4.4/6 (114 opinie)
Kategoria lokalna 4
4.5/6
bardzo dobra okolica blisko plaża dużo restauracji na plaży blisko do sklepów hotel miły klimatyczny jedzenie na minus
4.5/6
Byliśmy we dwoje na początku czerwca. Jeśli chodzi o organizację z biura to uważam, że wszystko było jak należy. Co do hotelu to zależy kto czego oczekuje, mi osobiście wystarczył, nie są to jakieś super standardy, ale cena za hotel też nie jest jakaś wygórowana. Hotel mały, kameralny, spokojny. Pokoje czyste. Basen dość mały, ale nie było to przeszkodą. Jedyne co mi bardzo przeszkadzało na basenie to to, że niektóre leżaki posiadały piankę, ale większość niestety nie i jak już udało Ci się znaleźć wolny leżak to musiałaś leżeć na twardym drewnie. Co do restauracji hotelowej to jest dość malutka, wybór jedzenia jest bardzo mały, na śniadania codziennie to samo, na obiad ciężko było coś wybrać.. w ofercie mamy napisane że w konkretnych godzinach są przekąski - nie są podawane na restauracji tylko przy barze i pisząc w ogłoszeniu, że jest pizza to jest ona podawana raz na pół godziny i w momencie jej nie ma. Przekąski to są zazwyczaj jakieś ciastka, owoc (jeden rodzaj), pizza, kanapki. Mając porównanie do innych hoteli to trochę słabo.. Co do internetu w hotelu to proszę się nie łudzić, że będzie działał. Oczywiście jest, Pani podaje hasło do wi fi, ale internet wgl nie działa. Co do lokalizacji to uważam, że jest super. Bliziutko na plażę, tak samo jak do głównej ulicy Faliraki.
4.5/6
Ogólnie wrażenia mamy dobre podczas pobytu w hotelu Evita Ellite, jednak nie obyło się bez przygód. Zaczynając od tego, że dwa dni od wylotu dostaliśmy informację o overbookingu do innego hotelu na dwie doby. W zamian mieliśmy mieć to wynagrodzone w postaci butelki wina i talerza owoców (miały na nas czekać w pokoju), dodatkowo darmowy dostęp do sejfu, którego nie było nawet w pokoju, przedłużenie doby hotelowej oraz transfer do miasta Rodos w dwie strony gratis. W hotelu, do którego zostaliśmy przeniesieni na dwie doby dostałam telefon od rezydenta w sobotę o 20, że jednak nie będziemy przenoszeni do pierwotnego hotelu w niedzielę (ponieważ hotele nie robią transferów w niedzielę) tylko w poniedziałek o 12, pomimo zaplanowanej już przez nas wycieczki musieliśmy ją przełożyć, żeby pół dnia zmarnować na zmianę hotelu, który był oddalony od siebie o 400 metrów. Przyjeżdżając do docelowego hotelu okazało się,że pokoje są jeszcze nie posprzątane i musimy czekać. talerz owoców pleśniejących i wino dostaliśmy około środy? W sobotę dowiedzieliśmy się, że hotel wycofuje się ze swojej obietnicy i pokój mamy opuścić do godziny 14, chociaż mieliśmy zapewniony pobyt w pokoju do momentu odjazdu z hotelu na lotnisko, czyli do godz 1 w nocy. Pomimo tych przygód, będziemy dobrze wspominali hotel. Pokoje czyste, codzienne sprzątane, codziennie wymieniana pościel i ręcznik. Jedzenie różnorodne, każdy znajdzie coś dla siebie. Blisko plaża. Jeden minus jeszcze to nieadekwatna ilość materacy na leżakach do liczby leżaków przy basenie. Idąc na nasen nie było możliwości położenia się na leżaku, ponieważ niektóre osoby zajmowały leżaki, kładąc na nich ręczniki i cały dzień nawet się na nich nie położyli, tym samym uniemożliwiali korzystanie z basenu pozostałym. Uciążliwe również było brak WiFi w hotelu. Ogólnie polecamy, bardzo miłe miejsce, idealne położenie i cudowna pogoda.
4.5/6
Hotel położony w dobrej lokalizacji, trochę poza centrum Faliraki (mniej niż 1 km), do plaży jest kilkaset metrów, 100m do małego sklepu. Wyposażenie oraz standard pokoju zgadzały się z ofertą. Pokój niedawno musiał przejść remont. Łózka wygodne, materace w miarę nowe, co jest rzadkością. Jedzenie dobre, choć trochę monotonne. Personel hotelu sympatyczny. Basen z brodzikiem dla dzieci, leżaków średnia ilość, ale nie trzeba było o nie walczyć od świtu. Można korzystać z basenu ze zjeżdżalniami w hotelu Evita Resort oddalonego około 2km od Evita Elite. W ciągu dnia są animacje dla dzieci i dorosłych, niestety głównie w języku czeskim. Z minusów: - pokoje są sprzątane co trzeci dzień, śmieci wynoszone różnie., - ręczniki również wymieniają co trzeci dzień, - udało nam się zauważyć w pokoju jednego karalucha, - z relacji innych gości: są różne standardy pokoi, często znacząco odbiegające od oferty i zdjęć zamieszczonych na stronie (głównie te w piwnicy o numeracji 100-1xx) - zakurzone filtry w klimatyzacji oraz luźna deska sedesowa - trzeba było we własnym zakresie usunąć usterki bo recepcja nie widziała problemu Sumując wypoczynek uważam za udany, a oferta hotelu odpowiada cenie.