Kategoria lokalna: 4
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie hotel jest słabym wyborem jeśli ktoś planuje wyjazd z dziećmi. Brak animacji dla najmłodszych oraz maly basen. Plaza kamienista . Posiłki monotonne codziennie to samo. Pokoje ze wspaniałym widokiem .
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Znalezienie na lotnisku autokaru, który nas zawiezie do hotelu to wyczyn, paniusia z Rainbow nie zainteresowana, żeby pomóc poza podaniem numeru busa. W hotelu okazało się że nie ma dla nas pokoju, za który zapłaciliśmy, dostaliśmy coś, co tylko z nazwy nazywa się pokojem. Po awanturze w recepcji w kolejnym dniu przenieśli nas do właściwego pokoju. Próba kontaktu z rezydentką bez rezultatu, nieosiągalna. Co prawda hotel przeprosił za sytuację, ale niesmak pozostał. W ofercie biura podano, że raz na pobyt jest dostępna kolacja a’la carte, w rzeczywistości tak, tylko że płatna, a tego nie dodano już. Pytanie czy takie traktowanie turystów to stała tendencja tego hotelu, czy zasługa biura Rainbow
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przereklamowana wyspa,która nic nie ma do zaoferowania. Raptem 2 plaże,które są fajne- Tsambika i Agathi . Nudy i drogo. Nie polecam.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Całe wyczekiwane od roku wakacje zmarnowało nam biuro Rainbow lub hotel Olympos ponieważ otrzymaliśmy pokój nie ten który wykupiliśmy. Wykupiliśmy za dodatkowa opłatą pokój rodzinny z widokiem na morze a otrzymaliśmy rodzinny ale na poziomie (-1) budynku z wejściem i wyjściem na basen z ,którego nie było widać nawet kawałka morza. Pokój ten to koszmar - żadnej prywatności, hałas z basenu na którym gra głośna muzyka i prowadzone są animacje. Za darmo bym w takim pokoju nie chciał spędzać wakacji. Hotel twierdził, że nie ma innego pokoju rodzinnego na wymianę a tylko pokój dwuosobowy ekonomiczny na 3 piętrze . Będąc w sytuacji bez wyjścia zdecydowaliśmy się na zamianę na taki pokój. Ten pokój to też porażka. Bez balkonu i widok na ulicę i hałasującą usytuowaną na przeciw myjnię samochodową. Ponadto pokój w bardzo niskim standardzie. Okna tak brudne ,że chyba nie myte od czasu powstania hotelu . Złożyliśmy reklamację na całą tą sytuacje i czekamy na wyjaśnienie. Jesteśmy zdziwieni że takie renomowane biuro jak Rainbow z , którego usług niejednokrotnie korzystaliśmy i byliśmy zadowoleni zgotowało nam taką "niespodziankę".
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Stan obiektu pozostawia wiele do życzenia, jednak karygodnym i absolutnie niedopuszczalnym w obecnych czasach jest oddanie do użytku gości tak skrajnie brudnego i wręcz zdewastowanego pokoju. Stan techniczny i czystość pomieszczeń były w tak złym stanie, że zagrażały zdrowiu i bezpieczeństwu.