Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Tygodniowy pobyt w hotelu Mazuria z dojazdem własnym. Po wielu perypetiach związanych z organizacją wyjazdu przez wyjątkowo niekompetentnego i nieudolnego pracownika biura podróży, zdecydowaliśmy się zakończyć naszą przygodę z tym biurem, z którym byliśmy związani od kilku lat i którego byliśmy stałymi klientami. Hotel Mazuria skromny, wyposażony w niezbędne sprzęty, każdy mebel "z innej parafii". Pokoje sprzątane tylko na życzenie klienta, akcesoria typu papier toaletowy dostarczany przez obsługę hotelową tylko na prośbę klienta. Brak klimatyzacji w pokoju, nieuzupełniana woda butelkowana, co przy obecnych upałach jest bardzo uciążliwe. Balkony między poszczególnymi pokojami przedzielone przezroczystą pleksą, w sytuacji palących papierosy sąsiadów na balkonie jest to kłopotliwe bo dym z łatwością przedostaje się do pokoju obok, chyba, że chcemy się dusić w zamkniętym pokoju. Wyżywienie monotonne, śniadania ubogie, codziennie jajecznica, smażona tłusta kiełbasa z cebulą, parówki, kiepskie wędliny i sery, mało owoców - arbuz, jabłka. Hotel mógłby postarać się o bardziej zróżnicowany jadłospis, na obiad przez kilka dni pod rząd na obiadokolację smażona ryba, jeden rodzaj zupy. Na deser owoce egzotyczne w syropie z puszki. Do obiadokolacji brak wody do picia! to skandal i nie spotkałam się z taką sytuacją w żadnym z hoteli w których dotychczas przebywałam. Obsługa hotelowa: w dniu przyjazdu do hotelu nieuprzejma pani w recepcji wybiera klientów, których obsługuje w pierwszej kolejności, może klienci Rainbow nie są klientami premium? Panią rezydent znam jedynie z imienia i nazwiska. Oprócz kartki z numerem telefonu, którą otrzymaliśmy w recepcji pani Zuzanna Z. nie objawiła się ani razu. Nie próbowała nawiązać z nami żadnego kontaktu, a przecież zgodnie z informacją na stronie biura podróży: "Rainbow organizuje szereg aktywności dla dorosłych w miejscowości turystycznej. Codzienne zajęcia ze stretchingu zapewnią Ci wspaniała porcję energii na cały dzień. W trakcie swojego urlopu będziesz mógł też wziąć udział w zajęciach z nordic walkingu oraz poznasz uzdrawiającą moc jogi. Inne zajęcia jakie będą prowadzić nasi specjaliści to np. pilates, zumba, warsztaty taneczne, kulinarne, warsztaty rękodzieła". Rzeczywiście do tej pory jestem zdezorientowana, za co właściwie zapłaciliśmy Rainbow...Chyba za pośrednictwo w czymś co okazało się fikcją. Cena podstawowa obejmuje usługi których po prostu NIE BYŁO m.in. opiekę rezydenta. Ponadto obejmuje także organizację aktywności dla dorosłych m.in.: stretching, zajęcia z jogi, nordic walking, spacery po okolicy, gry towarzyskie i wieczory integracyjne; i dodatkowo zajęcia prowadzone przez specjalistów, np. pilates, zumba, warsztaty taneczne, kulinarne, warsztaty rękodzieła i inne. Jedyny plus całego pobytu to okolica, piękna przyroda, spacery. Jeśli wyjeżdżacie własnym samochodem to warto zwiedzić kwaterę Hitlera czy Mikołajki, popływać tam statkiem po jeziorze. Reasumując: Mazury TAK! jednak nigdy więcej z takim organizatorem jak Rainbow!!!