Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byłam w styczniu, statek włoski super, wszystko na + ale wykupione wycieczki to po prostu objazdy autokarem do ogólno dostępnych miejsc dla każdego… i mało czasu na samodzielne zwiedzanie a przewodnik mężczyzna niezainteresowany opowiadaniem o miejscach chociażby w autokarze. Nie nazwałabym tego wycieczkami fakultatywnymi tylko podwózką. A kajuta bez okna to po prostu dziupla. Tylko tam się śpi, ale niestety światło dzienne jest niezbędne o poranku.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
rejs był ok ale brak organizacji w trakcie posiłków, tłumy ludzi, brak stolików lub odsyłanie na inne poziomy aby znowu stać w kolejce. Brak komunikatów po Polsku chociaż był Polak w obsłudze statku.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólne wrażenia z rejsu mamy pozytywne. Zachwyciliśmy się architekturą, kulturą i gospodarką arabską. Korzystaliśmy z całego pakietu wycieczek, które były dobrze zorganizowane, bezpieczne i atrakcyjne. Statek nowy, nowoczesny i bardzo duży. Kajuta z balkonem dość mała, wąskie przejście i dojście do łóżka. Teatr z dużą ilością filarów, które ograniczały widoczność. W Colosseum usytuowanym na trzech piętrach trudno było o miejsce, zawsze pełno ludzi. To nas zniechęcało do korzystania z animacji i programów rozrywkowych. W czasie posiłków bufetowych na VIII piętrze ogromny chaos, trudność w znalezieniu wolnego miejsca, hałas i gonitwa za wyszukiwaniem czegoś dobrego. Śniadania codziennie takie same, jajka i potrawy z jajek bardzo niesmaczne. Owoce różnorodne ale w niewystarczające ilości, ciągle wszystkiego brakowało. Na kolację serwowaną w pierwszy dzień przyszła cała grupa poza naszym pilotem. Menu w aplikacji bardzo utrudniało komunikację z kelnerami. Z wielką trudnością otrzymaliśmy menu w wersji papierowej. Nasze zamówienia były na „chybił trafił” ponieważ słabo znaliśmy angielski. Kelnerzy byli mało zorganizowani, mylili zamówienia, nie nadążali z posiłkami i napojami. Cała kolacja trwała 2 godziny. Po tych doświadczeniach na kolejne kolacje przychodziło zaledwie parę osób. Grupa była mało zintegrowana. Pan Piotr – nasz pilot pojawił się na kolacji o czasie jedynie dwa razy i był wówczas pomocny jedynie w tłumaczeniu menu. Nigdy nie uczestniczył z nami w kolacji, nie zwracał uwagi na sugerowane stroje. Ogólnie jego zaangażowanie było bardzo minimalne, sprawiał wrażenie zmęczonego i znudzonego, nie integrował się z grupą, zachowywał duży dystans. Był to nasz IV rejs i porównując do poprzednich najsłabiej oceniamy pilota i statek.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety na statku była bardzo duża ilość turystów z byłych republik radzieckich tzn Uzbekistan,Kazachstan.Ich zachowanie było skandaliczne.Restauracja self servis oblęż-one,nadmiar jedzenia na stolikach , które często się marnowało .Bardzo hałaśliwie zachowywali się ,tłoczyli w windach .Gdyby nie to rejs byłby wspaniały,ale nawet obsługa nie radziła sobie w tej sytuacji