Kategoria lokalna 3
5.0/6
Wylot na Grecką wyspę Rodos z Katowic. Po przylocie sprawnie wydane walizki przez obsługę lotniska oraz bezproblemowe odnalezienie rezydenta, oraz autokaru. Przejazd z lotniska do hotelu zajął ok 35min. Po przyjeździe do hotelu zostaliśmy wcześniej wpuszczeni do pokoi (doba hotelowa zaczyna się o 15), oraz dostaliśmy opaski żeby móc korzystać z oferty all inclusive. Pokój superior nie za duży ok 15-18m2 ale odnowiony, czysty (minus brak szafy w pokoju oraz zasłonki pod prysznicem, brak wieszaków na ręczniki ). Sprzątanie w pokojach oraz wymiana ręczników odbywała się codziennie. Obsługa hotelu - recepcja, restauracja, Panie sprzątające bardzo pomocne, zawsze uśmiechnięte. Za każdym można było porozmawiać po angielsku. Hotel położony ok 500 metrów od plaży (ok 10 min bardzo spokojnego spaceru) oraz 400 metrów od głównej ulicy Faliraki. W pobliżu hotelu znajduje się mały ale dobrze wyposażony sklep spożywczy, oraz dwa przystanki autobusowe, z których można pojechać w kierunku do miasta Rodos, oraz Lindos, w pobliżu wiele restauracji, wypożyczalni samochodów itd. Jedzenie dobre, donoszone na bierząco jednak dużo pozycji powtarzających się. Na śniadanie bardzo często do wyboru pancake oraz croissanty, na obiad i kolacje zawsze sałatka gracka. Warzywa i owoce przepyszne pełne smaku, świeże. Napoje bez alkocholowe nalewane z dystrybutorów, kawa z automatu kawowego. Alkochol wydawany przez pracownika hotelu w wyznaczonych godzinach. Najsłabszym elementem wyżywienia były przekąski - zazwyczaj 3,4 rodzaje ciastek oraz ciasto. W hotelu znajduje się basen, mini plac zabaw, dwa stoły do bilarda oraz cymbergaj. Do dyspozycji są leżaki, których nie brakowało. Internet ogólnodostępny w bardzo przyzwoitej prędkości transferu umożliwiający oglądanie filmów, z bardzo dobrym zasięgiem nawet w pokojach. Telewizor w pokoju posiada zaprogramowane kilka stacji polsko języcznych. Polecam hotel dla osób planujących zwiedzać wyspę, spędzać aktywnie czas.
Tomasz Kudala - 02.06.2023
1/1 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Hotel czysty zadbany basen i wokół niego widać że po remoncie stołówka raczej przed remontem, pokój który mieliśmy z żoną odnowiony ale jak nie chodziła klimatyzacja co wiedzieliśmy o tym to przy otwartym balkonie walczyliśmy z komarami, brak jakieś moskitiery , a było duszno . Bardzo dużo kotów które wchodziły na krzesła podczas posiłków a nawet byliśmy świadkami jak wskoczył na blat z wędliną i sobie porwał parę plastrów , może to też wina gości którzy je dokarmiają podczas posiłków .My byliśmy na all inclusive ale była taka sytuacja że Polacy mieli ograniczone napoje wyskokowe a reszta świata dużo szerszą paletę drinków.To moja subiektywna ocena ale ogólnie było Ok poza tym piękna wyspa pozdrawiam
MARIUSZ, LAZY - 12.10.2023
0/0 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Pierwsze wrażenie było nienajgorsze tzn hotel czysty,odświeżony i płytki w recepcji zachęcały blaskiem .Niestety właściciel hotelu i jego ekipa w szybkim tempie swoim zachowaniem, ubiorem i aparycją sprawiły że miny nam zrzedly. Osoby które kelnerowaly wyglądały jakby właśnie odeszły od malowania pokojów ,jeden z panów miał przez 3 dni te same brudne farba spodnie opadające z bioder.Slowem czuło się biedę i skąpstwo właściciela. Nie zadbał o stroje dla swojego personelu.Wieczorami odpalał popcornice i dorabiał na najmłodszych 😕 50 eutocentow za torebisie.Szkoda że hotel nie zapewnił ani jednego miłego wieczoru w greckim klimacie. A odpalony grill w niedzielne popołudnie to była dopiero kpina z gości.Bo właściciel ugrillowal mięso tylko dla swoich wybranych pracowników albo nawet dla siebie a narobił gościom ściemy serwując na kolację szaszłyki z piekarnika tak twarde że ciężko było zdjąć je z patyczka.Muzyka niestety nie towarzyszyła gościom przy basenie a to byłaby rekompensata braku animatora .Sam właściciel przechodził przez restauracje w ubraniu które przypominało piżamę z krótkimi spodenkami i często polegiwal w recepcji na kanapie. Gdy zdarzyło się że on sam nalewał piwo za barem nigdy nie nalał do pełna chociaż kubeczki byly małe i ciężko było ugasić pragnienie.Usmiechu na jego twarzy nie było wręcz zniecierpliwienie jakby żałował że musi coś dać od siebie.Nie polecam tego hotelu i mam nadzieję że zniknie z oferty Rainbow bo działa na niekorzyść biura. Myślę że podobnych opinii będzie więcej gdyż goście wymieniali się swoimi wrażeniami i byli zdegustowani.
Anna, Waliny - 15.06.2019
2/2 uznało opinię za pomocną