Opinie o Tsampika

Kategoria lokalna: 3

4.9/6
(592 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.3
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.2
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
4.7

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wyjazd ze znajomymi

    Nikola 28.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Wyjazd udany, natomiast nie zostaliśmy poinformowani o innej ofercie all inclusive . Mieliśmy niebieskie opaski i nie mieliśmy dostępu do każdego rodzaju alkoholu , natomiast osoby z pomarańczowymi opaskami mogli korzystać z wszystkiego za darmo. Pomarańczowe opaski lepiej traktowane. Szkoda, że z basenu można było korzystać tylko do godziny 18.30

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Rodos hotel Tsampika

    Zbigniew, Czaple 08.05.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025

    Bardzo czysty, przyjemny , rodzinnie prowadzony hotel, bardzo dobre jedzenie. Trochę daleko od plaży, ale blisko do autobusu w kierunku stolicy. Jedyna wada to turyści z W. Brytania , piją do nocy i drą się do siebie siedząc 1 metr od siebie, masakra, takie były na szczęście tylko 2 noce i wyjechali... Ogólnie polecam 🙂

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Tsampika

    Paweł 25.09.2021

    Wakacje wykupione w drugiej połowie września, oferta last minute za ok 1,9k od osoby, zostały ostatnie pokoje w tym terminie. Trafiliśmy na pokój w nieodremontowanej części. Wakacje z rainbow traktowaliśmy jako 'bazę' - miejsce by zjeść i się przespać nie jesteśmy wymagający. Pokój był ok, nie był wyremontowany ale był czysty, Panie z obsługi codziennie sprzątają. Spędzaliśmy w nim dwie godziny dziennie plus noc. Pokój na parterze, więc zdarzało się, że jakaś mrówka weszła przez balkon - normalna sprawa, w łazience prysznic z zasłonką. Obsługa hotelu bardzo sympatyczna, przyjazna, pomocna. Jedzenie - jedliśmy tylko śniadania i kolacje. Śniadanie codziennie to samo, ale duży wybór - płatki śniadaniowe, dżemy, nutella i angielskie sniadanie - fasolka, jajka, parówki, hash browny, jajka na twardo/sadzone/jajecznica. Ogólnie ok, jajecznica z proszku - paskudna, wędliny i sery to raczej wyroby jedzenio podobne, da się zjeść są ok, ale jakość mizerna. Kolacje - również duży wybór - makarony, czasem coś a la pizza, frytki, jakieś mięso zapieczone albo gulasz. Przez pierwsze 3 dni jedzenie smakuje, około 4-5 dnia ma się już dość - wszystko jest tak samo przyprawione i staje się męczące. 7-8 dnia snuje się marzenia co się zje po powrocie do domu :). Basen jak i okolica czysty wyremontowany. Napoje standardowe soki/cole/lemoniady z syropu - były ok; kawa dramat; piwo całkiem smaczne; innych nie próbowaliśmy. Ogólnie przy cenie jaka zapłaciliśmy to pozytywne wrażenie. Blisko hotelu jest sklep czynny do północy, blisko przystanki autobusowe (rodos/lindos 4,4e , plaża tsampika 2,2e). na wzgórzu przy plaży Mandomata jest obserwatorium astronomiczne za 8euro są 30 minutowe pokazy, gdzie przez teleskop mozna obejrzeć Księżyc, Jowisza i Saturna - bardzo fajna opcja polecam się wybrać, w tym samym obserwatorium o 10 rano są pokazy słońca. Polecam się przejść na piechotę do zatoki Anthony Quinn (wydeptana ścieżka jest właśnie obok obserwatorium) - fajne widoki. Polecam się przejechać na plaże Tsampika - fajna piaszczysta plaża - na prawym końcu miejsce dla naturystów. Ogólnie pobyt udany, jeśli komuś zależy na lepszym pokoju, można wykupić pokoje na parterze przy basenie - bardzo ładnie odnowione.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Andrev

    ANDRZEJ, OLSZTYN 03.10.2022

    Hotel jak i pokoje czyste jednak w łazienkach brak wieszaków na ręczniki i półek na kosmetyki, byłem z żoną we wrześniu czytaliśmy opinie, że łóżka wygodne no coś trafiliśmy na jakieś stare materace których moim zdaniem nie powinno się dać dla klienta hotelowego ale po trzech dniach dodano nam dodatkowe materace. Obsługa na kuchni i przy barze mogłaby się troszkę nauczyć uśmiechać skoro goście są mili można chociaż się postarać uśmiechnąć niestety pomimo al inclusive za drinki trzeba było płacić.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem