Opinie o Majorka - zobacz i odpocznij, Palia Castell Dels Hams

5.2/6
(102 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.0
Intensywność programu
6.0
Obsługa hotelowa
5.4
Pilot
6.0
Plaża
4.6
Pokój
5.1
Położenie i okolica
4.7
Program wycieczki
6.0
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
5.2
Transport
6.0
Wyżywienie
5.2
Zakwaterowanie
6.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Udany pobyt z miłą obsługą

    DOMINIK, Zielona Góra 06.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Pobyt w hotelu był bardzo udany. Pokoje były czyste i wygodne, a obsługa zawsze chętna do pomocy. Jedzenie w restauracji było smaczne, a wybór dań zadowalający. Szczególne podziękowania należą się animatorce Klaudii, która swoją energią i uśmiechem umilała nam czas. Jej zaangażowanie i pozytywne podejście były naprawdę doceniane. Całość naszego wyjazdu była bardzo przyjemna, a Klaudia była jego cennym uzupełnieniem.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Majorka na zamku

    Mirosław, Wrocław 11.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Od czego tu zacząć? Hotel , w mojej opinii, rewelacja. Blisko niewielkiej, ale zawsze, miejscowości Porto Cristo.Jak sama nazwa wskazuje zamek, pokoje niewielkie ale kto by siedział w pokoju z klimatyzacją jak ma się różne boiska, bary, baseny, różnorodne animacje (wieczorem występy). Darmowy bus z hotelu dla gości. Jedzenie bardzo dobre i zróżnicowane (rzadko korzystałem z lanczu o 14 gdyż zwiedzałem wyspę) ale śniadania i kolacje bardzo dobre (kolacje tematyczne). Myślę że każdy coś znajdzie dla siebie. Mimo wielu , naprawdę wielu gości dawali radę. Szczerze polecam zwłaszcza jako miejsce wypadkowe (wynajmij samochód i zwiedzaj Majorkę jak my). Sam hotel ma darmowe duże parkingi więc bez obaw. W Porto Cristo powołując się na panią Ewę z Rainbow dostaniesz auto wyższej klasy w cenie niższej. Ogólnie po raz kolejny Rainbow mnie nie zawiódł. Już na przeolbrzymim jak dla mnie lotnisku ja Majorce (3 co do wielkości w Hiszpanii), około 25 minut szliśmy po odbiór bagaży różnymi alejkami i drużkami (wszystko oznaczone) czekały na nas Panie z Rainbow które wszystko wytłumaczyły co i jak oraz służyły rada i pomocą. Nie inaczej było na powrocie gdzie były z nami przy odprawie. W samych hotelu 2 polskie przemiłe animatorki które w każdej kwestii były wstanie pomóc. Pani Ewa , główna osoba z Rainbow przemiła i z bardzo dużą wiedzą na temat wyspy. Wycieczka (ja byłem w Palmie i Valdemosie) również kasa, przewodniczka super. Polecam starszym i młodszym ten hotel i obsługę Rainbow.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    35

    Zadbany stary hotel

    Sebastian, Warszawa 21.07.2022

    Pomimo faktu, że hotel jest wiekowy, jego stan oraz poziom utrzymania jest bez zarzutu. Powyższe rekompensuje staroświecką architekturę obiektu. Hotel serwuje proste ale bardzo smaczne jedzenie. Polecam jedzenie na zewnątrz. Na koniec śniadania i kolacji może brakować niektórych dań. W hotelu pracuje bardzo miła i bardzo pracowita obsługa, której jest jednak za mało. Wieczorami odbywają się miłe animacje. W hotelu 90% gości to Francuzi w różnym wieku. Nie ma wśród nich za wielu dzieci. Pokój jest odnowiony, ale mały. Łazienka czysta i obszerna. Wszytko działa w pokoju ale słychać każdy dźwięk z korytarza. Czystość nie budzi żadnych wątpliwości. Z uwagi na prowincjonalne położenie konieczne jest wynajęcie samochodu.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Francja w Hiszpanii :)

    Wojciech, Tarnowskie Góry 19.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Jesteśmy zadowoleni bo było więcej plusów niż minusów. Większość hotelowych gości to Francuzi i oferta jest głównie dla nich. Dominującym językiem jest oczywiście francuski, ale część obsługi posługuje się również angielskim. Z pewnością nie można narzekać na jedzenie i czystość. Moim zdaniem hotel wymaga nakładów finansowych by zasługiwał na 4 gwiazdki.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem