Kategoria lokalna 4
5.5/6
Hotelu bardzo czysty. Codzienne sprzątnie pokoju oraz wymiana ręczników. Zawsze czekała niespodzianka w postaci zwierzątek zrobionych z ręczników. Woda butelkowa codziennie dostarczana. Basen czysty - sprzątany codziennie. Obsługa bardzo miła i sympatyczna - nie oczekiwała napiwku (zarówno barmani jak i osoby sprzątające). Piękny, zadbany ogród, pełen kwiatów. Plaża piękna, czysta. Jedzenie bardzo smaczne. Codziennie inna tematyka kolacji: owoce morza, orientalna. Do wyboru do koloru. Każdy znajdzie coś dla siebie. Animacje dla dorosłych super. Codziennie piłka wodna, aerobik wodny, streeching, piłka plażowa, joga. Dla dzieci codziennie mini disco. Mogło by być więcej zajęć dla dzieci w ciągu dnia. Podsumowując hotel godny polecenia. Cisza, spokój bardzo kameranie. Na pewno jeszcze tam wrócimy:)
Marzena, Kęty - 05.07.2022
2/2 uznało opinię za pomocną
5.5/6
Obsługa bardzo dobra , wycieczki Ok
Włodzimierz , Siedlce - 26.08.2019
3/4 uznało opinię za pomocną
5.5/6
Dzien dobry. Bardzo polecam hotel .Jedzienie,pokoje i obsluga hotelu na dobrym poziomie. Wycieczka warta urlopu .
INFO@MASZYNYOGRODNICZE.COM - 13.10.2022
0/0 uznało opinię za pomocną
5.5/6
Hotel intensywnie aspiruje do 5* co widać było np. po działaniach menadżera części konsumpcyjnej (?). Takich starań o najwyższy poziom obsługi dawno nie widziałem. Ogólnie infrastrukturalnie z racji standardu wykończenia i obecnego standardu infrastruktury jest to hotel o standardzie 4 * z poziomem obsługi zdecydowanie 5 *. Ogólnie od rana do wieczora menadżer niczym kwoka doglądał kelnerów i barmanów - tak aby wszystko było na najwyższym poziomie. Efekt było wielokrotnie widać. Jedzenia bardzo dużo i jest z czego wybrać, zwłaszcza w zakresie słodyczy., których było po kilkanaście rodzajów ciast i ciastek. Codziennie na obiad i kolację poza normalnym stołem szwedzkim były też mięsa i ryby z grilla. Zdarzały się tu widowiskowe niespodzianki - jak np. gdzieś 40 kg tuńczyk z grilla (wywieszony na haku i sprawiany etapami podczas kolacji na oczach gości). Hotel ma wyjątkowo bogaty poziom animacji, zwłaszcza w okresie od połowy czerwca do połowy września, gdy kumulowały się ekipy polskich animatorów Rainbow (świetna pani Agata) i lokalna grupa animatorów hotelowych. Poziom animacji: 6. W ramach Figloklubu w okresie jego działania można zostawić dwa razy na 1,5 godziny pociechę, która jest z tego zadowolona. Hotel sąsiaduje z większym hotelem 5* Royal Tulip Beach Resort, który ma nieco wyższy standard infrastruktury ale jest zbyt tłoczny. Nie można korzystać z atrakcji Royala poza zjeżdżalniami (za 5 euro od osoby za dzień) ale woda w basenie od tych zjeżdżalni nie zachęcała do tej atrakcji. Gdy chodzi o baseny samego Magic Tulip, jest bardzo czysto, codziennie ich otoczenie jest dokładnie myte. Pokoje są dokładnie sprzątane. Rzecz jasna nie było mowy o jakichś robakach w pokoju aczkolwiek np. fugi można by odświerzyć. Ogólnie płaci się na miejscu w USD i Euro, przy czym lepiej mieć sporo drobnych dolarów (np. 1 USD na napiwki). Rafa bajeczna, przy odrobinie szczęścia widzi się delfiny, żółwie, a na płyciźnie nawet płaszczki, mureny, skrzydlice. Można skorzystać z centrum nurkowego ORKA i kite surfingu. Leżaków na plaży i nad basenami jest wystarczająco dużo. Na plaży jest beach bar z przekąskami i napojami (w tym drinki all inclusive). Byliśmy w sierpniu. Z racji dość silnego ciepłego wiatru (zrywał się rano i trwał do wieczora) nie było odczuwalnie gorąco mimo 34 - 36 stopni. Klimat był wręcz idealny. Ogólnie hotel zdecydowanie wart polecenia (doskonały stosunek jakości do ceny), przy czym trzeba mieć na uwadze, że nie jest to na pewno najbardziej wypasiony hotel w tej części Egiptu. Jedyna wada to otoczenie: to nie Hurgada czy Szarm, tu poza kompleksem hotelowym jest pustynia. Osobiście uważam, że jest to hotel odpowiedni zwłaszcza dla rodzin z dziećmi. Osoby młode i aktywne imprezowo raczej mogą się nie odnaleźć.
Tomek - 01.09.2019
17/18 uznało opinię za pomocną