5.3/6 (8 opinii)
5.5/6
rejs pod kazdym względem udany spełnil wszystkie moje oczekiwania,gdyby nie jeden niemiłybszczegół zwiazany z przyznaniem kabiny przez kierownika kierunku w Łodzi jako osoba niepełnosprawna przydzielono mi kabine na dziobie a wszystkie bary, restauracje były na rufie miałm niezłą zaprawę .Wystarczył przydzielić kabinę przy windzie ,a plan statku ściągnąć z internetu wystarczyło pomyśleć.Biuromiało informację iż jestem osoba niepełnosprawną.
Beata gdynia - 27.05.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018
68/74 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Impreza udana. Pogoda dopisała. Warunki pobytowe na statku bardzo dobre. Odwiedzane wyspy ciekawe.
Ewa , POZNAŃ - 08.05.2019
35/43 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Polecam wszystkim taką formę zwiedzania. Trasa rejsu ciekawa - Kreta, Mykonos, Sanorini, Marmaris . Wszystkie miejsca urokliwe. Z Przewodnikiem zwiedzaliśmy Ateny i Santorini, pozostałe miejsca już na własną rękę.
Ewa, Wołomin - 09.08.2019
10/12 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Witajcie, sama wycieczka o.k. + pierwszorzędna, bo profesjonalna, obsługa pilotki. Brawo! Sa jednak dość dziwne niedociagniecia, przeczytajcie sami tekst mojej reklamacji ( bez załączników aby nie zapchać maila). Z pozdrowieniami dla wszystkich czytajacych Ryszard Rainbow Tours S.A. Dział Kontroli Jakości i Reklamacji ul. Piotrkowska 270 90-361 Łódź Dot.: Rejs po Morzu Egejskim – Biało – błękitne - Cyklady, nr rez.: 2883562 Reklamacja 1. Reklamuję warunek wycieczki dotyczący pozycji: Typ pokoju: Kabina zewnętrzna z oknem, liczba dorosłych 2. Po zakwaterowaniu na statek Horizon w Pireusie w dniu 09.07.2018 otrzymaliśmy kabinę w części dziobowej statku o numerze 4002 z bulajem zamiast oknem. Była tak ciasna i ciemna, że poprosiliśmy o taką, jaką mamy w umowie: kabinę zewnętrzna z oknem. Niestety nie dysponowano taką a jedynie trochę szerszą ale też z bulajem o nr 4007, w której odbyliśmy rejs. Nadmieniam, że w zeszłym roku odbyliśmy Rejs po Karaibach (rez. 2620855) na bliźniaczym statku Zenith, na którym mieliśmy normalna, szeroką kabinę z oknem i oczywistym jest, że oczekiwaliśmy takiej samej teraz. W związku z tym proszę o stosowną rekompensatę w związku z obniżonym standardem wycieczki. Do wniosku dołączam kopię reklamacji złożonej bezpośrednio na statku. Reklamacja 2. Wnioskuję o obniżenie ceny zgodnie z pozycją umowy: Usługi dodatkowe (wliczone w cenę): Najtaniej pod słońcem 100% pewności najniższej ceny – 2 x 0,00 PLN. W tej sprawie zwróciłem się mailowo do naszego biura Oriental Bridge Travel w Gdańsku w sprawie trybu załatwienia ww. sprawy i otrzymałem zaskakującą odpowiedź, że jest już na to za późno! Uprzejmie informuję, że takiego warunku, ani żadnego innego, nie ma w podpisanej przez nas umowie czy w Ogólnych Warunkach Uczestnictwa zawartych w aktualnym katalogu Rainbow Tours. Nie ma go również w żadnej innej oficjalnej informacji od Was dotyczącej warunków realizacji tej gwarancji czy innych promocji związanych z naszą wycieczką! A przecież podpisywaliśmy drugą umową 07.05.2108 (pierwszą 06.11.2017) w związku ze zmianą przez Was terminu wyjazdu i koniecznością wyrabiania paszportów, i chociażby wtedy była możliwość przekazania stosownych informacji. Zachowując zasadę należytej staranności śledziłem obniżki cen wycieczki i ustaliłem, że 04.07.2018 o godz. 21.00 wynosiła ona 7.460,00 zł za dwie osoby (stosowną kopię formularza rezerwacji załączam do pisma). W związku z tym wnioskuję o przeliczenie ceny wycieczki do ww. sumy i zwrot nadpłaconej wartości w wysokości 3.429,10 PLN (11.069,10 – 7.460,00 = 3.429,10). Z poważaniem Ryszard ........................ Kopia: Oriental Bridge Travel w Gdańsku Załączniki; Incident Sheet złożony na statku Kopia Formularza rezerwacyjnego
Ryszard, Gdansk - 26.07.2018 | Termin pobytu: lipiec 2018
166/182 uznało opinię za pomocną