Opinie klientów o Jantar Ustka

5.5 /6
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.8
Obsługa hotelowa
5.9
Plaża
6.0
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.9
Rezydent
6.0
Sport i rozrywka
5.6
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

IRENEUSZ, WARSZAWA 05.10.2021

Wypoczynek po sezonie

Hotel posiada świetną lokalizację . Blisko do morza , niedaleko do centrum miasta . W hotelu czysto , niewielki basen , sauna - wystarczające na wypoczynek . Posiłki przyzwoite , desery wyśmienite . Obsada recepcji miła i uczynna , kelnerzy w restauracji bez uwag . Serwis sprzątający wyjątkowo skrupulatnie wydzielał papier toaletowy . Pomimo to szczerze polecam hotel Jantar w Ustce . Tydzień urlopu bardzo szybko minął .

6.0/6

Anna, Chełmno 20.07.2021

jantar ustka lipiec 2021

Udany pobyt, trafiliśmy na dobrą pogodę (95% bez deszczu :) ), dobra lokalizacja, wspaniała obsługa, wspaniały wypoczynek. Polacam.

6.0/6

Magda Wloclawek 08.06.2023
Termin pobytu: maj 2023

było super

polecam, hotel bardzo ładny, czysty jedzonko dobre. restauracja w hotelu bardzo smaczna , strefa spa w sam raz:)

4.0/6

Marek, Stróże 06.10.2021

Nie wszystko złoto co się świeci

Pobyt ogólnie mogę zaliczyć do udanych. Pogoda słoneczna, ciepło, widać że Ustka potrafi spożytkować porządnie opłatę klimatyczna w hotelach... Hotel od wejścia czysciutki, widać że przykładają wagę do czystości miejsc wystawionych na widok publiczny. Bardzo smaczne obiady oraz sympatyczni barmani z którymi można było o wszystkim pogadać i wypić dobrego drinka. W pokoju schludnie, czysto (na pierwszy rzut oka). Tyle z plusów. Minusy: Zero serwisów pokojowych na czas (zgłaszałem na recepcji to chyba z 3 razy a i tak za każdym razem mieliśmy serwis już gdy wróciliśmy do pokoju), płatny parking przyhotelowy - poważnie? Człowiek buli 4 tys zł za pobyt dla dwóch osób i jeszcze chcecie aby płacić za parking? (Na szczęście są parkingi przy drodze), bardzo monotonne śniadania, codziennie podają to samo, paskudna (wręcz ohydna) kawa z nowych ekspresów Jury (odradzam ich używać), open bar jeśli bierzecie ofertę all inclusive jest czynny tylko do 21 ! Po tej godzinie nalicza wam normalnie za drinki do rachunku (radzę wam to zmienić przynajmniej do 22-23 bo jest to tragedia - dorośli ludzie raczej nie chodzą o tej porze spać, no chyba że jest to taki haczyk żeby przypadkiem nie zużyć w tej cenie pobytu zbyt wiele alkoholu). Czesc osób w hotelu (zwłaszcza panie Ukrainki) chodzą tam jakby z przymusu? Na wszystko krzywo patrzą, każdemu na ręce, zero uśmiechu. Barman był początkowo na urlopie... - postawiliscie na barze na jego zastępstwo osobę bardzo do tego niekompetentna która nawet nie umiała zrobić poprawnie kawy z mlekiem (dała mleko osobno!, A sama kawa była nie do wypicia). Wrócił z urlopu pan barman i w końcu była pyszna kawa.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem