Opinie o Sea Gull

Kategoria lokalna: 4

4.9/6
(314 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.2
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
4.6
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Przyjemny hotel dla rodzin z dziećmi

    Łukasz 15.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Spędziliśmy w See Gull 8 dni od 5 do 12 czerwca. Hotel bardzo rozległy z kilkoma basenami i dwoma plażami z dojściem do morza. Obsługa bardzo serdeczna i miła, szczególnie na pierwszym basenie, obok zjeżdżalni. Pokój na warunki egipskie bardzo przyzwoity, przestronny o wysokim standardzie, oczywiście klimatyzowany. Niestety jesteśmy trochę zawiedzeni, gdyż w ostatnim dniu do godz. 12 zdajemy pokój i zostały nam odebrany opaski all inclusive, uprawniające do korzystania z posiłków, co przy dwójce małych dzieci ma ogromne znaczenie logistyczne w tych upałach i oczywiście finansowe, co RAINBOW nas zapewniał w warunkach umowy, pobyt od 5 do 13 czerwca na zasadach all inclusive, lecz niestety zostaliśmy bez napojów i pożywienia z małymi dziećmi a wylot dopiero w nocy! Dlatego ogromny minus dla RAINBOW I SEA GULL! Z pozostałych mankamentów bardzo przeciętne jedzenie, nie urozmaicane i ubogie, ciągle się powtarzające. Dla dzieci na śniadanie oprócz płatków i naleśników w zasadzie nic nie było. Z owoców pomarańcze, mango i jabłka i to na tyle! Także jedzenie 3/10. Bardzo mało animacji dla dzieci i jeszcze w języku rosyjskim, w innych hotelach jest to inaczej rozwiązywane. Mimo wszystko hotel polecam z małymi niedociągnięciami.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Źle nie było, a wspaniałe wcale

    ROBERT, BYTOM 07.08.2022 | Tagi: do 25 lat, w parze

    Mało miejsca na jadalni, jedzenie monotonne, brak wolnych stolików, niedobre drinki, wieczorem bar otwarty tylko w lobby, brak wi fi w hotelu. Pokoje codziennie sprzątane, woda butelkowana codziennie uzupełniana, za dodatkową opłatą (napiwki) lepsze traktowanie 😅

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    opinia z pobytu

    JUSTYNA, DABROWA GORNICZA 18.04.2025 | Termin pobytu: marzec 2025 | Tagi: 46-55 lat, ze znajomymi

    Gdyby nie okropny przydział pokoju wszystko byłoby w najlepszym porządku. Pomimo interwencji u menadżera hotelu i zamiany pokoju , która była i tak nie korzystna jak się okazało w godzinach nocnych- trudno powiedzieć mi o komforcie . Hotel bardzo ładny , zadbany i czysty ale brak ciszy na utopię w godzinach nocnych był nie do zniesienia. Pokoje były usytuowane - pierwszy nad przepompownią - huk silników maszyn , drugi po zamianie - nad kuchnią , która pracowała bardzo głośno od 22 - giej.I może dało by się to jakoś znieść to niestety okna się nie zamykały - były poprostu zepsute. Nie przeszkadza mi życie nocne gości ale huk był bardzo duży. Jedzonko przepyszne, obsługa bardzo sympatyczna, ale sen niemożliwy- szkoda że przed wylotem nie dało się wybrać pokoju!

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Nasz świąteczny wypoczynek w Sea Gull

    Henryk, Stanowice 07.01.2020 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Hotel w samym centrum Hurgady (Sheraton) a pomimo to lokalizacja in plus, można było dużo przeżyć na zewnątrz hotelu. Obsługa, wyżywienie super.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Opinia o hotelu Seagull

    Katarzyna, Swinna 15.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Byliśmy w nowej części hotelu Resort, pokój ładny i duży z widokiem na główną ulicę. Pokoje sprzątane codziennie. Obsługa bardzo sympatyczna i uśmiechnięta. Plaża niezbyt duża. Dostęp do dwóch dużych basenów oraz jednego basenu że zjeżdżalniami. Można korzystać z dwóch stołówek. Przy plaży także można zjeść posiłki z różnych kuchni świata. Na śniadanie mały wybór jedzenia oraz mało owoców. Po za tym jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Kolejny fajny wypoczynek

    ELZBIETA JOZEFA, BABIMOST 17.06.2019 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Kolejny już raz ( trzeci ) odpoczywaliśmy z małżonką w hotelu Sea Gull . Z pobytu jesteśmy zadowoleni , a przede wszystkim co nas mile zaskoczyło, to powitanie przez niektórych Egipcjan ktorzy to nas zapamietali z poprzednich wyjazdów. Przemiła mloda Pani rezydent która w sposób dla jej funkcji nam doradzała . Gwarantowana przede wszystkim dobra pogoda i miły rodzinny nastrój. Jeżeli środki finansowe pozwolą , to kolejny wyjazd napewno - SEA GULL

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Wyjazd finalnie udany, ale nie z uwagi na hotel

    Grzegorz, --- 04.10.2021 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Na początku warto wspomnieć, że hotel wybraliśmy z uwagi na jego lokalizacje. Zależało nam na hotelu położonym w centrum miasta, jednocześnie posiadającym własną plażę. Liczyłem się z tym, że nie będzie to najlepszy możliwy hotel, jednakże myślałem, że 4 gwiazdki to gwarancja jakości i czystości... Hotel okazał się spory, świetnie zlokalizowany, jednak jakość proponowanych pokoi jest bardzo zróżnicowana. W dniu przylotu zaproponowano nam pokój, który w polskich warunkach nie otrzymałby 3 gwiazdek. Wystarczyło poprosić o zmianę, a obsługa zaproponowała nam pokój o 2 klasy wyżej, w innym budynku. Jedzenie - mały wybór, ale wszystko było smaczne. Obsługa uprzejma, pomocna i uśmiechnięta. Plaża (ta od północnej części) choć mała, to świetna. Baseny czyste i zadbane. Ogólnie polecam, ale warto na dzień dobry poprosić o pokój w nowszej lub wyremontowanej części hotelu.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Sea Gull

    Jolanta, --- 15.07.2014 | Tagi: 56-65 lat, ze znajomymi

    Ogólnie fajnie, położenie -marzenie-woda (morze i baseny) i miasto. Warto skorzystać z zabiegów upiększających(2 zabiegi maseczki,depilacja nitką)20$. Troche uważać na rejsy -NIE MA polskojęzycznego (mimo zapewnień) opiekuna,rafy też się nie zobaczy. Ale cena do przyjęcia więc nie jest tak źle. Mankament ciepłe- zimne napoje szczególnie dodawane do drinków ale bez tego można się obyć.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Sea Gull po raz dziewiąty

    BOGUSŁAWA, TYCHY 28.01.2020 | Tagi: powyżej 65 lat, ze znajomymi

    Byłam w tym hotelu 9 razy . Z różnych biur podróży . Wg recepcjonisty Reinbow wykupuje u nich tanie pokoje .To niestety mogłam odczuć w czasie pobytu . Pokój na 4 piętrze nad ryczącymi 24h/24h lodówkami kuchennymi , z widokiem na budowę , na której pracowano różnymi , hałasującymi maszynami od 7.00 do 23.00. O wyjściu na balkon nie było mowy. Na interwencję w recepcji odpowiedziano , że takie pokoje wykupiło biuro podróży . Co prawda w pokoju głównie się śpi ale też mieszka .Leciałam tym pechowym lotem ENT1143 , który zawracał do Katowic , zamiast o 11.35 byłam na miejscu o 15.30 . Przez 4 h byliśmy w samolocie bez kropli wody , na lotnisku były dostępne tylko słodkie napoje . A przenoszenie cateringu , bagaży i przesiadka spowodowały , że nikt nie zadbał o tak podstawową rzecz jak woda . Już przy odlocie poczułam , że jestem jako klient lekceważona , Pani w punkcie informacji nie przerywając rozmowy z koleżanką podała nr lotu . W mailu przeczytałam , że mam otrzymać nr kontaktowe do rezydenta , kiedy o to zapytałam Pani wskazała małą stojącą na ladzie tabliczkę i powiedziała niech sobie pani zrobi zdjęcie????? Po przylocie na lotnisku był Egipcjanin , który słabą polszczyzną instruował ludzi co mają robić , byłam w Egipcie 17 raz więc starałam się ludziom pomóc . Po wyjściu z lotniska znów Egipcjanin z tabliczką Reinbow wskazywał jak dojść do parkingu . Przy autokarach stało 3 rezydentów i wskazywali odpowiedni autokar . Niestety w autokarze siedzieliśmy 40 minut , nie wiem w jakim celu , nikt nie wsiadał ,nikt nic nie mówił . Potem , chyba Rezydent , wsiadł do autokaru , wybełkotał coś przez mikrofon i wręczył nam skoroszyty z informacjami . Następnie wysiadł , a wsiadło 2 Egipcjan z którymi dojechaliśmy do hotelu. Jeden z nich wysiadł , drugi zabronił wysiadania , czekaliśmy ok.15 minut . Następnie na machnięcie ręką pozwolono nam wysiąść , po zabraniu bagaży autokar szybko odjechał , nie byłam pierwszy raz więc wiedziałam co mam zrobić ale ludzie będący pierwszy raz byli zagubieni . Nikt się nimi nie zajął , nie pomógł w recepcji , ( nie wszyscy znają język angielski) , dobrze , że moje drobne banknoty dolarowe posłużyły tym ludziom w dostaniu się do pokoju . Nie poszłam na zebranie informacyjne ponieważ wszystko już zwiedziłam i przyjechałam relaksacyjnie .Mam tylko pytanie , dlaczego zebrania innych biur są w godzinach wieczornych czy popołudniowych , a z Reinbow zawsze w czasie lunchu - 13.00- 14.00 ( plaża i lunch). Dlaczego rezydent z Tui oprowadził swoich klientów po całym hotelu , informując co , gdzie , kiedy łącznie z plażą . Nie dziwię się , że to biuro przejmie większość turystów , spotykał się z chętnymi co drugi dzień , zawsze wieczorem , żeby nie przerywać wypoczynku w ciągu dnia. Na ostatnie spotkanie poszłam ciekawa organizacji wyjazdu , Pani Rezydentka spóźniła się 35 minut , nie zainteresowała się klientami, wystawiła kartkę z godzinami odlotów i znów rzekła , proszę sobie zrobić zdjęcie. Na lotnisku nie było żadnego przedstawiciela biura , ani nawet kontrahenta . W autokarze siedział Egipcjanin , który podał nam nr check-in 17-18. Okazało się , że nasz samolot jest znowu opóźniony ok.2h , a nr check-in to 2-3 . Musieliśmy sami za tym biegać , żeby coś wiedzieć . Kiedy w samolocie przeproszono za opóźnienie , które wynikło z tego , że zawracano do Katowic ludzie ryknęli śmiechem , a jeden z pasażerów stwierdził to widocznie już taka tradycja . Nie wiem czy pojadę kiedyś z BP Reinbow . Byłam rozczarowana organizacją , rezydenturą ,wykupieniem pokoi , opieką itd.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wczasy

    Sławomir 29.10.2019 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Było fajnie.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem