Opinie klientów o Hotel Trofana

4.9 /6
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.9
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.9
Rezydent
4.3
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Marek, GDAŃSK 07.08.2021

Hotel Trofana Międzyzdroje

Położenie hotelu w mojej ocenie optymalne. Na tyle daleko od promenady aby spać spokojnie i na tyle blisko aby dojść w dwie minuty. Hotel czysty ale bez widoku na morze. Dwa budynki stary i nowy, być może z 4-tego piętra jest szansa na widok morskich fal, ale wszystko co poniżej daje tylko możliwość zagrania w karty z sąsiadem z drugiego budynku.Pokój de lux z dużym balkonem, klimatyzacją, lodówką i czajnikiem z codzienną możliwością uzupełnienia zapasów kawy i herbaty oraz wody butelkowanej zaliczam na duży plus. Serwis sprzątający codzienny, a pokoje czyste i w zasadzie nowe (w nowej części, nie wiem jak w starszym skrzydle) TV z kanałami niemieckojęzycznymi, a z polskich króluje TVP plus Polsat i TVN. Basen niewielki czysty ale czynny 9:00 -22:00 moim zdaniem otwierany za późno i zamykany za wcześnie. Brak parkingu przy hotelu, tzn. jest kilka miejsc ale widocznie są one dla specjalnych gości zawsze stało tam kilka aut i nie wiadomo na jakich prawach, można podjechać wyładować walizki pod hotelem, ale potem należy odstawić auto na parking (są 2 w odległości około 50 m od hotelu 40 zł doba (08.2021). Śniadania ok, duży wybór nabiału, wędlin, jest coś na ciepło typu parówki czy jajecznica, pieczywo świeże, drożdżówki, soki i banany. Kawa i herbata tylko na śniadanie i stanie w kolejce niestety ponieważ ekspres obsługuje pani i chwile to musi potrwać. Jakość kawy cappucino niestety beznadziejna. Obiado- kolacje i tutaj chwila zadumy, zimny bufet bardzo dobry i dodatkowy plus za wędzone ryby natomiast dania na ciepło z bemarów beznadziejne totalnie bez polotu, bez smaku, bez komentarza. Hotel w zasadzie zdominowany przez turystów z niemiec w wieku emerytalnym co owocowało spokojnymi nocami i w ogólnej ocenie zaliczam to na plus. Reasumując oceniam to miejsce pozytywnie ale mając wybór zrezygnowałbym z wątpliwych dań obiadowych pozostając przy samych śniadaniach. Międzyzdroje proponują bardzo duży wybór kulinariów więc może to być bardziej atrakcyjne.

4.0/6

Paulina 14.08.2021

Obiegtywne spojrzenie na hotel Trofana...

Jeśli chodzi o plusy to z pewnością lokalizacja bo hotel jest usytuowany blisko molo i promenady, Pani sprzątająca codziennie odwiedzająca pokój i dbająca o czystość do tego bardzo serdeczna , pokój ładny pomijając łazienkę z rozwalającą się kabiną prysznicową...Natomiast na minus monotonne śniadania, codziennie te same posiłki, krótki czas obiadokolacji od 17 do 18:30 a do tego brak ciepłych napojów tj. herbata do obiadokolacji co dla mnie jako rodzica z małym dzieckiem było dużym minusem, zwłaszcza, że hotel nie ma w wyposażeniu pokoju czajnika elektrycznego, a chcąc napić się herbaty trzeba zapłacić 12zł w hotelowym barze, idąc dalej woda w basenie bardzo zimna chyba że ktoś zamierza przygotować się do morsowania to polecam, brak parkingu, a na koniec jestem bardzo rozczarowana, gdyż w ofercie były zawarte animacje, z czego biuro Rainbow się nie wywiązało tłumacząc się małą ilością osób z dziećmi co minęło się z prawdą bo połowa gości hotelowych była z dziećmi w różnym wieku...mam nadzieję że opinia będzie pomocna dla Państwa.

4.0/6

Bartosz 14.08.2021

Luksus czyli prawda czy prawie prawda?

Zacznijmy od pośrednictwa w postaci Rainbow. Wakacje tygodniowe za ponad 5300 złotych w Polsce. Zdecydowanie, powinno to kojarzyć się z luksusem, przepychem, lepszą jakością od typowego apartamentu u Janusza co sezonowo wynajmuje lokal w kurorcie nadmorskim. Jak jest w rzeczywistości? Hotel 4* robi wow! Recepcja przyciąga wzrok i sprawia że możesz poczuć sie jak w super apartamentowcu za granicą. Pokoje okej, duże, wygodne, codziennie sprzątane, z klimatyzacja oraz dużym tarasem. Warto pamiętać że to pokoje deluxe, gdy nie wybiorą Państwo tej opcji to trafia Państwo do części 3* w której już nie jest tak ciekawie, ale to warto zapoznać się z dodatkowymi informacjami w internecie i w opiniach google. Hotel posiada basen i spa. Minus za brak ręczników basenowych, szlafroków w cenie hotelu, zimne powietrze w strefie SPA i zimną wodę w basenie a także małą ilość leżaków.. aż 3.. Na plus zaliczamy, jacuzzi, saunę parową i fińską. Obsługa hotelowa na bardzo wysokim poziomie. Pomocni, rzetelni, zawszę pozytywnie nastawieni. Przejdźmy do wyżywienia i tu zdecydowanie poniżej oczekiwań. Śniadania ciągle te same czyli: frankfuterki, kiełbasa na wodzie, jaja sadzone i jajko mieszane + dodatki.. Ale do przeżycia. Zdecydowanie zastanawiłbym się drugi raz nad zakupem obiadokolacji. Tych niepolecam. Jedzenie mdłe, niejakie, mały wybór, wieje trochę barem mlecznym. Ogólnie za ta cene jedzenie się nie kalkuluje. Tanie produkty, aro, mlekpol, dodatki ciagle te same. Z czasem zaczęliśmy przynosić własny pasztet, by w końcu zjeść coś innego, coś z odrobiną przypraw. Tutaj ogromny minus, bo kwota za wyjazd jest ok 150% droższa niż przy standardowej ofercie wakacyjnej nad morzem a standard żywieniowy jest zdecydowanie poniżej oczekiwań. Każdy chce zarobić, rozumiem ale gdy pojawia się wiele opinii negatywnych o jedzeniu, warto coś zmienić bo ludzie jadą wypocząć i mówiąc kolokwialnie "się nażreć". Jeśli chodzi o rainbow... cena z kosmosu a dzień przed wyjazdem info o braku animacji dla dzieci, jogi opisanej w ofercie, spacerów z rezydentem i innych. Wiemy jest koronawirus, ale skoro jest on z nami już ponad 1.5 roku może warto uwzględnić to w cenie, bo sam pobyt z wyżywieniem za 5.5 tys w POLSCE bez dodatkowych atrakcji, jest nieporozumieniem. Wybralibyśmy wakacje za granicą lecz to na chwilę obecną niemożliwe ale w przyszłosci zdecydowanie lepiej przeznaczyć te pieniądze na wyjazd zagraniczny. Obsługa, recepcja super. Właścieciel zapewne też gdyz ma smykałke do biznesu. Ale warto przemyśleć wyżywienie i ocieplenie strefy komfortu. Minus za brak parkingu. Trzeba działać samemu, najlepiej z miesiąc wcześniej i niestety jesteście skazani na dodatkowy wydatek rzędu 300 zł za tydzień. Minus opłata klimatyczna. Powtórze wakacje za 5.5 tys i jeszcze dopłaty... serio? Oprócz tych minusów, fajnie że wszędzie blisko i jest co robić gdy pada ale warto zastanowić się nad pewnymi zmianami.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem