Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byłam już kilka razy w Meksyku na Jukatanie więc mam porównanie. Hotel Coba na pewno nie zasługuje na 5 gwiazdek. Pokoje stare, w których bardzo czuć stęchlizną, zapach po włączeniu klimatyzacji tragedia. To co jest plażą dla hotelu Coba, trudno nazwać karaibską plażą. Po dokupieniu opcji korzystania z pozostałych hoteli i całego terenu widać dokładnie jaki poziom reprezentuje hotel Coba. Restauracja główna w hotelu np.Akumal mniejsza, wszystko donoszone na bieżąco i jedzenie dużo lepsze niż w Cobie. Nie mówię, że to zły hotel, ale w porównaniu do innych na pewno nie 5-cio gwiazdkowy. Klienci powinni być poinformowani na jakich zasadach działa resort przed zakupem oferty, a nie dowiadują się dopiero na miejscu pewnych istotnych szczegółów.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety hotel mocno rozczarowuje...Standard to może 3*...Zacznę od tego, że sporo podróżuję i mam porównanie, jestem osobą wymagającą, jeśli za coś płacę. Pokoje stare, zagrzybiałe, zwyczajnie śmierdzące. Brak pantofli i szlafroków! W pakiecie w pokoju KARALUCH!!! Sytuacja zgłoszona na recepcji, pokój zmieniony, ale bez przeprosin i emocji, jakby to było normalne...Jedyny ratujący sytuację Kevin, pracownik recepcji, który poczuwał się do rekompensaty i załatwił restaurację a la carte, która była bardzo trudno dostępna - brazylijska. Ponadto Coba, to hotel, który w stosunku do Akumala i Tulum potraktowany jest po macoszemu...Czułam się z rodziną, jak na dolnym pokładzie Titanica. Zawsze z tyłu, zawsze gorsza, z zamkniętym dostępem do części barów, restauracji, podczas, gdy 2 pozostałe hotele miały pełny dostęp. Sytuacja rozwiązana beznadziejnie. Absolutnie odradzam hotel osobom wymagającym. Z niewielu pozytywów, miła obsługa i duży wybór smacznego jedzenia. Polecam restaurację japońską i brazylijską.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Właśnie wróciliśmy z żoną z tego tego hotelu. Czytając opinie innych gości tego hotelu mam wrażenie że byliśmy w różnych hotelach. Hotel to moloch który nie jest przygotowany na przyjęcie tyle gości tzn brak miejsc leżakowych na plaży jak i przy basenie. Kolejki na śniadanie, obiad i kolacje. Jeśli nie jesteś w godzinie otwarcia to za chwilę jesteś 100 w kolejce. Dyskryminacja palących. Animacje w skali od 1-10, żenada. Bardzo mały wybór owoców i dań dla wegan. Dobre alkohole były tylko przez 3 dni nowego turnusu, później lali już tylko tanie alkohole. Plusy to ogólnie bardzo dobre jedzenie i ładny i przestronny pokój.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w hotelu oceniam pozytywnie gdyż położony jest wśród pięknej i zadbanej roślinności. Biegające po terenie hotelu iguany,ostronosy,różne ptaki a nawet w niektórych zakątkach terenu małe krokodyle podkreślały tropikalny charakter lokalizacji. Bardzo dobra kuchnia i miła obsługa. Minusem pobytu był zatęchły zapach w pokoju, który na wszystkich ubraniach przywieźliśmy do domu i długie, nieustające kolejki do baru na plaży ( 1/2 godziny stania) wynikajace z tego że dla hotelu Coba, ktory ma najwiecej gosci był tylko jeden mały bar. Ponadto Rainbow nie zadbał o standard przelotu pomimo że zakupiłam wyjazd w cenie standardowej a nie last minute. Przez cały 12 godzinny przelot z Katowic do Cancun nie mogłam rozłożyć fotela ani korzystać z zestawu medialnego. Zdaniem stewarda, który próbował znaleźć mi inne miejsce , moje miejsce powinno być wyłączone ze sprzedaży jako niesprawne. Tak zresztą było oklejone. Dobre wycieczki fakultatywne