasta i centrum handlowego. blisko apteki i postój taxi. recepcja działa super, kelnerzy niekoniecznie.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Prawie dobrze.

    KRZYSZTOF, RUDA SLASKA 13.11.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Na wielki plus Pani Izabella z Reinbowa. Bardzo pomocna i miła. Madera jest piękna, tereny piękne, wszystko w jednym miejscu góry, lasy i woda.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    16

    ferie na Maderze

    Tomasz, Nowa Wieś Wielka 01.02.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025

    Madera jest piękna wyspa, ale niestety zima nie jest najlepszą porą na jej zwiedzanie. Byliśmy tam między 18a 25 stycznia 2025roku i niestety mieliśmy aż.3 dni deszczowe.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    20

    pokój prawie w piwnicy

    Anna, Biała Podlaska 18.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Do hotelu przyjechaliśmy w 6 osób. Zakwaterowane: 2 osoby w pokoju. Zacznę od pozytywnych wrażeń. Hotel położony w dość atrakcyjnym miejscu, relatywnie blisko deptaka przy oceanie oraz blisko centrum handlowego. Recepcja duża z przepięknym widokiem na bananowce. Pokoje przestronne, każdy z aneksem kuchennym. Jednak standardy pokojów różne. Ja dostałam najgorszy pokój, ulokowany na poziomie 1 (recepcja jest na poziomie 3), czyli praktycznie w piwnicy. Balkon był, a i owszem, z widokiem na mur. Jak się dobrze zadarło głowę, to było widać liście bananowca. Do tego był to najmniejszy pokój i strasznie ciemny. Pozostałe 2 pokoje były bardziej przestronne z podziałem na 2 pomieszczenia. Jedna z naszych par otrzymała pokój z widokiem na ocean. STANDARD RÓŻNY A CENA TA SAMA, WIEC POLITYKA ZAKWATEROWANIA W HOETLU JEST BARDZO SŁABA. Plus za codzienne sprzątanie pokoi. Panie robiły to dosyć dokładnie. Teraz trochę o jedzeniu. Śniadanie było serwowane od godz. 7:30, więc dosyć późno dla osób które miały zorganizowane wycieczki o godz. 8:10. Zdarzały się też opóźnienia z otwarciem restauracji, w związku z czym proces konsumowania odbywał się w sporym stresie. Zażenowanie potęgowały duże kolejki o tej porze do osoby odhaczającej nr pokoju oraz do szwedzkiego stołu. Do tego niektóre Panie Kelnerki zachowywały się tak jak by były co najmniej właścicielkami tego hotelu, tzn. niemiłe, a wręcz aroganckie. Sympatycznego uśmiechu na ich twarzach człowiek tam nie uraczy. Samo jedzenie było zróżnicowane o dosyć bogatym asortymencie. Uważam, że każdy mógł znaleźć coś dla siebie. W mojej opinii banany podane na ciepło to sztos!

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem