Opinie klientów o Auramar Beach Resort

5.2 /6
122 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.7
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.5/6

HANNA, BYDGOSZCZ 19.09.2019

Wspaniałe wakacje

Hotel doradziła Pani z biura Rainbow- początkowo wybraliśmy inny, czterogwiazdkowy. Hotel ma trzy gwiazdki i jest to w pełni uzasadnione: wyposażenie, windy, łazienki itd. są stare i trochę podniszczone. Ale jest czysto, ręczniki zmieniane codziennie. Bardzo duży wybór jedzenia. Sprawna obsługa, miłe zwłaszcza osoby z Ukrainy. Na basenach nie ma tłoku, dużo wolnych leżaków (pierwsza połowa września). Najważniejsze jednak jest wspaniałe położenie na klifie nad plażą! Ocean bardzo przyjazny i wcale nie zimny. Dla amatorów spacerów przepiękne spacery wzdłuż plaży do Albufeiry, urokliwego miasteczka. Polecam też wycieczki łodziami- zwiedzanie jaskiń. A dla tych, którzy nigdy nie byli-wycieczka do Lizbony: krótki rzut oka, ale zostawia wrażenia i zachęca do ponownego przyjazdu.

5.5/6

Barbara, Bytom 29.08.2022

Portugalia od deski do deski

Hotel położony bardzo ciekawie, na klifie. Plaża szeroka, ocean ciepły. Można również odpocząć na leżakach przy basenie. Bardzo miła obsługa. Do miasteczka przyjemny spacer plażą.

5.5/6

Grażyna, Czeladź 24.08.2016

Hotel

Hotel jest w podeszłym wieku,ale otoczenie,zieleń,położene wynagradza pewne niedociągnięcia. Jedynie obsługa przy barże przy basenie powinna bardziej przykładac się do swoich obowiązków polecam ten hotel

5.0/6

Aga, Kraków 25.08.2014

PIĘKNE MIEJSCE

Pobyt bardzo udany, hotel pięknie położony, OBSŁUGA HOTELOWA ok. Rezydent-pan Sebastian niekompetentny-informuje gości z Polski, że nie ma możliwości otrzymania tzw. "lunch-boxów" w dniu wyjazdu na całodzienną wycieczkę, co jest nieprawdą, bo taka możliwość w hotelu istnieje i wystarczy zapytać o to w Recepcji i zamówić! Program wycieczek dodatkowych bardzo ubogi i organizowany w dni, które są najmniej atrakcyjne (np. nieczynny targ owoców i ryb w poniedziałek w miasteczkach, które odwiedzamy i gdzie targ (nieczynny)jest pokazywany jako główna atrakcja))
117181931
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem