Opinie klientów o Gennadi Grand Resort

4.7 /6
opinie
Atrakcje dla dzieci
6.0
Obsługa hotelowa
4.0
Plaża
4.0
Pokój
4.8
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
4.2
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
4.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Anna z rodziną 28.08.2022

Fantastyczne wakacje, wspaniały hotel, pyszne jedzenie

Hotel nowy, modernistyczna architektura, wysmakowane wnętrza, bardzo czysto. Zieleń dopiero rośnie, wiec pewnie za pare lat bedzie jeszcze bardziej zielono. Pięknie zaprojektowana przestrzeń zewnętrzna, nie ma wrażenia tłumu nawet przy pełnym hotelu. Baseny czyste, leżaki i parasole w wystarczającej liczbie - nawet w sierpniu. Restauracja z bufetem ma wystarczająco dużo stolików na tarasie, choć w godzinach szczytu trzeba czasem poczekać, w środku (w klimatyzowanej sali) zawsze jest miejsce. Żadnych kolejek do bufetów. Pokoje czyste, duże i ergonomiczne (choć zagadką pozostaje rozplanowanie łazienki typu openspace- prysznic za szklanymi drzwiami tuż przy wejściu do pokoju, toaleta za podobnymi drzwiami - tuż przy umywalce i szafie - odwrotnie byłoby dużo wygodniej i intymniej). Klimatyzacja bez zarzutu. Materace wygodne, zasłony rzeczywiście zaciemniające, ciśnienie wody ok, kosmetyki w łazience wysokiej jakości. Polecamy używać drzwi siatkowych - są komary i inne latające żyjątka. Prywatne baseny (mieliśmy dwa pokoje z prywatnymi basenami - z widokiem na morze i z widokiem na ogród) czyste, wystarczajaco duże i sprzątane codziennie, jednak nie zapewniają odrobiny nawet intymności. Ręczniki plażowe i basenowe zmieniane na życzenie. Pokój z widokiem na morze rzeczywiście z widokiem. Sprzatanie bez uwag. Jedzenie wyjątkowo smaczne, nawet w bufecie jakość i różnorodność bez zarzutu. Śniadania bardzo urozmaicone, duży wybór potraw z jajek, pieczywa, wędlin, owoców, serów, warzyw. Świeże soki i smoothie. Doskonała kawa. Lunche bardzo dobre. Rozrywka wieczorna przyzwoita choć bez szału. Napoje i drinki w barze w lobby bardzo dobre i robione z markowych alkoholi, fajny sziszabar na piętrze. Sklepik zaopatrzony bardzo dobrze- napoje, dmuchańce, słodycze, przekąski typu chipsy, kremy z filtrem, podstawowe kosmetyki, leki, papierosy, pamiątki. Restauracje a la carte wyjątkowo smacznie gotują, rezerwacje nie są problemem. Jedyne uwagi do guest relation - personel chyba dopiero sie uczy i nie bardzo wie co oferuje - przykładowo zarezerwowano nam lunch w restauracji, która nie oferuje rezerwacji na lunch - było zamiesznie, zamówiony prywatny rejs jachtem guest relation odwołało nam kilka minut przed wyjazdem i pani nie bardzo wiedziała co dalej, ostatecznie problem się rozwiązał ale nie było to profesjonalne. Plaża kamienista niestety ale da się wejść do morza bez butów. Na przy sporty wodne - skutery, banany, kanapa - standard w standardowych cenach. Przy plaży barek z jedzeniem typowo lunchowym - pizza, sałatki, wrapy, napoje, lody - wszytko podawane w jednorazowych opakowaniach z kartonu z i do recyklingu. Można zmawiać spod parasola za pomocą aplikacji - bardzo wygodne. Room service również przez aplikacje - działa sprawnie i serwuje dobre jedzenie. Bardzo profesjonalne spa, świetne masaże i bardzo dobra obsługa. Recepcja pomocna i profesjonalna. Bardzo polecamy.

6.0/6

Piotr, Otomin 27.08.2021

Top of the quiet resorts!

Gennadi Grand was our best stay up to now. On your holidays you want to rest. The absolute main annoyance everywhere in the world is the noisy background at night. But not in Gennadi Resort. It is the first place in the world, where we had quiet nights! It was a superb stay. I highly recomend this place, if you like quiet nights and superb sleep. It is highly uncommon. First Class!

2.0/6

Para, Wrocław 20.09.2021

Hotel 5* tylko z nazwy z brzydką plażą i fatalną obsługą

Cena i opis hotelu nieadekwatny do jakości świadczonych usług. Niewystarczająca ilość obsługi w każdym aspekcie funkcjonowania hotelu basen/recepcja/restauracja/bary/sprzątanie. Ciągle psująca się aplikacja hotelowa. Długi czas oczekiwania na napoje i posiłki. Ultra All Inclusive obejmuje 40 % pozycji z karty - za pozostałe należy dopłacić. Woda w basenach bardzo zimna. W całym hotelu problem z osami i szerszeniami, które skutecznie uniemożliwiały spożywanie posiłków i relaks przy basenie.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem