Opinie o Panteon Bogów - Premium, Cleopatra Luxury Resort Makadi Bay

5.7/6
(226 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.5
Pokój
5.7
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.5
Wyżywienie
5.7
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Upalny Egipt

    Joanna 06.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Resort rozmieszczony na rozległym obszarze. Przepiękne, zadbane ogrody. bardzo czyste i przyjemnie urządzone pokoje. Dużym atutem resortu jest fakt, że pokoje są " rozsiane" na sporym obszarze, co mimo dużej ilości turystów, nie sprawia wrażenia zatłoczonego miejsca. Leżaki przy basenie i na plaży dostępne zawsze o każdej porze dnia i nocy. Baseny ( jest ich kilka) z czysciutką wodą, podzielone na strefy dla dzieci, strefę relaksu- pozwoliło nam to odpocząć z dala od dziecięcego gwaru. Posiłki smaczne, rozmaite. Nigdy nie mieliśmy problemu,by znaleźć wolny stolik. Resort mocno nastawiony na niemieckich turystów ( obsługa mówi lepiej po niemiecku,niż angielsku). Bardzo sympatyczna, pomocna i życzliwa obsługa.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    świetny hotel

    Bogusława, Oświęcim 07.05.2024 | Termin pobytu: październik 2023 | Tagi: powyżej 65 lat, samemu

    Hotel na +5, olbrzymi zadbany ogród, bardzo przyjazna obsługa, jedzenie jak w krajach arabskich, różnorodne, smaczne, dużo słodkich ciast, sklepiki i apteka przy hotelu, pokój miałam olbrzymi z dużym tarasem, plaża fajna piaszczysta z leżakami i parasolami

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Pozytywy + negatywy

    Anna, Piaseczno 26.05.2024 | Termin pobytu: maj 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel – ogólnie dosyć czysto, aczkolwiek w niektórych pokojach widać upływ czasu. Ekipa sprzątająca – codziennie, jednak, a to deska klozetowa niezbyt estetyczna, bo czymś zafarbowana czy odpadająca uszczelka od kabiny prysznicowej, a to gdzieś grzyb na fudze. Nie jest to nasz pierwszy wyjazd do Afryki, a do samego Egiptu to już 3 raz, jednak po tym hotelu spodziewaliśmy się więcej. Część hotelu odnowiona, jednak tam pokoje okupowane głownie przez inne narodowości. Animatorzy z zagranicy bardzo uprzejmi, jednak lokalni „naganiacze” na hotelowe dodatkowo płatne atrakcje często bardzo nachalni. Obsługa - w większości bardzo miła, jednak widać ogromną różnicę w traktowaniu gości z Niemiec, a innych nacji. Szczególnie widoczne ze strony barmanów oraz ratowników/basenowych. Widać nadskakiwanie na każdym kroku niemieckim emerytom. Głośne imprezy w jednym z barów do godziny ok. 2-ej w nocy. Pokój mieliśmy dosyć sporo oddalony, jednak muzyka i śpiewy bardzo głośne (codziennie tzw. oldies parties). Jedzenie – bardzo dobre, urozmaicone. Kucharze oraz kelnerzy w głównej restauracji bardzo mili. Hotel bardzo miło się zachował podczas urodzin męża - czekała na nas niespodzianka w pokoju. Baseny – czyste. Pomimo temperatury powietrza w maju każdego dnia od 34 do 39 stopni C, woda w basenach jednak chłodna. Pani rezydent - miła, pomocna. Fakultatywna wycieczka na wyspę Giftun - skorzystaliśmy z wyjazdu z Rainbow na jedną z plaż + snurkowanie na morzu. Przewodnik dedykowany do tej wycieczki – bardzo miły, Egipcjanin świetnie mówiący po polsku. Jednak koperta do wrzucenia napiwków bezpośrednio przyniesiona do każdej z osób podczas wypoczynku na plaży, nawet nie na koniec wycieczki – bardzo NIEELEGANCKIE. Załoga statku + instruktorzy snurkowania – pozytywni, pomocni, mili. Jeśli chodzi o zachowanie samego kapitana jachtu Horus Star to SKANDAL– celowo odpływał, dwukrotnie nie pozwolił podpłynąć naszej łódce, którą transportowano nas dwa razy z wyspy – raz na snurkowanie na morzu, a raz w drogę powrotną, dopóki druga łódź głównie z Niemcami nie podpłynęła, gdzie to oni poza kolejnością, mieli priorytet do wejścia i wyboru miejsc na jachcie. Wiedzieliśmy o co chodzi, nawet mąż skomentował, iż „EURO” mocniejsze od USD". Bardzo, ale to bardzo nieładnie. Zachowanie kapitana zgłoszone w trakcie pobytu do Pani rezydent. Mam nadzieję, że biuro podróży podejmie odpowiednie działania, aby więcej takie zachowania do polskich klientów nie miały miejsca. Po tej wycieczce niestety zniesmaczenie spowodowało, iż kolejne wycieczki fakultatywne wykupiliśmy już bezpośrednio w lokalnej agencji prowadzonej przez Polaków, działającej na miejscu. Wrażenia – super. Równe traktowanie wszystkich uczestników. Ubezpieczenie zdrowotne – z naszej strony bardzo NEGATYWNA opinia. Mąż się rozchorował. Próbowaliśmy dodzwonić się poprzez wi-fi na dedykowaną przez stronę www w ten sposób infolinię, jednak nie można było z nikim porozmawiać. Próba podjęta z 3 różnych rządzeń. Wysłany email z zapytaniem dlaczego infolinia nie działa – zero odpowiedzi. Opiekun wycieczki z centrali dodany do kolejnej wiadomości - również brak maila zwrotnego. Gdybyśmy nie uzyskali pomocy w hotelowej aptece i antybiotyk nie byłby trafnie dobrany przez farmaceutę (na szczeście możliwość wykupienia bez recepty lekarskiej) lub sprawa dotyczyłaby naszego dziecka rezydent byłby zaangażowany, jednak nie byłoby to zgodnie z instrukcją jaka otrzymaliśmy do kontaktu z ubezpieczycielem w razie problemów zdrowotnych. Ja po tej sytuacji mam brak zaufania i wątpliwości czy w razie nagłej potrzeby pomocy, szczególnie dziecku, rzeczywiście zarówno biuro podróży jak i ubezpieczyciel byliby w stanie natychmiastowo zorganizować pomoc lekarską. Wycieczka 11 dni – tak naprawdę skrócona do 9 pełnych dni, ponieważ pierwszego dnia wylot o 20:35, a ostatniego dnia powrót w nocy/wczesnym rankiem.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Było by świetnie .

    Para 24.01.2024 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Hotel bardzo duży dość smaczne jedzenie , zawsze coś innego . Jedyny minus skradziono nam pieniądze z pokoju . Niestety z ustaleń wynikło że tylko osoba sprzątająca tam wchodziła . Więc tematu nie ma . Polecam zawsze z sobą nosić gotówkę . Recepcja liczy na napiwek pod przykrywką historii super pokuj mamy dla was ;) . Miejsce fajne na wypoczynek .

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Pozytywne wakacje

    Wiktor, Raniżów 22.07.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023 | Tagi: do 25 lat, w parze

    Piękny hotel, ogromny zadbany ogród, obsługa bardzo miła, piaszczysta plaża tuż przy hotelu, bar czynny całą dobę, ogólnie hotel na plus, jednak jakoś jedzenia pozostawia wiele do życzenia, Restsuracja „włoska” do której trzeba składać rezerwacje, z włoską kuchnią nie miała kompletnie nic wspólnego, gastronomia całkowicie do poprawy.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Egpiskie wyobrażenia...

    AniaWB 17.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 36-45 lat, ze znajomymi

    Wycieczka jako sama: fajna! Rezydent widziany tylko raz (na spotkaniu), co chyba jest już standardem. Najlepsza wycieczka fakultatywna: PARADISE ISLAND - to perełka a Wasz pracownik (pewnie już były) Ahmed S. to diament! Takich ludzi trzeba na rękach nosić i doceniać ❤️ ogrom podróży mam za sobą i nie spotkałam nigdzie tak wspaniałego opiekuna podróży. Sam hotel Cleopatra - wygląda TAK JAKBY luksusowo... Cały obiekt jest naprawdę wielki, część mieszkalna, gdzie nocowaliśmy z jednej strony, a część restauracyjna, usługowa itd.z drugiej. Może się podobać, gdyż jest cisza w pokoju. Trasy dojścia oznaczone poprawnie, maks 3minuty. Własna plaża, molo czynne do 18stej, wodne sporty do wykupienia, wycieczki, strefa zabaw dla dzieci, bary, animacje, 3 lobby (w tym dwa z barem). Niezaprzeczalnym plusem jest fakt, że WODA dostępna bezpłatnie i w każdej ilości, a nawet kostki lodu robione są z butelkowanej. Kolejnym, że posiada 5 sporych basenów, w tym i ten "relaxing" - bez krzyków dzieci, skakania do wody czy chlapania (oni mają swój "family"). Wstęp zakazany poniżej 13 rż. i można w nim poczuć się naprawdę komfortowo, odpocząć, zwłaszcza, że jest przestronny i nikt na nikim nie siedzi. Kolejnym, iż nie ma tu bitwy o leżaki, gdyż jest ich multum i można dodatkowo wybrać sobie dowolne miejsce do spędzenia Pokój: duży, klimatyzowany, jednak mimo iż to dość nowy obiekt - czasy świetności ma już za sobą; TV Polonia to zaskoczenie niemałe 🙈🤣 Obsługa jak wszędzie - jak zostawisz dolary - zrobią wszystko, jak nie zostawisz - masz 1.5L wody na 2 osoby na 24h. Restauracja: Wybór przeogromny, każdy znajdzie coś dla siebie; nawet weganie czy wegetarianie - tylko warzywa, gdyż tu nie ma odpowiedników żadnych poza falafelem. Poziom cukru w zwykłych deserach czy niektóre mdłe danie średnio mnie przekonały. Jajecznica wodnista, a puree pływajace. Kocham makaron, ale ustawiając się po nieho nie zostałam obsłużona, dwukrotnie. Czemu? Nawet kierownik nie umiał tego wyjaśnić a nawet przeprosić. Z tygodniowego pobytu zapamiętam jedynie czekoladowy budyń, marchewkę glazurowaną i czerwone warzywa. Trochę mało, jak na tak potężny asortyment. Nie lubię zbytnio %, ale jeśli ktoś by mnie spytał o drinki - to bym powiedziała, że gorszych nie piłam, jak dotąd 🙈

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel 65+

    K. 12.11.2023 | Termin pobytu: listopad 2023 | Tagi: 36-45 lat, ze znajomymi

    Hotel bardzo ładnie położony i utrzymany , blisko od lotniska , czysty . Jednak kompletnie nie dla nas , co moim zdaniem powinno zawierać się w opisie oferty .. pisze się że hotel dla rodzin z dziećmi , dla dorosłych tak ten powinien być oznaczony dla dojrzałych .. zdecydowana większość to starsi ludzie ceniący spokój .. dlatego też na basenach w lobby i w barze panowała głucha cisza .. kiedy już coś puszczano to tylko niemieckie piosenki .. jedzenie mogłoby być bardziej zróżnicowane . Obsługa nieco bezczelna . Całość ratowała przepiękna pogoda ☺️

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Hotel w kolonialnym stylu.

    Anna Olimpia, --- 20.03.2024 | Termin pobytu: luty 2024 | Tagi: 56-65 lat, z rodziną

    Pokoje hotelowe w dobrym stanie, posiłki w wystarczającym wyborze. Niestety temperatura morza na początku marca zbyt niska na dłuższe kąpiele. Nie polecam usług związanych ze sportami wodnymi. Wielkie obietnice, wysokie ceny i prawie nic w zamian. To przykre.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Luxury, ale tylko w nazwie :)

    Maksi 25.04.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Hotel lata świetności ma zdecydowanie za sobą. Mieszkaliśmy w pokojach 4000, sekcji "odnowionej" (z 5-10 lat temu, więc pokoje zdążyły już swoje przejść), duży plus za taras z widokiem na morze i sekcje basenową. Pokoje raczej podstawowe, codziennie sprzątane. Jedzenie jest smaczne, ale niestety monotonne, tydzień da się wytrzymać :) duży plus za opcje vegan- mleka owsiane, migdałowe, jak się dogadasz z szefem kuchni przygotuje coś specjalnie dla ciebie. Codziennie animacje - joga, aerial joga, strzelanie z łuku, aerobik, wieczorem mini disco itp. Przy hotelu jest szkoła nurkowa (duży plusik bo mają super zaplecze!) chociaż rafa przy hotelu raczej niemrawa. Dużo leżaków przy basenie i na plaży, chociaż niestety, niektóre z nich są dodatkowo płatne. Jeżeli chcecie skorzystać z tej ekskluzywne sekcji wypoczynkowej, która widnieje na zdjęciach to wypożyczenie kosztuje 8 euro za dzień. Dodatkowo płatne są również alkohole importowane typu piwo (Heineken), rum Bacardi itp. Darmowe alkohole to te lane z plastikowych butelek, srednio smaczne i niestety ciepłe. Kelnerzy, barmani, obsluga 6/6. Mili, pomocni i uczynni! Reasumując- czy poleciłabym komuś ten hotel? Nie. Czy spędziłam tam poprawne wakacje? Tak, chociaż szkoda, że było po prostu dobrze bo za te pieniądze można znaleźć w Egipcie o wiele lepszy hotel (chociażby sąsiednie Jaz'y).

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wakacje poza sezonem

    Patryk 17.10.2025 | Termin pobytu: październik 2025 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Generalnie hotel jest ok, jedzenie jest znośnie, nie jest wybitne, jest go dużo ale lepiej jakby było mniej, za to miało więcej jakości, wszystko jest w zasadzie albo tłuste albo słodkie, nie ma nic specjalnego do wyboru oprócz mango, które były dostępne tylko przez 2 dni. Pokój który dostaliśmy był dość daleko od plaży jednak krótki spacerek na leżących wakacjach jest wskazany. Główny problem pokoju to kiepski stan łazienki, niektóre miejsca miały grzyba, a fugi były łatane kilkukrotnie. Na każdym kroku dostępna jest woda butelkowana, a woda w kranie jest ewidentnie filtrowana (czuć chlor), nie odważyliśmy się myć w niej zębów ale i tak czuliśmy się bezpiecznie jeżeli chodzi o wodę. Obsługa jak najbardziej na plus - miła i pomocna, czasami aż za bardzo :). Plaża należąca do hotelu chyba najlepsza w okolicy - szeroka, łagodne zejście do wody, woda nie ucieka podczas odpływu na ~700m tak jak w sąsiednim hotelu. W zależności od wybranego miejsca na plaży bar plażowy jest bardzo blisko albo bardzo daleko :) Baseny na plus, duze i można wybrać czy chcę się leżeć nad głośniejszym z dziećmi czy raczej na basenie gdzie są tylko dorośli. Pare tipów: - na plazy poproście ratownika o czerwoną flagę, mniej osób będzie podchodziło namawiając na wycieczki, nie zawsze działa ale zmniejsza częstotliwość. - nie jedzcie harissy jeśli na codzien nie jecie ostrych potraw :) - po prawej stronie mostu jest lepsza rafa Generalnie pobyt był udany ale bez szału, warto wspomnieć że Rosjan jest jak na lekarstwo, a sam hotel poza sezonem to bardziej niemieckie senatorium :)

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem