Opinie o Caribbean Soma Bay (ex. Caribbean World Resort)

Kategoria lokalna: 5

5.3/6
(96 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.6
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
4.8
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Zima 2015

    Zuzia nr rezerwacji: 5795336 14.09.2015

    Spędziłam w tym hotelu 2 tygodnie. Pierwszy tydzień był super mino kilku małych mankamentów: monotonne jedzenie .... Lecz 2 tydzień został totalnie popsuty przez najazd Egipcjan. Tu masakra. Wszędzie ich pełno, głośno , brak poszanowania odpoczynku innych gości. Dla personelu hotelu inni goście przestali się liczyć .Trudno było znaleźć wolny i czysty stolik . Nie można było w spokoju zjeść posiłku . Nie wspomnę o przekąskach w barze przy plaży. Cokolwiek tam się pojawiło to za raz straszne kolejki . Że maja duże rodziny to brali mnóstwo jedzenia ,że po prostu dla innych brakowało . Personel w pierwszej kolejności obsługiwał rodaków na próbę zwrócenia uwagi -nie rozumieli w żadnym języku co wcześniej nie miało miejsca. Rezydent hotelu na moje uwagi stwierdził,że są hotelem wielonarodowościowym i nic nie poradzi,ale moim zdaniem i innych Polaków w momencie pojawienia się Egipcjan inni goście czuli się jak intruzi a wręcz gośćmi gorszę kategorii. Gdy może kiedyś udam się po raz kolejny do Egiptu to będę szukała hotelu , który nie przyjmuje Egipcjan chcę tylko urlop spędzić w ciszy i spokoju a tego w 2 tygodniu zabrakło.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    hotel 5 prawie gwiazdek ;-)

    Tomasz , Kołobrzeg 15.06.2016

    Byłem 10 kwietnia 2016 po raz 3 w tym hotelu , i któryś tam w egipcie . Niestety tylko 15 % obłożenia jedzenie fatalne wybór pomiędzy ogórkiem a sałata nie wspominając o paskudnych pomidorach . Oczywiście jak by ktoś marudził to była ryba z grila spalona i wielkości szprotki i kraby też z grila wielkosci denka od szklanki , taki na sztuke bo pojeść nie było co . Oczywiście były też trzaski w postaci porcjowania wołowiny gdzie kucharz nakładający włożył mi podwójną porcję a starszy sali ( Mohamed ) zwrócił mu uwagę ze za dużo nakłada !! . Świadkami tego wydażenia była moja rodzina .... żal .Poszliśmy do Włoskiej restauracji , hmm i tu można by pisać długo , co ma wspólnego nazwa z jedzeniem ... prawie nic .Poza tym , jak to w Egipcie cóz pisać , plaża , baseny , jeden podgrzewany , ogólmnie spoko , czysto , schludnie , posprzątane , obsługa miła . Dołaczam zdjęcie wyposażenia dla gości na stałówce Niestety o godzinie 20 siedzieliśmy na kawie w looby i żywego ducha , hmm trochę głupio było ....w hotelu może być 1500 osób, no ale przy takim obłożeniu to nie dziwne . Prawie w ogóle rosjan kilkoro ukraińców i czechów reszta to egipcjanie .

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    Kiepsko

    Jarosław, Częstochowa 05.08.2014

    Hotel kiedyś 5*, ale obecnie to max. 3*. Cena absolutnie nieadekwatna do świadczonych usług.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    opinia o pobycie

    Andrzej, gdynia 15.05.2015

    ogólnie pobyt udany .

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Rozczarowanie.

    HANNA EWA, PRUSZKÓW 10.11.2021

    Nie polecam. Problem zaczął się od ręczników na plażę, miały być w pokoju. Niestety nie doczekałam się ich. Interwencje na recepcji nic nie dały. Zmarnowalam czas do południa następnego dnia. Po rozmowie z rezydentem przeniosłam się do innego hotelu. Zero zainteresowana klientem.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Piekny hotel, ale...

    Karolina 05.08.2015

    Treść: “W lipcu wraz z moja rodzina wybralismy sie do Egiptu z Rainbow Tours. Zaproponowano nam 5* Caribbean World Resort. Hotel przepiekny, czysty z ladna plaza i fantastycznymi basenami. Jedzenie rowniez mialo byc wysmienite, ale bylo raczej przecietne. Obsluga hotelu fatalna, zero usmiechu na twarzy i wszyscy jakby pracowali za kare. Ja rowniez pracuje i nie wyobrazam sobie traktowac w ten sposob klientow mojej firmy. Nie wspomne o wieczornych atrakcjach, gdyz szkoda na nie slow, animotarzy mimo, ze sie starali, nie mieli doswiadczenia i niestety byla to jedna wielka klapa. Niestety w nawet najpiekniejszym miejscu mozna sie zle czuc jezeli obsluga jest nie mila, jedzenie nie smaczne a animacje na bardzo niskim poziomie. Na spotkaniu z rezydentem zostalismy szybko poinformowani o atrakcjach hotelu a przez nastepne 20 min probowano nam sprzedac roznego rodzaju wycieczki. Jak sie okzalo bylismy bardzo niedoimformowani w temacie hotelu i co ma on do zaoferowania. Zproponowano nam dwa posiliki w restaurackach a la carte co bylo wrecz nie milym doswiadczeniem. Skusilismy sie na calodzienny wycieczke lodzia ze snorkowaniem, pobytem na malej wysepce Utopia z fantastyczna plaza, posilkiem na lodzi itd. Pan rezy dent tak zachwalal te wycieczke, ze trudno bylo sie oprzec. W rzeczywistosci dzien wycieczki okazal sie katastrofa!!!! Wejscie na lodz zbudowano z pary drewnianych skrzynek i ze bylo to wietrzny dzien wszystko bylo bardzo niestabilne. Moja mama i maly seynek byli przerazeni. przed wejsciem na lodz kazano nam wybrac sprzet do snorkowania z wielkich brudnych skrzyn gdzie wszystko bylo pomieszane. Samo snorkowanie nie bylo nawet interesujacym przezyciem. Pare rybek i pare raf koralowych, to wszystko. W upalny dzien zaloga nie miala wystarczajaco napojow, posilek tez pozostawial wiele do zyczenia. Wysepka z cudona plaza wygladala jak wysypisko smieci z setkami turystow. Mamy o wiele piekniejsze plaze w Trojmescie. Bylismy zdegostowani podejsciem zalogi lodzi do pasazerwo, ktora na koniec zbierala od kazdego napiwki. Po prostu smieszne. Skoro dla biura pordrozy najwazniejsze jest aby posprzedawac marne wycieczki, nie podajac akuratnych informacji o hotelu to ja dziekuje za takie uslugi. Absurd.Z cala pewnoscia nie bede juz korzystac z uslug Rainbow Tours i zrobie wszystko aby ostrzec innych przed wyjezdzaniem na wakacje z tego biura. Hotel na pewno nie byl 5 gwiazdkowy a rola rezydenta opierala sie na udzieleniu nie kompletynch informacji i sprzedazy wycieczek, ktore sa po prostu fatalnym przezyciem niz milym spedzeniem czasu. To nie jest profesjonalne podejscie do klienta. ”

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem