Kategoria lokalna: 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Witam wszystkich zainteresowanych moją opinią o Hotelu Lymberia w Faliraki na Rodos, w którym spędziłem dwa tygodnie w październiku 2014 roku. Położenie hotelu bardzo dobre choć wrażenie początkowe mamy inne. Bardzo czysty, sprzątany codziennie prócz niedziel, łącznie z wymianą ręczników i na prośbę z uzupełnieniem mydła i szamponu. Prysznic niewielki ale przy odrobinie uwagi można się umyć bez poobijania łokci. Klimatyzacja od 15 września płatna 7 Euro/doba a szkoda gdyż po tym czasie nadal jest bardzo ciepło i na dodatek są komary więc trzeba spać przy zamkniętym balkonie! Pokoje od ulicy cichsze zaś z drugiej strony nad kuchnią i obok głośniejsze z uwagi na ciągłe wycie wentylatorów chłodni. Jedzenie urozmaicone i wystarczające, które można spożyć w dość dużej stołówce lub na zewnątrz w okolicy basenu i baru- są lody i to 4- rodzaje! Bardzo miły personel, który składa się z Greków, Słowaków i Czechów więc można dogadać się po polsku. Animacje ciekawe lecz brak jest wyznaczonego czasu na dyskotekę by turyści mogli sobie trochę poszaleć- a szkoda gdyż animator ma dobry gust muzyczny mimo, że ani razu nie puścił tego co najważniejsze w Grecji- melodii Greka Zorby. Powierzchnia z leżakami, na której mieści się basen jest czysta, dość duża i ładnie położona. Okolica spokojna, do plaży skrótem przez łąki koło krówki z cielakiem blisko i tą samą drogą do centrum miasteczka Faliraki, które jest bardzo sympatyczne również. Przystanki autobusów jadących do Rodos, Lindos i w inne strony – blisko. W październiku większość gości hotelu to Anglicy, Włosi a najwięcej jest Niemców, którzy w żaden sposób nadal po blisko 24- latach nie mogą poradzić sobie z pokonaniem etapu przejścia z cywilizacji Demoludów do cywilizacji zachodniej, która ich przygarnęła w wyniku zachodzących przemian i której to przynoszą wstyd swoim zachowaniem np. głośnym odbijaniem przy jedzeniu na stołówce czy równie głośnym puszczaniem gazów nie mówiąc już o notorycznym upijaniu się darmowymi trunkami w ramach All inclusive podczas codziennego całodniowego okupywania bufetu przy basenie skutkującym później niemożnością trafienia kluczem do drzwi zamka swojego pokoju czy głośnymi awanturami małżonków w pokojach! Do tego wszystkiego odpalają papieros od papierosa produkując ogromną ilość dymu jak zdezelowane parowozy, które zamiast ciągnąć swoją gospodarkę są jej uciążliwym balastem pogłębiając tym samym efekt cieplarniany Europy, a gdy już wstają to tylko po to by wylać wodę! Reasumując, jeżeli takie zachowanie Niemców, którzy zagnieździli się tu na dobre nikomu nie przeszkadza to cała reszta jest na dobrym poziomie. Hotel jako baza wypadowa do zwiedzania wyspy i mieszkania w czasie pobytu jak najbardziej polecam. Obsługa przez Biuro Rainbow Tours całkowicie zadowalająca i mam nadzieję, że taki poziom zostanie utrzymany- pan Konrad Stamburski wysoko postawił poprzeczkę więc niejednemu trudno będzie sprostać. Biuro już na początku wycieczki zafundowało nam All inclusive i to nie tylko w jedzeniu ale również w podróży gdyż lecieliśmy dużym samolotem w 10- osób więc wszystkie okna były nasze a następnie zawieziono nas do hotelu taksówką! Pozdrawiam Rezydentkę Biura i obsługę Hotelu oraz wszystkich turystów umiejących się zachować, a z którymi spędziłem wakacje w tym Hotelu.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel czysty z bardzo fajną obsługą. Przestrzegane są obostrzenia sanitarne w związku z pandemią. Jedzenie w wystarczającej ilości i bardzo dobre. Jedynie brakowało mi oliwek, których nie było przez tydzień pod żadną postacią. Pobyt był 24.09-01.10 więc większość w hotelu to osoby 50+. Nie było problemu z leżakami przy basenie. Do plaży kawałek drogi ale spacer po dobrym jedzeniu wskazany. Blisko sklep i przystanek autobusowy do centrum Faliraki i Rodos. Osobiście korzystaliśmy z wypożyczalni samochodu i indywidualnie zwiedzaliśmy wyspę. Polecam Lindos, Dolinę Motyli. Trochę zaskoczyło mnie brak szafy lub komody w pokoju więc większość ubrań pozostała w walizce. Łazienka spora lecz brak półki na kosmetyki przy umywalce czy też pod prysznicem. Ogółem to polecam ten hotel dla mało wymagających.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jedzenie bardzo smaczne. Spory wybór. Dużo warzyw. Jedynie śniadania okiem dietetyka mógłbym uznać za gorsze, bo były parówki i kiełbasy niwlewiadomego pochodzenia, ale owsianki i jajecznice to wyrównywały. Dobre źródło białka. Pobyt super, jestem aktywny więc nie siedziałem nad basenem tylko ciągle jakieś wędrówki, wycieczki itp, mega wypocząłem.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pierwszy raz korzystaliśmy z oferty Rainbow, nie mamy żadnych zastrzeżeń do strony oganizacyjnej. Hotel położony na uboczu, co jak najbardziej nam odpowiadało. Przystanek przy hotelu, za 2,5 euro można dojechać w 20-40 minut do Rodos (zależy od pory dnia). Do plaży ok. 15 minut pieszo, do wyboru plaża bardziej piaszczysta lub kamienista. Hotel ma dużo plusów, jest jednak również sporo minusów.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Średniej wielkości, rozbity na większą ilość budynków hotel, prowadzony przez rodzinę - co jest zauważalne gdy na koniec wydawania posiłku siadają razem do posiłku. My przebywaliśmy w wyremontowanym budynku głównym w pokoju z widokiem na basen, do poszczególnych części odniesiemy się w pozostałych ocenach. W samym hotelu mieszanka narodowościowa i naprawdę przyjazna atmosfera.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel zadbany. Atmosfera bardzo przyjemna. Na dużą uwagę zasługuje zespół animacyjny. Nie można się nudzić nawet kiedy zdecyduje się ktoś spędzić cały dzień przy basenie (konkursy, zajęcia fitness, zabawy dla dzieci, wieczorem animacje - można zintegrować się z gośćmi z różnych krajów). Plaża oddalona nieco od hotelu, ale spacer jest bardzo przyjemny. Do centrum kilka minut, niedaleko też do przystanku autobusowego skąd można udać się samemu do Rodos czy Lindos. ;) Polecam wycieczkę autokarową po wyspie - Dolina Motyli robi ogromne wrażenie. ;)
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokój średniej wielkości, czysty; łazienka mała, ale wystarczy i przede wszystkim czysta - codziennie sprzątania. Jedzenie w formie bufetu i bardzo dobre. Obsługa miła i pomocna; wspaniali animatorzy. Rezydentka, pani Marta, bardzo kompetentna i pomocna - bardzo dziękujemy za opiekę. Hotel położony ok.15 min od centrum; po drodze ok. 5 min. od hotelu jest market z niedrogimi cenami, np. woda nie gazowana 1,5 l - 0,50€. Do plaży skrótem przez łąkę ok. 10 min. Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu i mamy dużo miłych wspomnień.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w hotelu Lymberia, w Faliraki zaliczamy do bardzo udanych. Mieszkalismy w głównej części hotelu i tylko o niej możemy sie wypowiedzieć. Obsługa hotelu bardzo miła, pomocna. Wyzywienie bardzo dobre- zwłaszcza kolacje. Sam hotel wymaga już odnowienia- w pokojach obdrapane drzwi, łazienka z zasłonką itp. Jadalnia tez raczej "wieje" komuną, ale to wszystko jest do zaakceptowania, jezli ktos racjonalnie do tego podchodzi- to jest hotel 3 gwiazdkowy i tygodniowy pobyt kosztuje nie 7 000 od osoby, ale 2000...Basen czysty, sporo leżaków wokól. Jest stefa dla dzieci, więc jest ubaw dla maluchów. Hotel połozny ok 10 min spacerem do ładnej, piaszczystej i żwirkowej plaży. Ceny w sklepach i knajpkach- bardzo przystępne.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pierwsze wrażenia nie były zbyt dobre. Pomylone konfiguracje łóżek w pokojach (w jednym pokoju miały być dwa łóżka jednoosobowe+dostawka, w drugim łóżko podwójne, a było na odwrót-łóżko podwójne z dostawką w jednym, w drugim łóżka pojedyncze), nie działająca klimatyzacja w jednym z pokoi, brak jakichkolwiek półek w łazience na kosmetyki czy szafy na ubrania (jedynie kilka wieszaków i wiszący mały materiałowy organizer). Dużym minusem był brak dostepu do wody pitnej. Dozownik był dostępny jedynie podczas śniadania. Nie mogliśmy nalać sobie z niego wody do swoich bidonów (kelner nam zakazał pierwszego dnia). Po śniadaniu wodę można było zamawiać jedynie w barze (z ograniczeniem dwa kubki/os.). Wodę kupowaliśmy więc sobie w sklepie... Z każdym dniem hotel zaskakiwał nas jednak coraz bardziej pozytywnie: -klimatyzacja naprawiona została od razu po zgłoszeniu w recepcji -bardzo dobre jedzenie w ramach all- inclusive (niektóre dania były pyszne, inne trzeba było czasem samemu doprawić, ale codziennie znajdowaliśmy nowe pozycje w menu, kuchnia oferowała również dużo dań jarskich/wegetariańskich) -dokładne i częste sprzątanie pokoi (jedynie dozownik do mydła nie był uzupełniany, a kosmetyków powitalnych/mydełka nie było) -codzienne animacje-poza niedzielą (ekipa animatorów przesympatyczna, dzięki nim wieczory spedzaliśmy we wspaniałej atmosferze, było dużo śmiechu i zabawy- pozdrawiamy animatorów Alicje i Fabiana :)) Pokoje prezentowały się jak na zdjęciach, świeżo wyremontowane. Widok z balkonu nie zachwycał, tak samo jak jakość napojów all-inclusive, ale nie można mieć wszystkiego tym bardziej w tak przystępnej cenie. Całościowo hotel oceniam jako bardzo dobry, godny polecenia. Cena jak najbardziej adekwatna do warunków w hotelu.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
pokoje czyste i zadbane basen duży, sporo leżaków jedzenie smaczne jednak dosyć monotonne plaża oddalona ok 1km od hotelu czysta jednak leżaki i parasole płatne blisko hotelu kilka sklepów, barów i restauracji animatorzy na bardzo wysokim poziomie