Opinie o Sea Gull

Kategoria lokalna 4

4.8/6
(284 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.1
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
4.7

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Sea Gull centrum miasta

    Grzegorz 30.06.2024

    Hotel Sea Gull w Hurghadzie ma świetną lokalizację w samym centrum, co jest dużym plusem. Oferuje liczne baseny i jest podzielony na nową i starą część, co daje różnorodność w wyborze zakwaterowania. Wyżywienie było bardzo dobre, ale hotel wymaga remontu. Plaża w hotelu Sea Gull jest podzielona na dwie części. Jedna część plaży jest przy restauracjach, a druga część to zatoka. Plaża jest bardzo ładna i zadbana.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Przyzwoicie

    Michał, Skierniewice 14.04.2015

    Hotel przyzwoity w dobrym położeniu z obszerną plażą i podgrzewanymi basenami. Duży wybór jedzenia, jedzenie dobre. Animacje niestety tylko dla głownych gosci czyli Rosjan i mieszkańców byłego ZSRR którzy stanowią 90-95% gosci hotelu. Czystość średnia aczkolwiek to Egipt więc nie ma co wymagać standardów europejskich. 4 gwiazdek ten hotel nigdy by nigdzie nie dostał. Atrakcje dla dzieci mini zoo itp. Zjeżdżalnie wodne. Napoje alkoholowe w opcji all niezbyt dobre, słabe o zawartości alkoholu max 15%. Osobliwością była "Finlandia" w plastikowej butelce z etykietą odbitą na xero odziwo z egipską banderolą. Ale w tym kraju nie ma czegos takiego jak chroniony znak towarowy. W barze przy basenie piwo z butelek nie nalewaka - lokalne Stella . Wymeldowanie do godziny 12tej ale bez problemu można jeszcze później przed odlotem korzystać z restauracji i barów. Trzeba znać rosyjski gdyż obsługa nie zna języka angielskiego i cięzko się dogadać. W barch jest troszkę lepiej ze znajomością języka angielskiego. Co przekłada się na obsługę i klient nierosyjskojęzyczny dostaje lepsze napitki, lub dyskretne uwagi aby przyjśc za 5 minut.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wszystko ok

    IRYNA, Warszawa 31.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Mały tereń do pływania, nie wolno wyplyczać poza boje, ratownik pilnuje. Odpoczywają prawie sami rosjanie. Miłą obsługa, personel uprzejmy. Jedzenie nie jest zle, ale brakuje owoców i sałatek. Teren hotelu jest zadbany. Pokuj mieliśmy dobry, ale za głośna klimą i lodówka. Wcale ok, twarda 4.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Ogólnie dobry

    Magdalena, Wroclaw 12.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Ogólne ocena dobra,pokoje ( z nowej części ) czyste i przestronne. Obsługa bardzo miła, sympatyczna i zawsze pomocna. Baseny fajne ale ciężko znaleźć wolny leżak. Minus za organizację barów, kawa w innym barze , lody w innym i wino w innym , trzeba było biegać od jednego do drugiego. Jedzenie monotonne. Lunch najlepszy przy plaży. Aquapark fajny , ale i tak większość czasu spędzaliśmy na wycieczkach , myślę że ciężko byłoby wytrzymać cały turnus jedynie w hotelu. Położenie super w samym sercu Hurghady - w dzielnicy Sheraton, więc wszędzie blisko. Sprzedawcy trochę nachalni.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem