Kategoria lokalna: 4
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Właśnie wróciliśmy z tygodniowego pobytu i wrażenia są mieszane, plusy to bardzo dobre jedzenie, hotel położony w niewielkiej odległości od plaży, minusów jest niestety znacznie więcej: przede wszystkim to brak możliwości komunikacji z obsługą hotelową w języku angielskim czy niemieckim (za wyjątkiem pracowników recepcji) a więc pomimo zamówienia soków bez lodu serwowany jest lodowaty sok:( , animacje również tylko w języku hiszpańskim, w dniu wyjazdu śniadanie pozostawało wiele do życzenia-bez soków, mleka do kawy, w bardzo ubogiej formie-fakt wyjeżdżaliśmy z hotelu ok 6 rano ale zgodnie z ofertą śniadanie powinno być w normalnej formie, bardzo zimna woda w basenie, podczas posiłków hałas tłukących się naczyń oraz spadających sztućców, pokój z widokiem na śmietniki...
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel przeciętny,plaża mimo zapewnień katalogu nie uruchomiona do końca pobytu,teren hotelu ciasny-w katalogu wyglądało na duuużą przestrzeń,imprezy fakultatywne zwł park Donana--reklamowane przez rezydenta- zorganizowane fatalnie.Ogólnie-kiepski wybór
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ocean i otoczenie na 5 gwiazdek, czego nie można powiedzieć o pokojach hotelowych, łazienki malutkie, wystrój z lat 90, pokojówki nawet nie zdążyły donieść papieru toaletowego, trzeba było prosić, brak przyborów toaletowych (miały być 4 gwiazdki) w pokojach nawet nie ma wody, nie mówiąc o czajniku, żeby zrobić kawę. Do końca pobytu nie zdążyli posprzątać, więc trochę ślizgałyśmy się po piasku. Jedzenie dobre, ale mały wybór owoców. Pieczywo wyśmienite. Sympatycznie, ale nie na 4 gwiazdki.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd w sumie dobry . Z małymi podknieciami po stronie hotelu . Na pewno nie polece hotelu rodzina z dziećmi. Basen niedostosowany dla maluchow . Brakuje brodzika. Jest jeden dodatkowy basen jazzuzi ale skorzystać moga osoby powyżej 15 lat . Przy all nie ma opaski tylko karta hotelu którą utrudnia i wydluza czas zamawiania . Jedna osoba przy barze przed basenem to troche za mało. Posiłki ponizej oczekiwana 3na10 niestety chciałbym napisać kilka dobrych slow w tym temacie ale rodzice z maluchem do 2 roku moga byc mocno zawiedzeni . Jedzenie mało urozmaicone ale byl plus kiedy zbliżał sie czwartek i pt lub weekend. Przyjezdzaja Hiszpanie hotel sie zapelnia na Full i mozna odczuc inny poziom dla Hiszpanow . Pokoje hotelu czyste posprzatane . Jeśli jest z czym kłopot przy wymianie ręcznika kiedy pytam pania sprzątająca na piętrze to jak zadanie jest inna pani do tego piętra troche słabe. Recepcja ok . Na sali jadalnej obskuga sie stara . Widać kryzys covidu. Poza hotelem troche pustki sa inne obiekty ktore w tej miejscowości nie wystartowały. Animacje po kolacji dla dzieci oceniam słabo. Tylko pod Hiszpanow niestety . Przed 24 h koncza sie przyjemności. Plus wyjazdu to osoby z Polski którzy przyjechali na odpoczynek. To był miły akcent . Na minus brak możliwości pojechania na Gibraltar . O tym dowiedziałem sie na miejscu . Jesli ktos się ustawia na Gibraltar to bedzie zły.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w hotelu uważam za udany, pomimo kilku mankamentów. Basen hotelowy bardzo ładny i zadbany. Palmy niesamowicie piękne na terenie basenu i ogrodu. W opcji HB napoje dodatkowo płatne do kolacji.Woda w barze 2 EUR za 1/2 litra. Podstawowy drink 5 EUR. Animacje prowadzone przez zespół na krawędzi żenady, jedynie występ Flamenco był atrakcyjny. Klimatyzacja przez pierwsze 3 dni nie działała, po wielokrotnych interwencjach udało się naprawić. Pokoje codziennie sprzątane. W okolicy tylko plaża i deptak. Można dojechać do miasteczka komunikacją miejską, bilet 1,40 EUR od osoby.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byłam w tym hotelu 9 lat temu i wróciłam zachwycona Costa de la Luz i poprzednim wypoczynkiem. Do pobytu w przyzwoitych warunkach trzeba teraz dopłacić pod nazwą „komfort”, posiłki mocno przeciętne, hotel został w poprzedniej epoce. Nie ma restauracji, jest stołówka. Costa de la Luz oczywiście zachwyca. Playacanela już nie.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nieadekwatny do ceny i czterech gwiazdek
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel w bardzo małej,spokojnej miejscowości Punta del Moral.W maju otwarte tylko 2 sklepy spożywcze i dość drogo.Po zakupy należy wybrać się autobusem do Ayamonte.Apartamenty i nieliczne hotele stoją jeszcze puste. Plaża szeroka,piękna i prawie pusta. Ładna architektura.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Odwiedziliśmy hotel na początku maja. Warto zaznaczyć ze w ofercie firmy Rainbow nie ma pokoi rodzinnych czyli sypialnia+ oddzielny pokój dzienny z rozkładana sofą, łazienka i aneks kuchenny. Dowiedzieliśmy się o tym dopiero od rezydentki będąc już na miejscu. Kupując ofertę wybraliśmy wariat z większym pokojem ponieważ jechaliśmy z dwójka dzieci i babcią. Na miejscu okazało się ze pokój za który dopłacaliśmy nie różnił się niczym od pokoju standardowego a jedynie szerokością jednego łóżka typu King size. Przypominam ze ten pokój był sprzedamy jako dostępny dla 3 dorosłych osób + dziecka + niemowlę ( z tym ze niemowlę dostało łóżeczko ). Na szczęście hotel zaoferował nam duży pokój rodzinny, oczywiście za dodatkowa opłata 15 euro/dzień. Nie zmienia to jednak faktu ze poczuliśmy sie oszukani, a już na pewno wprowadzeni w błąd przez biuro podróży. Jeśli chodzi o sam hotel, nie polecamy dla rodzin z dziećmi, plac zabaw na terenie hotelu to jedna huśtawka ( dla dzieci umiejących się samodzielnie huśtać- deseczka ) oraz zjeżdżalnia. Po terenie biegał kot, na placu zabaw natknęliśmy się pechowo na jego odchody! Co jest niedopuszczalne w takim miejscu! Wykupiliśmy dodatkowo opcje All inclusive żeby mieć nieograniczony dostęp do jedzenia, z małymi dziećmi jest to duże ułatwienie. Między posiłkami miały być dostępne przekąski- niestety nie było. Należy zaznaczyć ze oferta All inclusive nie obejmuje również większości drinków (przykladowo mohito, caipirinia były za dodatkowa opłatą). Odnieśliśmy wrażenie (i nie tylko my ale również inni goście hotelowi z którymi wymienialiśmy opinie ze opcja All inclusive zapewnia jedynie „darmowe” napoje do kolacji i obiadu. W pokoju dostępny jest sejf- również za dodatkowa opłata 5 euro/ dzień. Hotel nie stosuje opasek na rękę dla gości, dlatego każdorazowo zamawiając u kelnera napoje do obiadu proszeni byliśmy o kartę od pokoju która była sprawdzana czy jesteśmy All inclusive czy nie, dla nas to było uciążliwe gdyż oboje z mężem musielismy mieć karty zawsze przy sobie.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel odwiedziliśmy w maju 2019 roku. Znajomość sieci PLAYA była zachętą do rezerwacji pobytu. Niestety, jest to chyba najsłabszy z oferty hotel, a na pewno nie zasługujący na 4,0 lub 4,5 gwiazdki! Zachowane są pewne normy hiszpańskiej firmy, ale większość niestety dawno odeszło!