Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
jeśli miala bym opisać pobyt w hotelu to : +plaża, dwie plaże- bardzo na plus. pracownicy plaży naprawdę na wysokim poziomie. +dużo stolików w restauracjach, jedzenie też ok, typowe hotelowe. +obsługa w hotelu bardzo pomocna. +sprzątający jak najbardziej na plus. - w pokoju który mieliśmy, łazienka naprawdę obrzydliwa, stara, zaniedbana i zużyta. - prosiłam o łóżeczko dla niemowlaka, składając rezerwację. potem na miejscu w hotelu prosiłam 3 razy.. gdyby nie mój znajomy egipcjanin, który interweniował w tej sprawie z zewnątrz.. nie doczekała bym się na łóżeczko. - przez dwie noce pracownicy kuchni, byli bardzo głośno. nie dało się spać. kiedy interweniowałam w recepcji, owszem poszla tam ochrona, faktycznie zrobiło się cicho.. ale tylko na 10 minut.. potem bylo jeszcze gorzej.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokoje rodzinne to jedna porażka - wysoko i brudno, lepiej kupić zwykły pokój ale i tak się trzeba nachodzić. Na 2+2 dali 2-osobowy pokój bez miejsca na dostawkę (nie mówiąc o dwóch). Transfer z lotniska OK, na lotnisko SŁABO (pan z zerowym angielskim, bus do którego walizki/wózek ładuje się przez okno). Jedzenie OK, czystość - zależy jak trafisz (kto sprząta). Super wycieczki fakultatywne w hotelu.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Organizacja wycieczki przebiegła sprawnie, a sama obsługa hotelowa – z wyjątkiem recepcji – była uprzejma. Niestety, to jeden z niewielu pozytywnych aspektów pobytu. Jedzenie choć powtarzalne, było smaczne i nie sprawiło problemów żołądkowych, co można zaliczyć na plus. Na recepcji byliśmy ignorowani, jakby nas w ogóle nie było. Pokój, który miał być przygotowany dla czterech osób, okazał się brudny i kompletnie nieprzygotowany – dwa łóżka dla czterech osób, klimatyzacja niesprawna, z instalacji elektrycznej kopał prąd, a z odpływu brodzika wylewała się woda pod umywalką. Po interwencjach dostaliśmy dodatkowe, brudne łóżko i propozycję zmiany pokoju na jeszcze gorszy standard, bez balkonu. Wszędzie panował brud i zapuszczenie. Cała polska grupa została zakwaterowana w starej części hotelu, podczas gdy goście z Rosji trafili do nowej. Drinki były rozwodnione i sztucznie barwione, a próba kontaktu z rezydentką zakończyła się wyłącznie przyjęciem zgłoszenia – bez żadnych działań. Gdyby nie dodatkowe wycieczki kupione poza biurem Rainbow, cały pobyt uznalibyśmy za całkowitą porażkę. To zdecydowanie nasz ostatni wyjazd do tego hotelu. Nie polecamy.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Stare meble w pokojach. Jedzenie katastrofa. Malo owoców. Arbuzów nie ma wcale tylko za odpowiednią dopłata.