Opinie klientów o Bliss Nada Beach Resort

4.7 /6
34 
opinie
Atrakcje dla dzieci
3.8
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
4.9
Pokój
4.8
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Mariusz, Wrocław 14.04.2022

Bliss Nada i piękna rafa

Pobyt w hotelu Bliss Nada oceniam pozytywnie. Co prawda chcieliśmy pojechać na wycieczkę fakultatywną do Asuanu i Abu Simbel ale przy braku innych chętnych nie doszła ona do skutku. Trudno. Pogoda, bliskość pięknej rafy koralowej i fakt, że w hotelu nie było zbyt dużo gości-wypoczynek udał się znakomicie. Wyżywienie i obsługa hotelowa była bez zastrzeżeń.

5.0/6

Małgosia, ŁÓDŹ 27.06.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

przyjemnie

hotel nie jest bardzo duży; wymaga odnowienia chociażby w łazience; wyżywienie urozmaicone-smaczne zupy, dużo warzyw i surówek; obsługa hotelu bardzo pomocna; w pokoju codziennie było dokładnie posprzątane; ogólne wrażenie - dobre

5.0/6

Paweł, . 29.03.2022

Bardzo fajnie z małymi uwagami

Dość fajny hotel, czysty, ale niektóre elementy wystroju, pokoje itd..., wymagają już remontu, masakrycznie monotonne śniadania, przez siedem dni ani jednej zmiany w śniadaniowym menu. Obsługa miła i uczynna, fajne położenie hotelu, blisko morza.

5.0/6

Yevhen, Warszawa 12.03.2022

Było fajnie

Duży plus lokalizacji hotelu to że znajduje się w 20 minutach jazdy od lotniska. Mimo późne przebycie dostaliśmy ciepły posiłek, nie były to jakieś kanapki, a porządna kolacja. Niezależnie od lokalizacji pokoju wszędzie masz blisko, do basenu i do plaży również. Jedzenie na bufetach było dobre, a jednak dla osób wybrednych jest za mały wybór, mało świeżych owoców, przeważnie z deserów do wyboru były same ciasteczka (kawałki tortów). Jak na początek marca nie było żadnych komarów, ale mnóstwo much które były świetnym zastępstwem budzika (zawsze stabilnie o 6:30). Sam pokój był dobry jak na egipskie standardy, chociaż czasami czyste i wyprane ręczniki miały nie wyprane plamy niewiadomego pochodzenia. Dużym atutem był darmowy biliard i bar który jest o piętro niżej. Bardzo miła obsługa w każdym dziale hotelu. na terenie hotelu maja sklepy z pamiątkami, naturalnymi olejami, papirusami, biżuterią oraz sklep dla tych którzy cos zapomnieli lub jakieś przekąski.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem