Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardo dobry i udany wyjazd. Lokalizacja hotelu wyśmienita, standard pokoi dobry, ale ich usytuowanie od zaplecza (dla naszej imprezy) pozostawia wiele do życzenia. Wyżywienie dobre. Program wycieczek był dobrze dobrany, nie były one zbyt wyczerpujące, jednak w Fatimie było mała czasu. Dodatkowe "Fado" w lokalu to pomyłka. Ogólne polecam imprezę, warto poczuć Portugalię i Lizbonę oczywiście !
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W sumie hotel dobry, zapewnia podstawowe potrzeby, pokoje codziennie sprzątane, jedzenie raczej dla mało wymagających ale smaczne, ładny taras przy restauracji, gdzie można było wypić po śniadaniu czy kolacji kawkę lub winko :), w restauracji miła obsługa. Hotel pięknie położony, po drugiej stronie przepiękna szeroka plaża, blisko do przystanków komunikacji miejskiej, taki też niedrogie. Miła, spokojna okolica. Wspaniale wypoczęliśmy i zrealizowaliśmy cel wyjazdu - Lizbonę zwiedziliśmy wzdłuż i wszerz. Niedaleko od hotelu wspaniała, kameralna, rodzinna restauracja z przepysznym jedzonkiem - "Restaurante Transmontana", głównie ryby i owoce morza przygotowane przez seniorkę rodziny z dużą ilością świeżych ziół. Pycha!
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie ok:)
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel jest nowoczesny, czysty, położony w atrakcyjnej lokalizacji dobrze skomunikowanej z centrum Lizbony. Blisko plaży z szerokim deptakiem oraz wszystkimi potrzebnymi restauracjami i sklepami. Minusy oferty to; - słaby wybór dań obiadokolacji. Sałatki i makarony są wykonane z przypadkowych produktów, które zostają z innych posiłków. Wybór jest bardzo ograniczony. Dania są niedoprawione i smakują jak w szkolnej stołówce. Myśle, ze niski standard obiadokolacji wynika z faktu, ze jedzą je tylko klienci Rainbow - Polacy ( dania są niskobudżetowe) w przeciwieństwie do śniadania serwowane wszystkim gościom hotelowym które jest smaczne. - kelnerzy na obiadokolacji nie pozwalają zajmować wolnych stolików, a wręcz natarczywie wskazują miejsca przy innych stolikach już zajętych gdzie pozostało jedno lub dwa miejsca, by ograniczyć sprzątanie stolików do minimum. Bardzo słabo w 4- gwiazdkowym hotelu gdzie człowiek nie chce się wiecznie przepychać i tłumaczyć ze ma męża lub znajomych i chcemy zjeść razem. - na zdjęciach hotelu pokazany jest piękny taras, który jednak był zawsze zamknięty. Na prośbę gości na ostatnie dwa dni został otwarty. plusy: - ogromny profesionalizm i pomoc Pani Rezydent