Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel pięknie położony , widok na ocean z okna. Pokoje czyste i schludne. Miła obsługa. Resturacja na mocno średnim poziomie, jeśli chodzi o jakość i smak posiłków, ale być może wynika to z okresu covidowego i braku gości.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zostałem wyrzucony z hotelu na 4 dni przed końcem pobytu tylko dla tego że osoba mi towarzsząca dość głośno i dosadnie zwróciła uwagę niemieckim turystą . Został wezwany rezydent Rainbow któremu przekazałem że ja nie uczestniczyłem w słownych utarczkach jestem trzeżwy i nie rozumiem dlaczego mam opuścić hotel . Pani rezydent przekazała mi że na Maderze menadżer hotelu ma prawo wyrzucić gościa z hotelu.Po opuszczeniu hotelu przez nas pracownicy hotelu za drzwiami hotelowymi pobili moją znajomą a ta jak chciała zrobić im zdjęcia to wyrwali jej telefon i zniszczyli uderzając o asfalt.Pani rezydent zostawiła nas samych sobie i nawet nie raczyła się skontaktować co dalej z nami.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel pobiera kaucję 100 euro.W jej ramach wykorzystałem ponad 57 euro na napoje.Reszta nie została mi zwrócona.W dodatku pojawiła się kolejna opłata 124 zł, którą ściągnięto z mojego konta w tym tygodniu.O co chodzi? Czy to jest opłata za 3 godziny snu, kiedy przywieziono nas z lotniska, gdy samolot miał 17 godzin opóźnienia? Poza tym bardzo miła obsługa,znakomite desery.Owoców morza nie polecam,serwuję je tak długo,aż się ich nie zje.Zatrułem się.