Opinie klientów o Hotel Mazuria

4.6 /6
11 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
4.1
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
3.9
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

BOGUSŁAW, Muszynka 15.05.2023
Termin pobytu: maj 2023

Mrągowo super lokalizacja

Brak lodówki ,iklimatyzacji.Jedzenie bardzo pyszne.Obsluga bardzo miła. Super salny ,parowa i podczerwien.Widok piękny z pokoju na jezioro

4.0/6

ELZBIETA, CHORZÓW 31.08.2021

Plusy i minusy

Wróciliśmy parę dni temu z hotelu. Nasza ocena jak na 3* bardzo słabe 4. Plusy - bliskość jeziora, własny sprzęt do pływania po jeziorze, obecność animatorki, uprzejmy personel, mili recepcjoniści i bardzo pomocna Pani recepcjonistka. Minusy - począwszy od pokoju, w którym niestety czuć było wilgoć, uschnięty bukszpan na mini tarasie, brudne krzesła i stoliki, śmieci za szafkami nocnymi w sypialni, twardą dostawkę do tego stopnia, że prosiliśmy w recepcji o dodatkową kołdrę żeby położyć na łóżku. Śniadania bardzo monotonne. Każdego dnia parówki (czasem zdarzały się zimne), jajecznica i bardziej uduszona niż podsmażona kiełbasa, wędlina, pasztet, jajka z majonezem, sery, biały ser, ogórek i pomidor, płatki, mleko, miód ... Niby w domu je się podobnie, ale będąc na wczasach chciałoby się zjeść coś innego np.ryby ( tam ich chyba nie brakuje) pod różną postacią. Taki zestaw był każdego dnia. Kolejna sprawa spa. Mieliśmy w cenie cały dzień jak się okazało wstęp od 18 roku życia. Jeśli dotyczyłoby to pobytu w saunie jestem w stanie zrozumieć, to zabronienie korzystniania z jacuzzi zewnętrznego gdzie idzie np cała rodzina nie rozumiem. Tak więc dwie osoby z nas nie skorzystały z tej przyjemności. Samo spa małe ale nowe, obsługa również bardzo miła i pomocna. Na ostatnim piętrze jest stół do bilarda. Drink bar, na parterze hotelu gdzie wychodzi się z drinkiem na leżaki i można podziwiać jezioro czynny od czasu do czasu. Ceny podobne jak w innych hotelach. Hotel bardziej dla osób które traktują go jako bazę wypadową, ani nie opłacamy ani nie odradzamy.

1.5/6

Wojciech, Żyrardów 20.06.2021

Rainbow?_tygodniowy wyjazd do hotelu Mazuria

Tygodniowy pobyt w hotelu Mazuria z dojazdem własnym. Po wielu perypetiach związanych z organizacją wyjazdu przez wyjątkowo niekompetentnego i nieudolnego pracownika biura podróży, zdecydowaliśmy się zakończyć naszą przygodę z tym biurem, z którym byliśmy związani od kilku lat i którego byliśmy stałymi klientami. Hotel Mazuria skromny, wyposażony w niezbędne sprzęty, każdy mebel "z innej parafii". Pokoje sprzątane tylko na życzenie klienta, akcesoria typu papier toaletowy dostarczany przez obsługę hotelową tylko na prośbę klienta. Brak klimatyzacji w pokoju, nieuzupełniana woda butelkowana, co przy obecnych upałach jest bardzo uciążliwe. Balkony między poszczególnymi pokojami przedzielone przezroczystą pleksą, w sytuacji palących papierosy sąsiadów na balkonie jest to kłopotliwe bo dym z łatwością przedostaje się do pokoju obok, chyba, że chcemy się dusić w zamkniętym pokoju. Wyżywienie monotonne, śniadania ubogie, codziennie jajecznica, smażona tłusta kiełbasa z cebulą, parówki, kiepskie wędliny i sery, mało owoców - arbuz, jabłka. Hotel mógłby postarać się o bardziej zróżnicowany jadłospis, na obiad przez kilka dni pod rząd na obiadokolację smażona ryba, jeden rodzaj zupy. Na deser owoce egzotyczne w syropie z puszki. Do obiadokolacji brak wody do picia! to skandal i nie spotkałam się z taką sytuacją w żadnym z hoteli w których dotychczas przebywałam. Obsługa hotelowa: w dniu przyjazdu do hotelu nieuprzejma pani w recepcji wybiera klientów, których obsługuje w pierwszej kolejności, może klienci Rainbow nie są klientami premium? Panią rezydent znam jedynie z imienia i nazwiska. Oprócz kartki z numerem telefonu, którą otrzymaliśmy w recepcji pani Zuzanna Z. nie objawiła się ani razu. Nie próbowała nawiązać z nami żadnego kontaktu, a przecież zgodnie z informacją na stronie biura podróży: "Rainbow organizuje szereg aktywności dla dorosłych w miejscowości turystycznej. Codzienne zajęcia ze stretchingu zapewnią Ci wspaniała porcję energii na cały dzień. W trakcie swojego urlopu będziesz mógł też wziąć udział w zajęciach z nordic walkingu oraz poznasz uzdrawiającą moc jogi. Inne zajęcia jakie będą prowadzić nasi specjaliści to np. pilates, zumba, warsztaty taneczne, kulinarne, warsztaty rękodzieła". Rzeczywiście do tej pory jestem zdezorientowana, za co właściwie zapłaciliśmy Rainbow...Chyba za pośrednictwo w czymś co okazało się fikcją. Cena podstawowa obejmuje usługi których po prostu NIE BYŁO m.in. opiekę rezydenta. Ponadto obejmuje także organizację aktywności dla dorosłych m.in.: stretching, zajęcia z jogi, nordic walking, spacery po okolicy, gry towarzyskie i wieczory integracyjne; i dodatkowo zajęcia prowadzone przez specjalistów, np. pilates, zumba, warsztaty taneczne, kulinarne, warsztaty rękodzieła i inne. Jedyny plus całego pobytu to okolica, piękna przyroda, spacery. Jeśli wyjeżdżacie własnym samochodem to warto zwiedzić kwaterę Hitlera czy Mikołajki, popływać tam statkiem po jeziorze. Reasumując: Mazury TAK! jednak nigdy więcej z takim organizatorem jak Rainbow!!!
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem